Téma: Svíčka pro Zenoah 26
Jaké máte zkušenosti či doporučení svíček do tohoto motoru,je potřeba také na zimu či teplo nějak laborovat jako u 1:8?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Jaké máte zkušenosti či doporučení svíček do tohoto motoru,je potřeba také na zimu či teplo nějak laborovat jako u 1:8?
ja tam mam uz vice jak rok stale stojnou svicku a motor chodi porad perfektne. (jezdim v zime i v lete)
Svíčku jezdim jen tu,co byla v motoru při koupi.jelikož tyhle motory nejsou náchylný na teplotu.Motorovku nebo křovinořez taky nakopneš kdykoliv potřebuješ.At je jakýkoliv počasí.Takže to zas tak moc neřeš.Snad jedině by se tm mohla nechat dát nějaká lepší.Ohledně jiskřiště a tak.
Kvalitni a bezne pouzivane svicky jsou od NGK:CMR7H nebo jeste lepsi ,ale
taky drahsi CR7HIX/iridium/, nebo studenejsi varianty CMR8H, CR8HIX.
Kdo má zkušenosti s touto svíčkou od NKG CR7HIX/iridium/ vysvětlete prosím co znamená to iridium popřípadě v čem dělá motoru dobrě,že ta cena je o tolik více než CMR7H,díky
Svicky od NGK rady HIX jsou urceny pro vysokovykone dvoutaktni motory.To znamena, ze stredni elektroda/koncova cast/ je vyrobena z iridia/teplotne vysoce odolny kov/a to prinasi vyhody v teplotni stabilite a vysoke samocistici schopnosti svicky mimo obdivuhodne zivotnosti .
Teplotni hodnota 7 se pouziva pri okolite teplote 25-30° nad 30°C se pouziva 8. Sam pouzivam jiz druhy rok CMR7HIX k plne spokojenosti. Je treba dat pozor, svicka je vyssi vuci CMR7H.
Podle mě tu řešíte zbytečné věcï. Svíčka se jezdí jen jeden typ!
Tak jsem dnes namontoval to NGK CR7HIX/iridium/,pojezdil a žádný velký rozdíl oproti orig.jsem nezaznamenal možná se to projeví na výdrži ale to ukáže až čas,jinak mi pár skoku nevyšlo a big-foot skončil na střeše a musím říct že to je mazec,oproti savim.Byl jsem ale překvapen že zatím vše drží jak má i rampa ze světly na kasli.Ten předek tuze chybí a na šotolině je to téměr neovladatelné.
Podle mě tu řešíte zbytečné věcï. Svíčka se jezdí jen jeden typ!
Nechápu, proč ti vadí, že se tu řeší podle tebe zbytečné věci. Toto fórum je od toho, aby sem účastníci přispívali svými dotazy a skušenostmi. Nikdo není nucen to číst. Ty jsi taky napsal, že jehla u motoru 26 ccm se má otevřít na 2,5 ot. jako základní nastavení, což je úplný nesmysl. V manuálu je 1,5 ot.
10 let zkušeností!!! Já si nemusím číst manual!!!
Promiň, že jsem se tě dotknul. Já deset let zkušeností nemám, ale dnes jsme zkusili nastavit karburátor na základní nastavení hlavní jehly do polohy 2,5 ot. otevřeno a motor ani neběžel. Byl tak bohatej, že se svíčka okamžitě ulila. Ale 10 let je 10 let.
10 let zkušeností!!! Já si nemusím číst manual!!!
"Slyšeli jste slovo boží" - promiň, ale tahle věta mě okamžitě napadla, když jsem si přečet tvůj příspěvek. Nikdo ti tvoje zkušenosti a sportovní výsledky nebere, ale já dělám letadla 15 let a manuál třeba k novému motoru si přečtu vždy. Já se za žádného odborníka nepovažuju, s RC auty teprve začínám a na závodech jsem ještě nebyl. Na tomto fóru sbírám zkušenosti a v životě bych se nechtěl vychloubat, i kdybych byl mistr světa. Promiň, že takhle reaguju, ale tvůj příspěvek vyzněl hodně povýšenecky. Možná, že se mi to pouze zdálo.
Po experimentoch zo sviečkami som prišiel k názoru, že najvhodnejšou sviečkou pre rekračné jazdenie je asi Champion RZ7C, teda sviečka ktorá je dodávaná štandartne s motorom. Pri jazdení na menších priestoroch, alebo štýlom rozjad, kúsok jazdy na pol až 3/4plynu teda kratke useky a nie casto plny plyn. Absolutne ziadne problemy pri studenom a aj teplom starte, znesie aj pomerne mokru zahadzadu elektrodu. To sa už nedalo povedať o sviečke NGK CMR7H. Tá je dosť náchylná na zahádzanie. Potrebuje chudobnejšiu zmes a razantný štýl jazdy, teda vyššie teploty.
Toto sú moje praktické skúsenosti z labotovania zo svičkami a nie sú podložené žiadnymi teoretickými zdovodneniami, to len tak na okraj pre prípadných vrtákov.
Po experimentoch zo sviečkami som prišiel k názoru, že najvhodnejšou sviečkou pre rekračné jazdenie je asi Champion RZ7C, teda sviečka ktorá je dodávaná štandartne s motorom. Pri jazdení na menších priestoroch, alebo štýlom rozjad, kúsok jazdy na pol až 3/4plynu teda kratke useky a nie casto plny plyn. Absolutne ziadne problemy pri studenom a aj teplom starte, znesie aj pomerne mokru zahadzadu elektrodu. To sa už nedalo povedať o sviečke NGK CMR7H. Tá je dosť náchylná na zahádzanie. Potrebuje chudobnejšiu zmes a razantný štýl jazdy, teda vyššie teploty.
Toto sú moje praktické skúsenosti z labotovania zo svičkami a nie sú podložené žiadnymi teoretickými zdovodneniami, to len tak na okraj pre prípadných vrtákov.
Máš pravdu ja měl i tu NGK s iridiem a z více palivem odešla,musel jsem dost ubrat na bohatosti a pak to bylo v pořádku,ono stejně takové to vrkání nemaj moc rádi.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.