1

Téma: XRAY- Fenomén nebo jen machrovina.

Tak jsem dnes pročítal net. co je nového a kde se co děje a opět jsem na Českých forech narazil na další odpovědi nováčkům typu - (Kup jen XRAY nic lepšího neexistuje XRAY je BŮH!!!! ) Rozhodně nepochybuji že na dráze nebo na koberci to bude fungovat velice dobře ale další věc je že to také musí někdo dobře nastavit aby to opravdu dobře fungovalo další věc je že není XRAY jako XRAY rozhodně je mezi jednotlivými podvozky rozdíl jako kdyby jsme chtěli srovnávat jablka s hruškami. Dále co jsem s cela nepochopil je fakt že nováčky přispěvatele nutí do XRAYe na jakoukoli disciplínu no já tedy nevím jsem jen laik ale na relly se mi tento podvozek nezdá jako univerzální ale to nemohu posoudit proto že rally ani zatím jinou disciplínu nejezdím věnuji se převážně driftu a na ten se dle mého názoru moc nehodí a co jsem po světě tak nějak prohledal tak jsem ho na drift prakticky neviděl kvůli jeho umístnění motoru vzadu co je scela proti nejmodernějším trendům.Proto bych chtěl touto cestou požádat aby mi někdo rozumný rozumě odpověděl na otázku proč bych si měl zrovna XRAY koupit když i na na světových závodech jak vyplíva třeba z této reportáže -http://www.rcmagazine.cz/onroad/mistrovstvi-sveta-istc-kvalifikaci-vyhral-marc-rheinard.html - není zcela dominantní nad jinými podvozky. PS: Proti Xray nic nemám ať si ho každý koupí jen mě zajímá co je na něm tak výjimečného abych si ho musel koupit !!!!!!!!!!!!

2

Re: XRAY- Fenomén nebo jen machrovina.

Tak u Xray je nejvetsi plus dostupnost dilu, u R verzi pomer cena vykon (za 6 litru lepsi auto proste nekoupis) a celkova vykonost techhle podvozku na okruhu..

3

Tak já ted sám za sebe:
Jezdím Xray T3,jezdím tento podvozek v hale na koberci a zůčastňuji se závodů Hobby a kupoval jsem ho protože jsem měl tu možnost si vyskoušet různé podvozky od různých výrobců a xray u mě vyšel za 1 právě kvůli dílům a jeho nastavení a Koncepce T3 je prostě někde jinde od jeho předchůdců.