Téma: Palivo Daytona
Ahoj,máte zkušenosti s tímto palivem od Protechu?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ahoj,máte zkušenosti s tímto palivem od Protechu?
jestli můžeš tak si kup raději jiné(snad někoho nerozlobím),celou sezonu sem na něj sice jezdil a docela v poho(až na jedno ložisko na konci sezóny),ale některé motory co sme měli rozebrané už tak v pohodě nebyly,ložiska motorů to nedávaly a vrch pístů byl jaksi ďivný.Jinak vypadaly motory velmi čistě.
Nyní jezdím palivo JET's KWC (používají oleje Klotz)9.5%syntetický olej
2.5%ricin a 16% nitro http://www.astramodel.cz/_private/palivo/palivo1.htm (od ASTRY popisky nečti jsou tam chyby)
http://www.powerglow.com/html/expert.htm !!!!
..a určitě dobré budou RS-Pro 16/25 od Graupnera , Byron's, O'Donnell
JJ mislim že RS PRO 16% či 25% jezdí hodně lidí a nikdo si zatim nestěžuje
JJ mislim že RS PRO 16% či 25% jezdí hodně lidí a nikdo si zatim nestěžuje
Sakra to sem ale :oops: jistě že "myslím"
Kluci díky za radu.Holt zkušenosti jsou k nezaplacení.Budu mít fungl novýho Savíka a nerad bych ho odělal hned na začátku vlivem špatné volby paliva.
rád bych ,ale věděl kolik oleje cejkem obsahuje RS PRO ,nikde jsem to nezjistil, Graupner to tají,nevím proč, ostatní to zveřejňují.
Typuji že poměr syntetika ricin bude 60% 40%.
Jestli to někdo krom výrobce ví ozvěte se.
Dík
Ani v Hobbyteamu (oficialni dovozce) to nebyli schopni zjistit.
Ja jsem ted zacal jezdit i orion a taky vklidu.
jasně ,ale dokud ho nejezdíš víc jak rok tak se ještě těžko soudí jak působí na motory,to se pozná po prvním výbruse a výměně ložisek.
Pokud je to na doporučení důvěryhodných osob tak je to lepší.
...a kde ten Orion sháníš?
Máte ještě někdo nějaké zkušenosti s tím palivem daytona. Mám doma koupeno 5 litrů a co teď s tím, když ho tak kritizujete? Vylejt :cry:
Nic nevylívej,normálně ho vyjezdi.No problem
Na daytonu 16% jezdim rok a porad to jezdi v pohode co resit.
pokud máš zajeto tak ho klidně vyjezdi
jasně ,ale dokud ho nejezdíš víc jak rok tak se ještě těžko soudí jak působí na motory,to se pozná po prvním výbruse a výměně ložisek.
Pokud je to na doporučení důvěryhodných osob tak je to lepší....a kde ten Orion sháníš?
Kupujem ho u pana Rajduse v Senove.
A KTERÉ TEDY ZKUŠENÍ BORCI DOPORUČUJÍ NA ZÁBĚH NOVÉHO AUTA?
no nejvíc se vychvaluje Titan RS PRO 16% nebo 25%
taky ho používám
hpi odporuca pre europu Tornado 20 alebo 25% nitra. ja som odjazdil 40l tornada v savim a jeto v pohode.
No je pravda že v cizině jezdě v podstatě jenom tornádo tak nevim
Přemejšlim že bych ho začal taky jezdit, má výhodu že ho koupíš pětilitrovku (1050,-) a máš klid nad jak dlouho.
Tak sem někdo přihoďte skušenosti
bacha Tornádo má 10% oleje celkem,jen typ oil+ má 12% ale to nejede z hlediska výkonu moc dobře,ostatní s 12% jedou mnohem líp
tak asi vyrobca vie co odporuca. a to tornado co odporuca ma len 9 % oleja.
je to profi palivo.
Napada me, co kdyby sem admini pridali (do tohoto tematu) hlasovani s ruznymi typy paliva a kazdej zahlasoval co kdo pouziva - schvalne co je nejpouzivanejsi,a le zdali by to nebyla skryta reklama
U Tornada maji jeste palivo specielne pro MT.
Tornado MONSTER s 20%nitra. Celkovy obsah oleje je 14%.
To hlasovani by nebyla spatna vec. :twisted:
Už tady jedna malá anketa byla.
http://www.rcauta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=91
Aktualizece by, ale určitě nebyla na škodu.
Moje zkusenost s palivem Daytona a motory TRX je velmi spatna. v podstate vsihni se kterymi jsem resil problemy s prehrivanim, s karbonovanim, odchazeni svicek atd, jezdili daytonu kterou jim odbrone prodali prodejci spolu s modelem. Byl to castokrat zalostny pohled na zakarbonovany vybrus a mnohdy motory nedopadly vubec dobre a skocilo to v nekolika pripadech novym vybrusem.
Mozna ze nektery motory na tohle palivo funguji dobre (nejspis velke vule ve vybrusu), ale osobne byt vami si priplatim a koupim neco jako Titan, Black Demon nebo RB. motor neni lacina zalezitost a prevence je to prvni cim by clovek mel zacit.
Kvalitni palivo, kvalitni svicky, kvatlitni after run olej a pravidelna udrzba, pres to nejede vlak.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.