Téma: Thunder Tiger EB-4 S3
Zdravím. Od Vánoc vlatním buggy Thunder Tiger EB-4 S3 a dneska jsem si všiml že hadička která vede z palivové nádrže do výfuku má asi v půlce díru jak něco :-( :-D. Může někdo poradit čím to může být?? Díky :-))
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zdravím. Od Vánoc vlatním buggy Thunder Tiger EB-4 S3 a dneska jsem si všiml že hadička která vede z palivové nádrže do výfuku má asi v půlce díru jak něco :-( :-D. Může někdo poradit čím to může být?? Díky :-))
Asi myslíš hadičku tlakování:D , jo díra v hadičce být nesmí, protože by to zrtácelo svoji funkci, takže ji vyměn
jojo to je přesně ona :-)) jo vyměnim a nebo jí zkusím zkrátit a dám jí tam.. čim to může být? je možný že by se propálila díky mtoru??
je možné že se prodřela a radím ti nezakládej další témata ke tvé buggy...
promiň já chtěl přidat nějaký fotky ae nějak mi to nešlo :-((( jinak díky za info :-))
jo v poho, od toho je tu sekce galerie... jinak tu je probírána i verze S2, najdeš to, takže nějaké zkušenosti tu už jsou, ze své vím, že to jde, ale Trophy je větší držák
O.K. díky :-) no já jsem se rozhodoval mezi EB-4 nebo TROPHY ae viděl jsem jaký měl jeden s Trophynou problémy ( startování,a asi po měsíci musel kupovat novej motor tak sem radši vzal EB-4 ale je možný že to byl jen jeho problém)
Tak to ten "jeden" s tím asi neuměl zacházet, protože vím, že trophy z vlastní zkušenosti startuje parádně když je dobře seřizený
asi jo no......ae co sem četl recenzi na TROPHYnu tak taky s timhle měli problém.....
asi jo no......ae co sem četl recenzi na TROPHYnu tak taky s timhle měli problém.....
pokud myslíš tu, co vyšla v RC Cars, tak jsem ji četl taky, ale žádný problém se startováním modelu po měsíci provozu nebyl, ale s nastartováním nového nezaběhnutého, což je logické, když ho recenzent nebyl schopen prohřát před záběhem... pokud někomu ten motor jde blbě, tak si ho blbě zajel a může si poblahopřát...
nee tuhle recenzi nemyslim :-).
a kterou recenzi ? mohls to napsat hned
a ještě ať se držíme tématu, dej si bacha na steering bloky, ty Al, je to šunt, viděl jsem jej rozlomený po malém skoku a ten hliníkový odlitek vůbec nevypadal hezky, krásně pórovitej...
hele bohužel tu recenzi měl táta vytisklou od kamaráda tak já ji dyštak zkusim najít a dám ji sem...
OK díky za informaci :-)
No já jsem s tim jen trefil hroudu na ledě a už byla na boudě....ae zatim je vše ok až natu tlakovací hadičku. teď to skoro vše roztává tak se docela těšim jak bude jezdit na asfaltu a na nějakejch cestách :-)
ještě bych se chtěl zeptat EB4 s3 je sice shodná (nebo moc podobná) s EB3 s2 ,takže jsou všechny nebo většina dílů funkčních jak na EB4 tak na EB3 ?? protože co jsem koukal třeba na rcm-pelikán.cz tak tam přímo u EB4 moc dílů nemaj.
A ještě bych se chtěl zeptat na kyosho inferno (ikdyž se to netýká T.Tigeru) když se to nastartuje tak to chvilku řve a když se trošku ubere na benzínu tak to chcípne čim to může být? (vím bylo to v mnoho rubrikách ale tam píšou že to může být buď hadičkama a nebo "snad spojkou" nebo je toho víc) díky všem za odpověď :-)
promiňte upsal jsem se název té starší je EB4 s2
No vzhledem k tomu, že EB4 je dost zastaralej podvozek, tak nevím jak to bude s dílama, ale s2 a s3 by mělo být vesměs totéž, takže ty díly budou snad totéž.
U inferna nevím jaký je motor, víc to popiš, a jestli jsi ubral hodně na bohatosti paliva tak je logické že to chcípne, auto jenom na vzduch jet nemuže:D
jkdyž se trošku ubere na benzínu tak to chcípne čim to může být..
to už je o ladění motoru a chce to o tom něco vědět... a nebude to benzín, ale nitro
for:Endurko,no ono to spíš reaguje i když se to jen malinko ubere tak to chcípne ae už je celej motor vyčištěnej ještě se vyčistí karburátor potom se vyměněj hadičky a snad to bude jezdit :-)
for:j.hery,no o tom ladění už něco ví...a ano pro příště nitro :-)
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.