1

Téma: Couva rychleji nez jede vpred

Tak jednu vec jsem vyresil a dalsi se objevila:( Kdyz dam plnej plyn dopredua  drzim auto v ruce, kola se o poznani toci pomaleji nez kdyz dam plny plyn dopredu. Vysilacku mam acoms 40mhz resetovanou do tovarniho nastaveni, motor 15Z, prevod 19/61, baterie 2000mAh, regulator nosram magnum reverse http://www.rccar.cz/nosram-magnum-reverse-10t/1085 . Zkousel sem prehodit polaritu na motoru ale pak mi dopredu jezdi na zpatecku. uz nejak nevim co s tim

Tamiya TT01-e->Buggy Tamiya DF-02->MT Himoto EMXT-1 ->nejhorší co jsem kdy měl:( -> SC LOSI STRIKE->SC Durango DESC210->SC TLR22SCT
Sanwya 2,4GHz // iPhone 4S // Audi A4 B6 Quattro :-)

2

Re: Couva rychleji nez jede vpred

tak až budeš mít přehozený kabely, přehoď ještě revers na ovladači big_smile

3

Re: Couva rychleji nez jede vpred

Tak prostě přepni revers ovládání vpřed / vzad  na vysílačce.

4

Re: Couva rychleji nez jede vpred

Jelikoz se jedna o 15z stejnosmerny motor, bude nejspise rozebiratelny a casovatelny. Pokud byl novy, mel nejspise nastaveno casovani pro standardni polaritu privodu, pokud s nim jiz nekdo manipuloval (zmenil casovani), nebo je napajen s obracenou polaritou, muze to mit presne symptomy ktere popisujes.

5

Re: Couva rychleji nez jede vpred

Tak prostě přepni revers ovládání vpřed / vzad  na vysílačce.


Pokud se jedna o autickarsky regulator s brzdou, tak neni smysluplne reseni. Navic mnoho stejnosmernych regulatoru je reseno "nesymetricky" tak, ze pro jizdu vpred maji jine parametry (vnitrni odpory, proudove omezeni) nez pro jizdu vzad/brzdeni.

6

Re: Couva rychleji nez jede vpred

to stejny jsem měl já a dal jsem dal jsem drátky tak jak maj a všechno jelo jak má :-) takže ja si myslím taky že  budou přehozený drátky u motoru

7

Re: Couva rychleji nez jede vpred

JO je to tak hod reverz na vysilaci a prehod tradky u motoru.......