To co napíšu asi teď taky Pavlosovi moc nepomůže.Vlastním taky savíka a zajížděl jsem motor dost podobně jako ten jistý modelář o kterém psal Wratch.Kdybych si já ten odkaz co sem hodil Hellboy přečetl ještě před koupí savíka nebo těsně před zajíždění motoru,tak bych možná snad ani do nitra nešel,nebo bych hledal někoho kdo mi motor zajede.Páč když si tento návod přečte začátečník tak s toho musí bejt hotovej a určitě jestli se toho do té doby nebál,tak po přečtení tohoto postupu záběhu začal přinejmenším pochybovat jestli to vůbec zvládne,nebo jestli si má nitro vůbec pořizovat.Určitě je to dobrej způsob záběhu,kterej je ušitej na míru reva,s kterým pak majitej závodí,o tom nepochybuju.Ale pro nás co jezdíme pro zábavu,tak bych se držel návodu výrobce toho daného motoru co kdo má.Nebo takového toho základního postupu co se píše téměř všude.Savík mi po zajetí které proběhlo trochu i podle návodu výrobce a pod dohledem zkušenějšího modeláře jezdí jako šlak.Je důležitý aby člověk dodržoval základní pravidla jak při záběhu,tak hlavně i při provozu.Pochopit motor,vědět co potřebuje když se ladí,hlídat bohatost směsi,od toho se odvíjí i teplota motoru a dostatečné mazání,po ježdění vracet píst do dolní úvratě,udržovat v čistotě palivovou soustavu a když člověk ví,že nebude delší dobu jezdit,tak stříknout něco do motoru,možná jsem na něco ještě zapoměl.Myslím ale,že když se budu takto o motor starat,tak snad i nějakou slušnou dobu vydrží a bude dobře jezdit,to přeju i všem ostatním co se rozhodli pro nitro.Všechno co jsem tady napsal ja můj názor,každej ať si to přebere po svém.