1

Téma: teplota motoru

Ahoj pořídil sem si svuj první spalovák a to hpi trophy buggy (rok ježděná).a všechno je ok jenom se s teplotou motoru nemůžu
dostat pod 130°c,prostě mi to nejde vyladit tak aby ta teplota byla do 120°c.Jede hezky, pěkně si pojuřuje přechodovy režimy ok,start je taky super.když víc obohatim směs tak už prská.palivo titan RS 25 pro,svíčka A5, 3 podložky pod hlavou,těsnění na výfuku ok.ta teplota nikdy nepřeleze 135°C (jízda plnej plyn na štěrku).vim že je toho tady spousta o ladění ale mě to chodí suprově jen ta teplota.jinak sice je to můj první spalovák, ale sem automechanik takže s pochopenim motoru nemam problem.
tak prosím poraďte co s tim.jestli jezdit a neřešit nebo s tim něco províct.

2

Re: teplota motoru

Ahoj taky vlastním Trophy uz přes rok, no nevim co zkusit, kolik procent nitra máš v palivu?

3

Re: teplota motoru

podle názvu paliva 25%  smile

když jezdíš jen rovinky sem a tam, tak to je celkem normální, že ta teplota trochu vyleze,
pokud začne prskat z výfuku palivo, ale motor jede podle tvých představ, pak to ničemu nevadí, jen se zvedne spotřeba.

jinak já bych zkusil povolit hl. jehlu o 1/4 otáčky

Losi Desert Buggy XL 1/5 4WD
Nitro 1/8 HPI Savage X SS K4,6
Nitro 1/10 OFNA Hyper GPX4

4

Re: teplota motoru

Ahoj lidi prosím vás když jsme u měření teploty dnes jsem si zkusil zapnout čidlo měření teploty přes telemetrii a mám dotaz vysílačka mně ukazuje tak o 15-20 stupňu vice než když motor změřím klasika infra teploměrem. Tak neví jestli nebo co měří spravně. Dá se věřit tomu teplotnímu čidlu mám ho  mezi tělěm motoru a chladící hlavou.

5

Re: teplota motoru

No to je vecny dotaz do pranice.Vsechny manualy ti rikaj mer teplotu na svice(infrakem do hlavy na svicku)Ale podle mych zkusenosti nejvetsi telpota je prave na tele motoru v mistech kde je detonacni komora(tam je opravdu teplota o 10-20stupnu vyssi).Ja bych se ridil podle te teploty na svicce kdyz to v manualech takle prezentuji.

To Audi: Asi bych nebyl nijak zvlast znepokojen 135stupni pokud to neleze vys.Muzes udelat dve veci.Obohatit malinko smes a nebo udeat jeste nejakou diru v kastli aby se to lepe chladilo.Motory co jsem pouzival ja mely rozmezi provoznich teplot od 110 do 130 stupnu.Nebude to takova tragedie 5stupnu +.Jinak me spis zajimaji ty 3 podlozky pod hlavou(Kort kdyz pises ze je motor rok jezdeny.Vetsinou se podlozky davaji pro zmenseni komprese u novych motoru nebo kdyz jezdis vykonejsi palivo).U mych motoru se pridavaly podlozky kdyz se jezdilo 30%nitra a vys.Ja jezdil na 25% nitra a mel jsem na me Ofne jen jednu podlozku.Ale k tomu by se mel vyjadrit opravdu nejaky odbornik.

E-Revo brushless,E-Revo VXL,Revo platinum edition.Futaba 3PM 2.4 ghz,Hyperion EOS0610i Duo II
Fotogalerie