1

Téma: nastavení modelu po výměně motoru

Zdravím. Mám Thunder Tiger Hammer S18 a měnil jsem motor, tím jsem rozštělovat i táhla od serv (plyn a brzdu) a potřeboval bych poradit se seřízením. Nyní jsem ve stavu, kdy auto jede ale otáčky jsou příliš vysoké a pokud model zvednu točí se kola (pokud je na zemi nejede dokud nepřidám plyn). Zároveň s tím ale auto bohužel nebrzdí takže zpomaluje jen vlivem motoru. Hrál jsem si s tím celou minulou sobotu a pořád to není ono a 4 nádrže pryč :-(
Prosím poraďte někdo ... :-)

2

Re: nastavení modelu po výměně motoru

Ahoj, to musí jít nastavit i bez ježdění. Sundej filtr i s kolenem, až u karburátoru aby jsi viděl kdy máš šoupátko v poloze zavřeno s malou mezírkou na volnoběh (ta se šteluje takovým tím šikmým šroubkem), no a když zapneš vysílač a příjmač tak se to šoupátko nesmí hnout, pokud ano musíš seštelovat doraz na táhle plynu, nebo na vysílačce subtrimem nebo trimem polohu páky serva (nejlepší je pokud je páka rovně). Pokud jednou pochopíš princip funkce celého systému nastavení brzda - plyn, tak už to příště bude hračka.
Hodně zdaru Z