Mam u mardera(23ccm) problem s nastavením karburatotu,mam originál vzduchfiltr a po nějakym čase jezdění(asi10 min) mi ve středních otáčkách má motor tendenci chcípnout na volnoběh po malim přidání plynu a ve vysokých otáč.je to v poho ,ale ve střednim to zlobý.Když přivřu klapku sitiče tak se to zlepší ale motor nemá plnej výkon.Co stím jak to nastavit,a ještě otázečka,když koupim přímej otevřenej filtr např. K&N jak je to pak s klapkou sitiče,při startování se má zavřít ale u toho odevř. filtr už pak není,nebo se mýlím.
Obě trysky by měly mít asi 1,5 otáčky.Aspon podle toho,co jsem okoukal u servisáka.Ale pokud vim,tak Marder má 26cm3 a ne 23 cm3.Sám ho mám.A něco takovýho mi to taky dělalo.Tak šlo auto k prodejci a chyba byla odhalena.Nevim jak,nevim kdy,se prý něco dostalo ze sání k pístu a to něco tam udělalo rýhu na pístu a zmačklo pístní kroužek tak,že se choval jako zmačknutej a tudíž nebyl tlak ve válci a auto pak na volnoběh po jízdě nebo při ježdění chíli tak a taktaky chcípal..Pokud si na to netroufáš,tak vezmi asi do dmk.cz,kdes asi nakupoval.Oprava mi stála 400 kč,což u tohohle motoru není zas tak pálka.A auto jezdí dál.I s rýhou v pístu,ale nikasil je v poho,ten to udržel.
Třeba se jim ve výrobě něco dostalo někam,kam nemělo a holt to pak odnáší uživatelé.
Sundej vzd.filtr,pak karburátor a pokud něco kanálem uvidíš na válci,záhada je na světě.Píst a kroužek pak jemně očistit a spasovat pak zpátky.Já to nechal dělat u Ebola Bikes v Plzni.