1

Téma: Turbo u Nitro motoru

Zdravím

Dnse jsem docela čučel na youtube kde jsem objevil spalovací motory s turbem. Pravděpodobně podle toho co jsem viděl fungují tak že jsou připojeny trubkou ke karburátoru a z turba je pak vývod k filtru. Turbo je poháněno přes kumičku která je napnutá mezi ním a hnací hřídelí motoru, který otáčí turbem a zajišťuje tak vetší přísun vzduchu do karburátoru a následně do motoru. Chtěl jsem se zeptat jestli to k něčemu je? Nebo se jedná pouze o další tuningový výstřelek, který přídá autu na váze? A zda to značně zvýší něják výkon či tah motoru? Popřípadě kde by se to dalo sehnat? Díky za odpovědi smile

Reely IceLand-Axial .28RR-2 "4.6ccm"

2

Re: Turbo u Nitro motoru

tu se to da koupit vic o tom nevim http://www.rbinnovations.com/category_s/3.htm

E-REVO Brushless / Summit  / Sakura D3 drift / MICRO-DT / MICRO Raminator /
E-REVO VXL / MICRO-T / HPI BLITZ / SAVAGE flux hp / (bylo) 
http://jencek8.rajce.idnes.cz/

3

Re: Turbo u Nitro motoru

Díky moc, pokusím se o tom něco načíst, ale i tak kdyby někdo měl zkušenost nebo něco věděl víc budu rád smile

Reely IceLand-Axial .28RR-2 "4.6ccm"

4

Re: Turbo u Nitro motoru

No tak turba vždycky zvyšovala účinnost motoru myslím až o 80%, ale to vím o normálních turbech které jsou na autech.
Todle turbo sice fouká víc vzduchu do motoru ale je to dvoutaktní motor takže opravdu nevím jestli to k něčemu bude ... chce to koupit a vyzkoušet ;-)

HoBao Hyper 8  l regl - Robitronic Speedstar, motor - Robitronic Platinium l http://abysss.rajce.idnes.cz/

Bylo: HPI Savage 3.5

5

Re: Turbo u Nitro motoru

Stačí si na Googlu vyledat zahraniční fóra o turbu na nitro motor. Je to blbost jsou to vyhozený prachy

6

Re: Turbo u Nitro motoru

dela to teda vubec neco?

E-REVO Brushless / Summit  / Sakura D3 drift / MICRO-DT / MICRO Raminator /
E-REVO VXL / MICRO-T / HPI BLITZ / SAVAGE flux hp / (bylo) 
http://jencek8.rajce.idnes.cz/

7

Re: Turbo u Nitro motoru

Už jsem četl 15-30% vyší učinnost motoru...Tak když si to vezmu k poměru kolik to turbo zabere místa a zaručeně bude i něco vážit, taky ty trubky nejsou nejlehčí, dálší duralová část na motoru a to nemluvím o tom že se musí vyměnit celý unašeč spojky za ten s drážkou pro gumičku a stejně sem nenašel pro tříčelisťovou, kterou od jisté doby upředňostňuju tak výkon který to asi zvýší ztrácíte na teplotě motoru, vzhledem k umístění a na váze. Tak usuzuju že je to pouhá tiningova zbytečnost hmm Chtělo by to někoho kdo to má namontované a má s tím zkušenosti...opravdu mě tohle zajmá, protože jsem našel více tipů hmm

Reely IceLand-Axial .28RR-2 "4.6ccm"