1

Téma: Zajetí nového motoru

Čus všichni.Objednal jsem si nový motor do Cen genesis GST7,7,je to CEN - Motor GST7.7Corsa.Nikdy jsem nový motor nezajíždel,tak nevím co a jak.Něco jsem už vyčetl na netu,ale moc moudrý z toho nejsem.Může někdo poradit jak na to?Nebo odkaz na web.Díky  :oops:

2

Re: Zajetí nového motoru

zahrat motor horkovzduskou, nahodit v zakladnim nastaveni nadr vybublat na volnobeh, dalsi s trosickou plynu ale porad na spalku, 3 nadrz trocha pomali jizdy...

ale urcite to je tu uz napsany... pesne tohle

3

Re: Zajetí nového motoru

Určitě to tu je,jen jsem nikde nenašel něco srozumitelného.Tomuhle rozumím.A co palivo?Někdo psal,že má být aspon 25% a já jsem na ten starý motor jezdil 16%,můžu tedy použít tu 16%,nebo radši 25%?Jo a eště se chci zeptat,jestli se ty 3 nádrže musí vyjet v jeden den? :?:

4

Re: Zajetí nového motoru

palivo je na tobe.. na hobbyka ti staci 16%.. s tim zajizdenim by to hctelo proste sfouknout vse z jeden den jedno odpoledne tomu venuj....zabeh je dulezitej..

5

Re: Zajetí nového motoru

Když budeš zajíždět na 16% nitra, tak se ti motor lépe prohřeje, což je pří záběhu potřeba, jinak je dobrý to ještě přihřávat hlavně když je venku chladno

6

Re: Zajetí nového motoru

O.K.,tak já to prubnu a pak dám vědět,jak to dopadlo.Doufám,že to klapne.Dík za rady 8)

7

Re: Zajetí nového motoru

Můžu se zeptat jak jsi teda dopad? Mě to čeka taky mám Savage X 4.6.

8

Re: Zajetí nového motoru

Ne ze by tu kluci rikali kraviny to ne ale s necim souhlasit nemohu.pokud chces osvedceny navod na zejeti motoru tak nastuduj tuto stranku:
http://revo.byps.cz/preklady-manualu/za … oru-i.html

Neni to reklama nebo propagace.Byps je modelar jako my jen se o sve znalosti deli  s nama nevedomyma.

Navod je na 2,5motor ale funguje to obecne na vsechny.Doufam ze se ti to podari:-))

E-Revo brushless,E-Revo VXL,Revo platinum edition.Futaba 3PM 2.4 ghz,Hyperion EOS0610i Duo II
Fotogalerie

9

Re: Zajetí nového motoru

Zdravím všechny a děkuji za rady,ještě jsem se k tomu nedostal,ale mám z toho docela bobky!! lol Koukal jsem na ten odkaz od Hellboye a příjde mi to dost odlišný od toho co psali kluci.Ani nevím co se s tím dá všechno pokazit.No co nějak to dopadne,jen co budu mít chvilku čas tak jdu na to a pak písnu! roll

10

Re: Zajetí nového motoru

jeden modelar co mel Savika mi napsal toto:

já zajíždim dvě nádrže na volnoběch na teplotu 70 až max 90 stupňu
  3 nádrž malé přidávání plynu 4více plynu ale jen přidat a hned ubrat(vše na stojánku).5jezdit na drobet plynu
  6 více plynu ale jen přidat a pustit(teplota do 120stup)
1 až 4 nádrž na tovární nastavení už to je nastaveny (jestli stim teda nikdo nehejbal)
a další nádrže utahovat hlavní jehlu.

11

Re: Zajetí nového motoru

To co napíšu asi teď taky Pavlosovi moc nepomůže.Vlastním taky savíka a zajížděl jsem motor dost podobně jako ten jistý modelář o kterém psal Wratch.Kdybych si já  ten odkaz co sem hodil Hellboy přečetl ještě před koupí savíka nebo těsně před zajíždění motoru,tak bych možná snad ani do nitra nešel,nebo bych hledal někoho kdo mi motor zajede.Páč když si tento návod přečte začátečník tak s toho musí bejt hotovej a určitě jestli se toho do té doby nebál,tak po přečtení tohoto postupu záběhu začal přinejmenším pochybovat jestli to vůbec zvládne,nebo jestli si má nitro vůbec pořizovat.Určitě je to dobrej způsob záběhu,kterej je ušitej na míru reva,s kterým pak majitej závodí,o tom nepochybuju.Ale pro nás co jezdíme pro zábavu,tak bych se držel návodu výrobce toho daného motoru co kdo má.Nebo takového toho základního postupu co se píše téměř všude.Savík mi po zajetí které proběhlo trochu i podle návodu výrobce a pod dohledem zkušenějšího modeláře jezdí jako šlak.Je důležitý aby člověk dodržoval základní pravidla jak při záběhu,tak hlavně  i při provozu.Pochopit motor,vědět co potřebuje když se ladí,hlídat bohatost směsi,od toho se odvíjí i teplota motoru a dostatečné mazání,po ježdění vracet píst do dolní úvratě,udržovat v čistotě palivovou soustavu a když člověk ví,že nebude delší dobu jezdit,tak stříknout něco do motoru,možná jsem na něco ještě  zapoměl.Myslím ale,že když se budu takto o motor starat,tak snad i nějakou slušnou dobu vydrží a bude dobře jezdit,to přeju i všem ostatním co se rozhodli pro nitro.Všechno co jsem tady napsal ja můj názor,každej ať si to přebere po svém. big_smile

12

Re: Zajetí nového motoru

Jestli jsi z Prahy zavolej 775114502 servisak RCcek
zajizdel me taky savika .

13

Re: Zajetí nového motoru

Ne ze by tu kluci rikali kraviny to ne ale s necim souhlasit nemohu.pokud chces osvedceny navod na zejeti motoru tak nastuduj tuto stranku:
http://revo.byps.cz/preklady-manualu/za … oru-i.html

Neni to reklama nebo propagace.Byps je modelar jako my jen se o sve znalosti deli  s nama nevedomyma.

Navod je na 2,5motor ale funguje to obecne na vsechny.Doufam ze se ti to podari:-))


s čím konkrétně nesouhlasíš?

14

Re: Zajetí nového motoru

Zdravím, ten odkaz co poslal Hellboy je pouze překlad z návodu k Revu.
Podrobný a dle mého šetrnější návod je tento: http://revo.byps.cz/techbox/zabeh-motoru.html
Osobně jsem u Bypse byl a tento záběh mi dělal.
Jestli ti můžu poradit, tak bych se záběham počkal na jaro až bude teplota nad 12°C.

15

Re: Zajetí nového motoru

mužeš dělat záběh kdykoliv, hlavně aby jsi teplotu motoru nějakým způsobem udržel na teplotu pro optimální záběh..ale v mrazu bych to asi vynechal no.. smile

16

Re: Zajetí nového motoru

Ahoj klucí nenašel by se prosím někdo kdo by mi pomohl zajet a naladit novej motor nosram rs 30,a mám problemy s jeho nastavením a zaběhnutí.Děkuju.

17

Re: Zajetí nového motoru

Není se až tak čeho bát. Samozřejmě pokud není někdo absolutní laik v technických oborech. Pokud si dáte práci a budete vyhledávat návody přímo určitých výrobců motorů,tak to má beztak popsane každý trošku jinak.
Alpha má například v návodu,že první dvě nádrže na plný plyn. :-)) Tak to jsem opravdu raději nezkoušel.
Takže tři nádrže na volnoběh,pak tři nádrže popojíždění po on road dráze a pak postupné ochuzování a zase popojíždění na půl až max třičtvrtě plynu cca další tři nádrže. Vše na 16% palivo. Pak přechod na 25% Doseřízení. Trojka svíčka,teplota vzduchu 25,motor postupně od nějakých 60,když byl továrně ulitej,až po 117 ochuzenej.
Motor jde jako pila. takže spokojenost. :-))
Motor jsem napoprvé lehce zahřál horkovzduškou a hlavně vždy natočil do protisměru,aby ho startbox vůbec utočil přes horní úvrať.

Losi 8IGHT, Motor Alpha, stanice Futaba 3PK, Personál 5551213, A na hraní Axial SCX 10 smile,