Téma: HIMOTO Nascada 1:10 RTR
Ahoj Jezdí někdo tento podvozek? Třeba i závodně? Jaké máte zkušenosti atd? Třeba ve srovnání s TT-01
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ahoj Jezdí někdo tento podvozek? Třeba i závodně? Jaké máte zkušenosti atd? Třeba ve srovnání s TT-01
Mirda minulej závod lestrcupu v Brandejse rosekal stímhle podvozkem x-raye je to o rukách a o tom jak si podvozek nastavíš.
jj muzu potvrdit byl jsem jeden z tech rozsekanejch
sice nemam xray,jenom TT,ale jak pise noha,je to o rukach,takze klidne do zavodu muzes
A můžete poradit nějakej šop kde mají tuning díly a díly náhradní? Klidně do SZ. Taky by mě zajímalo jakej motor ten regoš zvládne, jestli tam mužu naprat nějakej silnější stejnosměrnej uhlíkovej motor.
taky přemejšlim o tomdle levnym dobře vypadajícim autě .. asi ho koupim a začnu vás taky rosekávat
kulda-be no jen ho kup budem rádi když nás bude v hobby víc...víš co je tam hodně zábavy a o to jde hlavně
noha neboj přijedu ale až v březnu a přijedu stim co máš ty snad todle ne
Ahoj, tenhle podvozek je konkurenceschopnej TTčkum? V hobby ETS kategorii vyhravá Igor Vlahovič s celkem podle videa neupravovaným autem, tak jestli se s tímhle dá stačit.
s minimálními úpravami je více než konkurence schopný, zeptej se nohy jaký to bylo na 4.Lestru
zdarec všichni, potřebuju se zeptat na par věcí. teď mám tt-01 a uz me dost stve kupovat do ni furt nový veci kdyz se neco po**re jelikož je stará skoro 7 let a každej rok se s ní jezdilo, a občas i nehezky jelikož mi v tý době bylo asi 8 let. Ted už si chcu koupit něco lepšího a uchvátilo mě himoto nascada, vypadá kvalitně, výbava je taky dost slušná a ta cena je víc než přijatelná. máte někdo skušenosti s tím seřizováním podvozku, popříkladě nějaký návod na internetu by nebyl? Jelikož už s tou tt-01 jsem začal driftovat tak se chci zeptat jestli někdo nedriftoval s tímhle autem, na youtube videích jsem viděl že to jde ale trochu se bojím toho nastavitelného podvozku. děkuji za každou radu. :?:
himoto drifti jak splasene.Ja mam podvozek himoto ale nevim co je to ta nascada ten muj takovehle oznaceni nema ale podle obrazku to bude zrejme podobne nebo dokonce stejne ale nejsem si uplne jisty.
podvozek je vcelku nizky ale podle meho nazoru velmy povedeny neni to trapny plastak jako hpi e10 a rozhodne jezdi naprosto paradne.
Nooo ale jedna vitka k servu.Je pomale a chtelo by to jinaci.
Ja jsem s himotem maximalne zpokojeny.
Tady mas nejake moje paradne trapne videa ale vis proste zatim jen zkousim
nejake foto v podpisu
http://www.youtube.com/watch?v=w3fGeaazwyQ
..tak to jsem rád. díval jsem se po tom na internetu a je to samé jenže ta nascada má jen ošklivou kastli nepovedené corvety a nebo lamba. Podle mě je to uplně stejné. žádné rozdíly v parametrech jsem nenašel ale nevím proč, ta sada co máš ty stojí téměř 5 tisíc a nascada 3tisíce. Chci se zeptat, ty jezdíš s jakejma pneumatikama. Normální ty ABS drift pneu?
Je pravda ze je to kapku drazsi ale mam to primo z himoto.cz a ty jejich abs drift kola mam taky,jsou dobre,jezdi se na nich opravdu paradne.
Od novoty se protacela na rafku tak sem to jen mirne vysunul a zalepil a pak nemam jediny problem.
Ta kastle co mam je za 1400 rucne strikana a je fakt povedena takze to taky zvedlo cenu.Zrejme tam nejaky rozdil bude
Penez mi neni lito pac jsem maximalne zpokojen
Ta originalni kastle na te naskade je doslova otresna
A co si se ptal na to nastaveni stim neni zadny problem.Jen to pritahujes a odtahujes na ramenou a uz od novoty jsem to mel serizene podle mich predstav.Sklon 0° ve predu mirna rozbihavost a vzadu sbihavost a pojedes jak satan jo a jeste rozdelal jsem diferencialy a zalepil tavnym lepidlem takze je mam oba zavrene a driftuje to fakt dobre,jen to dostat do rukou
Zdravim, jeden začátečnický dotaz, mám doma 3článkovou Li-pol baterii 11.1V 1100mA, kterou normálně používám do airsoft zbraně. Snese ji regulátor v tomhle RTR podvozku? Nikde jsem odpověď na tuto otázku nenašel, kdyby někdo věděl o vláknu kde se tato problematika řeší, prosím dejte mi odkaz a já slibuju že si nasypu popel na hlavu.
Díky
Achjo a uz tu mame zase famu, jestli regulator snese baterku. Tak nevim jestli to blbe uci na zakladni/stredni skole nebo to nekdo siri emailem.
Baterka NENICI regulator. Pokud dojde ke zniceni regulatoru, je pricinou spatne zvolena kombinace motor+regulator. Prelozeno do lidske reci si motor rekne o mnohem vice Amper nez na kolik je regulator staveny. Baterka da, kolik muze. Naopak muzes znicit baterku, ale zase jen MOTOREM, nikoliv regulatorem. Regl je v tomhle retezci vzdy uprostred, na stranach jsou baterky a motor.
A ted k tomu, co tu vlastne resime. Baterku z airsoftacky bouchacky klidne pouzit muzes, ale... obavam se, ze nebude mit dostatecnou stavu, tedy C. Rekne-li si motor o vice nez dokaze baterka dat, budes ji slusne nicit. V horsim pripade se nafoukne a muze delat paseku.
No jo, ale když jde o 3 článek, tak regl stavěnej třeba na 2 článek a max. 8,4V odejít může. Respektive odejde.
Nepredpokladal jsem, ze nekdo bude TAK hloupej. To je asi jako kdybys mel jemnou elektroniku a nabijel ji z 220V naprimo.
Samozrejme, ze nejdriv by si mel clovek precist manual. To se dneska ale moc nenosi.
Scarab> že ty sis předtím nepřečetl, jakou baterku tam chce připojit, viď?
Naopak, baterku jsem si precetl. Ale ze bude nekdo tak hloupej a nechape zakladni souvislost mezi napetim baterky a regulatorem... to me vazne nenapadlo, to mas pravdu.
Ja se totiz spoleham stale na to, ze clovek je inteligentni bytost, samostatna, ktera se nejdriv snazi najit informace sama, a teprve az kdyz proleze cely internet, manualy a dostupne informace, PAK polozi nejdrive dotaz.
Jak vidno, ziju na jine planete.
Analogie na zaver - koupis si nove hodinky s teplomerem, barometrem apod, ale nevis jak se dostat do menu, kde si nastavis a nakalibrujes konkretni hodnoty. Taky ten clovek pujde hned na internet a bude se dozadovat, at mu to nekdo napise nebo se proste podiva do navodu, ktery u nich byl?
Znat specifikaci elektroniky v aute beru jako TOTALNI samozrejmost. Bez toho se preci neda modelarit.
Ty jsi ale naivní... u nás na tamiya foru je to to samy, nezoufej
Daný model ještě nemám v ruce, tudíž ještě nemám v ruce manuál, jak pak můžu vědět na kolik voltů je stavěný regulátor? Chápu že je někdo naštvaný když položím z jeho pohledu stupidní dotaz, holt jsem svoji otázku příliš zjednodušil a tím ze sebe udělal blbce.
Měl jsem pouze snahu nekupovat zbytečně rychle v ČR předražený aku když si ho můžu koupit o něco později levněji z HK.
Záměrně jsem také dal svůj dotaz do chlívku týkající se daného podvozku, ne baterií nebo regulátorů, protože jsem doufal že se ozve jeden z jeho majitelů který onen manuál má.
A ten manual na netu jsi hledal...?
Ano, a našel jsem manuály na offroad Himota a pak jeden kterej sice vypadá jako ten který hledám ale ten mi zase nejde otevřít.
EDIT: dnes už otevřít jde, včera hlásil 404, tady je odkaz na PDF kdyby si někomu hodil:
http://www.himotoracing.com/manual/MANUAL_1-10-EP.pdf
Hele kluci, když už jsme tak u tohodle podvozku...
jakej je rozdil mezi temahle podvozkama??? studuju to uz nějakou chivli a za boha na to nedokazu prijit...
http://www.rcshop.eu/strada-tc-110-touring-car-elektro-rtr-modra-p-21568.html
http://www.rcshop.eu/himoto-110-nascada-elektro-rtr-corvette-red-p-18417.html
Premejslim nad nejakym onroadem po vejplate jen tak na drahu do libusina a vybiram mezi temahle dvema...
zadnej....
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.