1

Téma: f 103

Zdravím.poradíte mi co dát do F sto trojky za pohon a régl? Mám tam regulátor LRP SPX superrevers a motor LRP Vector 17,5. Prostě je to pomalíí :-)

2

Re: f 103

nikdo? žádný pilot F1? hmm

3

Re: f 103

To je jednoduchý, dej tam to co uřídíš....  big_smile
Viděl bych to tak na 13.5T víc, tedy co do závitů míň ten podvozek bude zvládat s obtížema i když pochopitelně záleží jak je vyladěnej, čím je obutej a na jakým povrchu jezdíš.
Kluci jezdí i 10.5T ale nevím jestli to má někdo v F103-ce

4

Re: f 103

jj dal bych tam něco na vyzkoušení ,ale nemám šajn o elektrice smile Tak že,jestli tomu dobře rozumím,čím mín závitů,tím výkonější motor.Dobře,uberu dám tam nějakej 13,5 a uvidím.Co ten régl? Bude tomu stačit?
No....co uřídim....mě jde o to,že jsem na rovince pomalejší než ti ostatní nó?! smile

5

Re: f 103

jjj   čím míň závitů, tím víc poweru big_smile

Ten régl by to zvládat měl v pohodě, ale počítej s tím, že dnes je rychlost auta daná mimo závity motoru taky programem (časováním) réglu a to dělá dost velký rozdíly. Pak taky motory jsou různě výkonný podle výrobce. Prostě těch aspektů je tam hodně. Pokud plánuješ jezdit na koberci tak bys mohl zkusit jít případně i do 10.5T ale fakt nevím jestli to 103-ka ustojí a pak taky jestli to ustojí Tvoje ruce. big_smile

6

Re: f 103

:-) tak zkusím oba.13,5 a 10,5 co to bude dělat :-). V létě jezdím asfalt v zimě koberec.Pravda v zimě na koberci to bude nejvíc o rukách, bo ty rovinky  nejsou dlouhý. Ale v motoru jsem chytřejší...jen zas safra nevím o jakým to ,,časování,, v réglu mluvíš? To se dá nějak nastavit?

7

Re: f 103

Vykašli se na stelovani reglu a jezdi s tím co máš. Já zacal s tím nejsilnějším a zlepšil jsem se az kdyz jsem stáhl výkon na 62%. Ted jsem objednal motor 1750kw....měl jsem 2650kw. Dobře radim, nech si ten pomalý-:)

Kyosho MP9e 1:8 / Axial XR10 / HPI Crawler King 1:10
Orion MR8& 1950kV, Tekin FXR, Novak M2Dig, Orion 4S 6400mAh 90C, Ko propo, Hitec, Futaba 4PK, Raytronic C60            http://rakovi.rajce.net

8

Re: f 103

no jo,ale to nebudu rychlejší hmm a když vidím že mě předjíždí a já víc nemůžu....musím zkusit něco jinýho.Výkon se dá stáhnout vždycky:)

9

Re: f 103

rakpavel napsal:

Vykašli se na stelovani reglu a jezdi s tím co máš. Já zacal s tím nejsilnějším a zlepšil jsem se az kdyz jsem stáhl výkon na 62%. Ted jsem objednal motor 1750kw....měl jsem 2650kw. Dobře radim, nech si ten pomalý-:)

clovece, motor kterej ma 1750kw? to je narez!!! co to je vlastne to kw?

jinak k tematu. do 103 jsme davali 17,5 tekina, bylo to pomaly, takze po hranim si s casovanim, se roztavilo prevodovy kolo. Spis res prevody, 17,5 je na to tak akorad, max 13,5 bez casovani, ta by mela jit zprevodovat tak, ze to nebude riditelny. Jakej tam jezdis prevod?  jakou ma motor teplotu po jizde?

10

Re: f 103

Jakej to má převod? To nevím...Jak to zjistím? Teplotu motoru měřím jen u spalováku smile A co je to to ,,časování?,, Jak se to nastaví?

11

Re: f 103

aha smile
mno spocitas zuby na velkym prevodovym ozubenym kolem, bude nekde vzadu v modelu v ose mezi kolama. teoreticky by to na nem mohlo bejt napsany
a potom spocitas zuby na tom malinkatym, co je pridelany ne motoru, kdyz tomuhle malinkatymu zmensis pocet zubu, tak to pojede rychlejc, bude se vic hrat motor a bude to mit mensi akceleraci

casovani podporujou nektery regulatory. Nevim jestli SPX ano, ale SXX uz treba urcite jo. Menej casovani motoru a dale umej upravovat jeho vlastnosti.

12

Re: f 103

tak napsný to tam není,ale spočital sem na velkým 72z a na malím 19z. Mám zkusit 18? bude to znát? nebo 17,16? Asi všechny tři né?