Téma: Regulátor Castle Mamba Monster
Momentálně mám půjčený regl Mamba Monster i s propojkou Castle Link a testuju jej ve svém E-Revu.
Včera jsem stáhnul nejnovější CastleLink software a provedl update FW regulátoru na nejnovější BETA verzi. Oproti předchozí verzi v CastleLinku přibylo nové nastavení jménem motor torque control. Překládal jsem nápovědu a vyplývá z toho, že lze v regulátoru nastavit omezení maximálního kroutícího momentu motoru. Aby tato možnost fungovala tak je třeba nechat regl protočit motorem bez nasazeného pastorku anebo s pastorkem oddáleným od spuru, regl si sejme kV motoru a možná ještě něco. Pak lze nastavit momentové omezení v rozsahu 0,2 - 10(maximální kroutící moment).
Zkoušeli jste to někdo? Předem říkám, že to je naprosto odlišná funkce než klasický Punch control, který moment vůbec nehlídá a jen zpomaluje odezvu na plyn tak aby se snížila rychlost náběhu na požadovaný výkon daný polohou plynové páky na vysílačce.
Zatím to vypadá, že Torque control je mnohem lepší volba než Punch control. Narozdíl od Punch control totiž nezhoršuje odezvu například při rovnání skoku pomocí plynu. Totiž pokud jsou kola ve vzduchu tak je potřeba mnohem menší krouťák na dosažení požadovaných otáček než při jízdě....
Dneska jsem tuto funkci i zběžně otestoval. Nastavil jsem torque control na hodnotu 0,8.... auto pak mělo akceleraci jakou měl můj bývalý E-Maxx s plechovkama jezdící na unavené NiMh packy Na maximálku(na pevném povrchu) toto nastavení ale vliv nemělo. Pak jsem zkusil nastavit na hodnotu 5, to jest omezení na polovinu teoretického maxima.... s tímto nastavením již byla akcelerace celkem ostrá, řekl bych velmi podobná jako když jsem měl punch control daný na 50%, i špičkové odběry zachycené na wattmetru tomu odpovídaly, ale opravdu byla znát mnohem lepší odezva na plyn.
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM Revo je prostě nej
Savage FLUX XL Brushless