ja vam nevim... neprijde vam zvlastni brecet na dotazu o zavodech, ze tam jezdej dobry lidi? co uz od zavodu chcete vic, nez moct se tam neco naucit..
fakt je, ze monster trucky jsou takova zvlastni kategorie, ktera sama sebe z logiky veci musi zahubit... bud tam jezdite, jste dobrry a bavi vas to a jako vsude se chcete nekam posunovat.. protoe neni kam, tak halt zvolite kategori truggy/buggy a zacnete jezdit po jinejch zavodech, nedejboze do zahranici.. a monstera nemate
nebo vam to nejde a bavi vas to jen tak trosku a tim padem tri roky jezdite to samy na tech samejch drahach s lidma ktery jsou v tom uplne novy a z nejakyho duvodu se rozhodli ze nechtej na draze skakat daleko ani jezdit rychle.. a logicky vas to prestane bavit...
coz je presne osud savage cupu bohuzel.. takze oba strupkove logicky lepi diry v monsterech jinyma kategoriema, ve kterejch jezdi pet aut, monstery to stve tak nejezdej, na zavod prijede 25 lidi .. coz hadam ze vydela tak na benzin dvou aut kterejma tam poradatele jedou kdyz se odectou naklady a cely zavody delate ciste z nadseni, ktery co si budeme rikat pro takovouhle hobby kategorii uz musite mit opravdu velky aby vas to bavilo dlouho...
myslim si, ze savage cup byl odsouzenej k zaniku ve chvili masovejsiho a hlavne cenove dostupnejsiho rozsireni truggyn a buggyn a bud by se musel totalne preorientovat na tyhle kategorie (ktery to zas logicky nebavi diky vyberu trati, na ktrejch muzou jezdit i petiny a pro buggy/truggy sou nuda) nebo proste zanikne.. pro 20-30lidi celkovy zakladny to proste delat nejde..