Téma: HYPER 8 Pro
Co si myslíte o novém modelu?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Co si myslíte o novém modelu?
Já jsi myslím že nové HoBao jse velice povedlo.O kvalitách tohodle modelu svědčí USA HaBao team který přibral dva nové velice skušené jezdce.HoBao team USA Greg Degani,Jeremy Kortz a Jay Krug.
Zdar, výtej Míšo v teamu !!!
Na tu lvalitu se ptát nemusíš, uvidíš sám !!! Ty už budeš mít verzi s SPYDER diferákama na všech třech místech.
Já dostal ještě PROTOTYP s klasickýma, ale já budu testovat BBF, Standars i SPYDER.
Děkuji za přivítaní! Chtěl bych se zeptat ty uš máš HoBao doma a kdy budou spuštěny stránky www.hobao.cz
Ano já už ho mám, ale já jsem sponzorován HOBAO TAIWAN. Ale já mám jen tu verzi s standard. diferýky. Ale do prvního závodu budeš mít také své auto.
Na www.hobao.cz se dělá na plno!!! brzo
Do prvnído závodu to znamená že už na Lančkroun a jak je to s přímačovou baterii dá se použít ta z XB8 nebo se musí upravit :?:
nevím, auto mám ale ještě jsem na něj nesáhl! Jo mám už na Airbruschovanou karoserii ale to je vše! Auto budu rozdělávat a dávat do keramických ložisek atd.
Do prvnído závodu to znamená že už na Lančkroun a jak je to s přímačovou baterii dá se použít ta z XB8 nebo se musí upravit :?:
Kdy je Lančkroun?
Já ještě nevím.A taky by mě to zajímalo asi někdy v únoru.
nejste sami, taky jsem zvedavy, kdy bude, ale taky jsem slysel neco o unoru...
Tak první dojmy z dostavby Hyper 8 jsou , v mém případě, velmi pozitivní. Auto je již z větší části sestaveno a na rozdíl od Hyper 7 jsou všechny spoje kvalitně zalepeny. Stačí tedy naplnit diferenciály a upravit nastavení dle svého. Proti Hyper 7 má osmička podstatně širší možnosti v nastavení. Jediné co zůstalo beze změn jsou tlumiče a diferenciály SPIDER. Ostatně obojí fungovalo bezvadně , takže nebyl důvod.
Tak první dojmy z dostavby Hyper 8 jsou , v mém případě, velmi pozitivní. Auto je již z větší části sestaveno a na rozdíl od Hyper 7 jsou všechny spoje kvalitně zalepeny. Stačí tedy naplnit diferenciály a upravit nastavení dle svého. Proti Hyper 7 má osmička podstatně širší možnosti v nastavení. Jediné co zůstalo beze změn jsou tlumiče a diferenciály SPIDER. Ostatně obojí fungovalo bezvadně , takže nebyl důvod.
Ahoj, celková délka je stejná jako Hyper 7? U Hyper 7 snad diferenciály jsou jiného typu?A jestli ještě můžu se ptát jaký typ máš Hyper 8 ......?Díky za odpověď.
Ahoj, celková délka je stejná jako Hyper 7? U Hyper 7 snad diferenciály jsou jiného typu?A jestli ještě můžu se ptát jaký typ máš Hyper 8 ......?Díky za odpověď.[/quote]
Mám verzi Hyper 8 PRO, jinak já jsem měl před tím typ Hyper7 PRO UK , kde byly v základu tyto již zmiňované diferáky SPIDER, auto bylo v plném tuningu. Co se týká rozměrů, tak se omlouvém auto jsem neměřil. Zatím co jsem postřehl, tak se dá poměrně lehce měmit jak rozvor, tak rozchod zadní nápravy.
Ahoj, celková délka je stejná jako Hyper 7? U Hyper 7 snad diferenciály jsou jiného typu?A jestli ještě můžu se ptát jaký typ máš Hyper 8 ......?Díky za odpověď.
Mám verzi Hyper 8 PRO, jinak já jsem měl před tím typ Hyper7 PRO UK , kde byly v základu tyto již zmiňované diferáky SPIDER, auto bylo v plném tuningu. Co se týká rozměrů, tak se omlouvém auto jsem neměřil. Zatím co jsem postřehl, tak se dá poměrně lehce měmit jak rozvor, tak rozchod zadní nápravy.
Děkuji ti za informaci. Jo ještě jak pak to bude tuningem? Víš. Myslím tím něco podobného jako je u XB 8 různé záměny za tvrdší nebo pružnější materiál atd.
Jak to bude s tuningem zatím netuším, snad jestli něco ví Patrik, ale určitě se něco objeví. (K-Faktory atd)
Video: www.ofna.com/movs/hyper8.mov
Mé dojmy z Hypera jsou zatím velice kladné.Délka Hypera je 460mm. Byl jsem opravdu hodně překvapen ložisky ktere jsou v ovládacích pákách brzd.A mimochodem Joseph Quagraine na 5. místě na Warn-up
Mé dojmy z Hypera jsou zatím velice kladné.Délka Hypera je 460mm. Byl jsem opravdu hodně překvapen ložisky ktere jsou v ovládacích pákách brzd.A mimochodem Joseph Quagraine na 5. místě na Warn-up
Není ta délka auta už dosti krátká?Já si myslím že jezdci co jezdí profi že podvozky budou o malinko delší a tím i celková délka bude delší ,že profi buggyny se budou pohybovat asi v délkách 475 - 485 a určitě podvozky budou různé myslím tím že nebudou třeba přímo od firmy za kterou jezdí.Samozřejmě to nebude u všech firem a jezdců. Mě nejde narozum proč hyper se o tolik krátila . Nebo to je jen kolama. Ale velikost musí být stejná. Jestli už máš poznatky z jízd ale to asi ještě né co. No když budeš mít chuť tak popiš víc Hyper8.Dík
Tu délku jsem neměřil výrobce to má uvedené na krabici.Možna ta délka souvysí stím že výrobce chtěl dosáhnout co nejnižšího těžiště.Poznatky z jízdy jěště nemám protože unás je stále hodně sněhu.Vice informací o podvozku www.rcm-pelikan.cz
Tu délku jsem neměřil výrobce to má uvedené na krabici.Možna ta délka souvysí stím že výrobce chtěl dosáhnout co nejnižšího těžiště.Poznatky z jízdy jěště nemám protože unás je stále hodně sněhu.Vice informací o podvozku www.rcm-pelikan.cz
Jenom jěště maličkost mezi Hyper8 PRO a Hyper8 UK tam bude dost velký rozdíl ?
Jenom jěště maličkost mezi Hyper8 PRO a Hyper8 UK tam bude dost velký rozdíl ?[/quote]
Technickými parametry se ty auta lišit nebudou.
Žádný rozdíl není mezi PRO v ČR a UK. Až na to že v čechách to stojí 12900,-- ale neberem tam výfuk ale existuje verze stejná ale s novým morem HYPER TURBO a IN LINE výfukem a ta je k dostání za 15900 v ČR.
Žádný rozdíl není mezi PRO v ČR a UK. Až na to že v čechách to stojí 12900,-- ale neberem tam výfuk ale existuje verze stejná ale s novým morem HYPER TURBO a IN LINE výfukem a ta je k dostání za 15900 v ČR.
Děkuji za informace.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.