je blbost přemejšlet o ložiscích v motorech, nebo o ucpanejch hadičkách (to by se snad pozná, ne?) a co se hypera 08 týče, tak motory řady MACH jsou vyráběny od stejné firmy (a na PRO verze právě s těmato motorama jezdí) a jestli už vypsané "vymoženosti" nepomohou, tak to znamená jediné.....
_____________________________________________________________
-vzhledem k tomu, že v vysokejch otáčkách běží motor každej (problém je v nízkejch a zároveň případně v opačnejch -> vejkejch), tak se mi to celkem vyjasňuje (viz. později)....
:arrow:
- hadičky, těsnení, a svíčky se dají zkontrolovat od oka
- přiucpaný karburátor, nebo přiucpaná nádřž se dá jednoduše profouknout a je v pohodě po problémech
-> měnil by to snad jen ( a s prominutim): blázen
a z toho jasně plyne prozrazení.....
- s kamarádem jste motory zřejmě při hodbě za rychlostí na pražských ulicích tak přehřívali až vám jednou nebo prostě jen časem došlo, že by se motory tak rozžhavené držet neměli a proto jste je prostě správně ( ale bohužel už pozdě) přeladili tak, aby se už tak nezahřívali...... ale to se vám zdžejmě moc nepovedlo, protože takoví motory jsou na ladění citlivější a "kdy chcípnou" moc najevo nedávají (to jsem si taky sám užil s japan. DBX) , zkráceně, po tom co vychladli a po nějaké době, co jste se je nastartoval znova, tak se motoru prostě v malích otáškách už znova prostě nechtělo jet (jen asi hodně bohatý a "nemoudrý" lenoch by všechno vyměňoval :idea: )
______________________________________________________________
:arrow: :arrow: prostě motory napěchujte bohatostí a palivem a pak
pomalu ubírejte, do času, kdy motory prostě už od začátku do konce
nepojedou bez problému. (teplotu 130c° je-li možno, vůbec nepřekračovat)
______________________________________________________________
a pokud to prostě nepůjde, tak doufejte, že jsem se s těma teplotama zmýlil, že nebudete prostě muset kupovat rovnou novej motor :?
Ansmann Vapor, dbx