Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD
Chcem sa spýtať,servo traxxas 2075 má koľko zubov na tom koliesku? Diky
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Chcem sa spýtať,servo traxxas 2075 má koľko zubov na tom koliesku? Diky
Tak už som si zistil sám má 25. No ešte by som sa chcel spýtať,včera mi dajako začalo zasa v aute trieskať v prevodoch som si myslel,že zasa odišiel top drive gear,no zrazu to prestalo trieskať a auto šlo ďalej už normálne,tak neviem čo to malo byť, a otázka znie to odchádzanie top drive gear-u môže byť zapríčinené aj zle utiahnutou spojkou? A ako ju mám správne zatiahnuť? Diky.
Zistil som,že z predných tlmičov mi krátko po nanovo naplnení úplne vytiekol olej,predtým som ich úplne rozobral,poriadne prečistil,kúpil som aj nové gumky zhora, kde je chyba? rozmýšľam nad kúpou nových origo traxxas no neviem či sa to oplatí aj po týchto skúsenostiach.
Naposledy upravil: metalbreath (05. 06. 2011 17:16:02)
Nazdar mám baterku Turnigy 5200 mAh 2S 30 C Hard Case teraz má 93 cyklov no kapacita kleskla na 4200 cca(inokedy keď som dobíjal tak dobilo okolo 4800 aj dačo),nie je to príliš skoro? Na regulátore mám nastavený cut off na 6V aj pípak mám ešte. Diky
6V je málo!! Pokud chceš baterku šetřit Potřebuješ aspon 6,6V a nejlíp 6,8V. Takhle to osobně jezdím já a myslím že i hodně lidí tady, 3,4V na článek je prostě jistota a ta chvilka co si prodloužíš dobu ježdění s 3V na článek se myslím neoplatí. Ale nevím při kolika voltech ti řve ten pípák. Vypíná ti dřív regl, nebo pípák?
Málo? ouha tak to som netušil som si myslel,že keď na regulátore je najviac 6V cut off tak to je OK,pretože bolo na výber ešte aj menej tak som dal na max,myslel som,že nie sú taký hlúpy výrobcovia regulátoru,že to bude kaziť baterky Načo je teda cut off potom keď pri 6V sa ničia baterky? Potom ako mám kontrolovať do budúcna aby som sa tomu vyvaroval? No práveže do 3V na článok bola jazda vždy veľmi dlhá,no netušil som,že to baterke vadí...Tak pre mňa sa to jednoznačne neoplatilo keďže nemám peniaze na vyhadzovanie... no tiež neviem,lebo odkedy mám túto novú baterku tak pracuje pípak úplne inak... veľarazi ho ani vôbec nezačujem...(pri staršej Li Po som vždy počul a hneď som prestal) no zdá sa mi,že to je chvíľa len pred tým než vypne cut off na regu. Pípak nevypína ten len svieti a pípa. Myslíš,že ešte sa spamätá baterka,že nebude ďalej klesať jej kapacita ak odteraz začnem dodržiavať tie V-ty? Diky.
Naposledy upravil: metalbreath (20. 10. 2011 21:25:37)
To s tím nastavením je divné. Většinou se udává cutoff na článek a bývá od 3V do 3,5V. Ezrun neznám, ale mám Turnigy a tam je první položka Auto cell Lipo on/off a následná položka výběr voltu na článek. Jinak pokud ta baterka byla skutečně podvybitá pravidelně, tak to s ní asi pujde z kopce.
Naposledy upravil: Dovi5 (20. 10. 2011 23:41:51)
Byt tebou se nespoléhám na lipo off ale na svůj vlastní úsudek - model je pomalejší? Okamžitě zastav a dej lipolku na nabíječ.
Sorry včera som zistil,že som tu napísal blbosť Som napojil program card na reg a zistil som,že je nastavené na najvyššiu možnú hodnotu,teda na 3,4 V/cell.
No dneska sa mi podarilo ulomiť steering block ani neviem ako no veľmi jednoducho sa to zlomilo a ani som vôbec nekravil s ním,tak sa chcem spýtať,lebo idem kúpiť nové či je lepšie kúpiť zasa plastové,alebo si priplatiť za ALU,no neviem,či to za to stojí a či nebudú veľmi trpieť ďalšie diely. Diky moc vopred.
Priznám se, ze nevím, co přesne je steerling block. Je to tn díl na kterém je nasazeno přední kolo a ke kterému jdou spojovačky od řízení? Pokud byskupoval v plastu, tak vem ty RPM. Jinak já osobně bych udělal tuhle kombinaci: Rameno spodní v plastu ( klidně nechat traxxas, myslím že jsou odolný), na rameno navazuje takový díl ve tvaru C to bych dal hliník a uložení předního kola v plastu RPM, takhle nic trpět nebude. Ale dělám to tak, že měním za lepší, až když to puvodní praskne.
Steering blocks sú toto:
Kupujem stále z liquidrc tam mám na výber len plastové od Traxxas alebo o poriadne drahšie ALU tiež od traxxasu. Preto sa pýtam,lebo tie ALU sú fakt riadne drahé. Tie rpm neviem kde zoženiem za dobrú cenu. A priznám sa,že mal som RPM nárazník na stampede,no pukol jak nič. Myslíš,že keď nechám tak ako je v plaste a len steering-y vymením za ALU bude to trpieť? A ešte sa chcem spýtať,tieto steering-y držia kovové paličky a neviem prečo,ale vždy keď sa pozriem ta sú riadne ohnuté a potom servo má čo robiť,neviete prečo sa to tak ohýna? Zdajú sa mi dosť pevné,tak sa čudujem,skúsil som dať aj nové aj tie sa ohli po prvej jazde už.
Naposledy upravil: metalbreath (23. 10. 2011 21:59:18)
Je to jednoduchý, jestli máš všechno kolem ´´těhlic´´ v plastu, dej tam zase plast, ptž když dáš kov, vyrveš všechno kolem. Jestli jsou frézované vyplatí se dát je, jsou skoro nezničitelné, u tlakové litiny je velká možnost výrobních nepřesností a defektů. Cena je jaká?
Diky moc Hej mám plastové kolo toho diely, tak cena za plastové,pár je tam za 2.99 USD,a ALU tiež pár je za 25,99 USD+v cene sú aj 4 ložiská a tá tyčka čo to drží nevieš prečo sa tak ohýna? diky
Naposledy upravil: metalbreath (24. 10. 2011 15:39:51)
Asi nekvalitní matroš.
Ta cena je taková, že to bude ta tlaková litina, frézovaný stávaj kolem 70usd. Jestli ta úmrtnost plastovejch není nesnesytelná, tak se na ty ocelový vybodni.
Naposledy upravil: Jelass (24. 10. 2011 18:23:48)
Ok teda diky bo mne sa zdala aj tá cena,čo som sem dal ja veľká nie to ešte čo Ty spomínaš že 70 USD to čo je už zo zlata? Zatiaľ mi prasklo prvýkrát len ,ale chcel som sa aj tak spýtať keď už idem kupovať nové.Tak objednal som teda tie plastové,uvidí sa ako dlho vydržia
No zatiaľ steering blocks držia tak uvidíme No mám tu ďalší problém,dneska sa mi už po druhýraz na tom istom mieste zlomil tento diel:
http://i41.tinypic.com/2h6ayx2.jpg
Neviete prečo sa to tam láme? a ešte jeden problém tá palička čo je odfotená tiež spolu s dielom sa stále ohne nechápem prečo... Je slabá? Dá sa nahradiť nejakou tvrdšou? Ohýna sa to na oboch stranách auta... Má s týmto niekto podobný problém? tuším aj na rustlerovi to je rovnaké.Diky
Naposledy upravil: metalbreath (30. 11. 2011 16:31:00)
Jak už jsem ti psal, tak ten C díl bych vzal v hliníku nebo v lepším plastu RPM.
Diky a tá palička nevieš prečo sa tak ohýna? vždy keď sa na to pozriem tak je ohnutá znova...a potom to ide zťažka.
Tak nakoniec som kúpil v hliníku už hádam to bude ok
Nazdar,potreboval by som poradiť aké gumy mám kúpiť na stampede,nejaké čo sa príliš rýchlo neoderú a s ktorými by bolo možné jazdiť aj v teréne aj na ceste,diky
Myslím že osobní zkušenosti tady moc lidí mít nebude. Zkus projít klasicky TowerHobbies nebo The Toyz a něco tam vybrat. Měl jsem jen origo Talony od Traxxasu. Na prašnou cestu, nebo asfalt dobrý, v terénu nic moc, životnost vcelku dlouhá.
Diky moc za odpoveď Tak hej aj ja som pokukával po Talonoch presne,no nevedel som,či to je dobrá voľba. Inak na stampede sú 2.8" ? Inak ako dlho si ich mal? Vybral som toto,bude dobré? :
Gumy:
http://www.liquidrc.com/index.php?main_ … ksib2vv8u2
Disky:
http://www.liquidrc.com/index.php?main_ … tlm4jepv76
Diky
Podle mě pneu sedí. na Stampa dopředu i dozadu pak se ječtě prodávají už nalepené na disku zvlášť přední stříbrné ( TRA3669) a zvlášť zadní (TRA3668) a to samé v černém ( TRA3669A + TRA3668A) . Ale na Liquidu je zřejmě nemají...
http://www.liquidrc.com/index.php?main_ … tlm4jepv76
Ty disky co jsi vybral, si nejsem jistej, každopádně musíš vzít vzlášť přední a zvlášť zadní, protože jsou rozdílné. Ale teoreticky by měli pasovat.
Pro lepší orientaci... http://traxxas.com/products/parts/tires … talontires
http://traxxas.com/products/parts/tires … romeWheels
Naposledy upravil: Dovi5 (07. 01. 2012 13:10:28)
...má smysl kupovat do klasického stampade xl-5 jiný motor než: TRA1275 Traxxas Stinger Motor? Máte vyzkoušené něco jiného?