bejt tebou tak pro cesky pomery koupim jetou xb808 od xraye protoze
a, na zavodech ji bude mit 30% lidi a kdokoliv ti dokaze poradit (konkretne treba d8 lip funguje kdyz ma vepredu ridsi olej nez vzadu, xb808 presne obracene) d8 pokud vim v cechach ma jen jeden clovek kterej zavodi treba kdyz ti chcipne startbox, tak neni problem si ho na xraye pujcit... rozlames kastli a nekdo ti muze za pusu dat svoji jetou... apod
b, aby d8 byla konkurecne schopna, tak potrebuje mraky tuningu na odlehceni jinak je tezka jako hrom.. nakonec to vyjde vsechno stejne, ve startovnich nakladech se proste usetrit neda
c, kdyz neco znicis na zavodech na d8 a nemas to u sebe tak jedes domu (idealne v prvni kvalifikaci, kdyz jsi zaplatil startovny a odjel dve kola) a NIC neni horsi, nez se tesit mesic na zavody a pak si nezajezdit.. oproti tomu na xraye na vsech czech open a mcr sezenes cokoliv
a nakonec, jetej xray ti poslouzi velmi dobre (sam sem jednoho koupil loni na podzim a ted si koupil novou buggy spis pro pocit nez ze by mi na ty jety neco vadilo) a bude stat kolem tvejch 5-6k v pohode
a hlavne uplne nakonec.. pokud chces zavodit, tak proste nemuzes resit jestli vstupni buggyna bude stat 6 nebo 10 tisic.. protoze kazdej jeden zavod stoji 1-3k at delas co delas, takze si kup bud poradne hardcore vytunenou d8 nebo neco z vyse doporucenejch znacek, jinak te to fakt bude akorad stvat...