Téma: Náhrada motoru RC380
Poradte prosím náhradu za motor RC 380 ...
Eventl. existuje-li přehled podobných motorů,jejich hodnot,atd.
Zatím nechci střídavý
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Poradte prosím náhradu za motor RC 380 ...
Eventl. existuje-li přehled podobných motorů,jejich hodnot,atd.
Zatím nechci střídavý
Je RC380 motor motor řady 540 ? Jak se liší ... počty závitů,atd ...
Prosím o radu,můj starý právě odešel a stojím, před koupí nového,prosím o zasvěcení
380 znamená délku motoru. 540 je o dost větší.. napiš do jakého modelu to chceš a něco pohledáme
hm, do HSP 1/16 neznámý téměř identický bratr HSP Troian buggy,pokud jde o délku,ja tam ca 8 mm místo,pak mi se muselo nějak posunout servo,atd.Změna tlouštky je teoreticky po úpravách možná.Předem díky
tak bych mrknul na Speed 400 7,2v ten by tam mohl jít.
Díky,taky jsem se pokusil vytipovat.Čistě teoreticky by tam měli jít :
MIG 400 , možná i 480
Speed 400, i 480
Tak uvidíme co seženu.
Každopádně děkuji
Rozdělal jsem svůj starý ,na uhel spálený,motor (původní) a protože jsem štoural zajímalo mě jestli odpovídá počet závitů počtu závitů
Mám na rotoru 3 jadérka a na každém z nich je 32 závitů !
Což mi ani trochu neodpovídá např. standartnímu 22 závitovému.
Nebo se pletu ? Prosím o poučení ...
Tak jsem sehnal v místním obchodě motor MIG 400 , bohužel jen 4,8 V .
Nestál zase tolik,za pokus to stojí ...
Hned jak jsem dorazil do práce jsem motor rozebral a porovnal se starým 7,2 V a narazil na nepochopitelnou věc.
Vzděláním jsem sice elektro,nicméně jsem spoustu času ve škole prospal,nebo plnil jinou bohulibou činností :oops:
Starý 7,2 V motor má (jak jsem psal) 3 kotvy,32 závitů na každé Cu drátem 0,4 ! a nový má na stejném počtu kotev,nevím kolik závitů (zhruba stejně) ale drátem 0,5 ! :? Závislost napětí a proudu při konstantním odporu (cívka elmotoru) je mi známá,ale tato teorie mi teď dost v porovnání s praxí zkomplikovala život (jen na chvíli). Čekal jsem evidentní rozdíl ve vinutí !
Vysvětlete mi pak tedy,na co odejde můj 4,8V motor když do něj budu pouštět špičkově 8,4 V . Je mi jasné že odejde,mě zajímá proč.Vinutí takřka identické,drát o 0,1 silnější,komutátor pohledově identický.Snad jen že bude mít trochu více otáček a rozpadne se mechanicky
ten 4,8 se používá jako ??tuning motor třeba do miniinferna, jen je potřeba ho rozumě zpřevodovat a hodně chladit Pořádnej ventilátor na něj
Včera už trochu zasmrděl,asi z toho nic nebude,vrazím do něj starou převinutou kotvu a bude jak dříve ...
Začíná mě to pomalu s.át Bude změna na nějaký levný čínský střídák o dost razantnější ? nebo jsou to v případě levného střídáku vyhozené peníze ?
otázka je jestli to auto přežije ten stříďák
To je právě ono,jestli to vůbec má nějaký smysl,když to spočítám tak pak můžu mít e-revo 1/16 vxl
a to je slovo do pranice Kup do toho původní motor, prodej to a jdi do revíčka
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.