Téma: TATRA 815 8x8 na nápravách final monsteru
Tak mě napadlo postavit tatru jelikož se mi líbějí tyto kolosy otázka zní zda to bude fungovat.nechal bych motory,i dyferaky a tlumice jednalo by se o trial za rady a odpovědi dík
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak mě napadlo postavit tatru jelikož se mi líbějí tyto kolosy otázka zní zda to bude fungovat.nechal bych motory,i dyferaky a tlumice jednalo by se o trial za rady a odpovědi dík
:arrow: http://forum.rc-trial.com/phpBB3/
znam ale admin mi to ještě neaktivoval
Tady máš inspiraci. Petr
http://www.savage-central.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=72545&postdays=0&postorder=asc&start=0
hezké
Zkoušim z TL01 stavět 6x6, protože 8x8 maji všichni :-)
největší problém zatím mám s nějakým jednoduchým uchycením dvou rozříznutých částí k sobě. Správně mít souosý šáska kuli kardanu taky neni cekem sranda.
Zárověň jsem zrušil originální umístění motoru, a pude jinam kvůli těžišti.
Obrovský plus varinaty 8x8 je to, že do středu jde celý TL šasi bez úprav, protože v originále má 8mikola 260cm mezi středníma kolama. bude ale problém s relativně nízkym přejezdovym úhlem.
Radim ti jdi do toho, ty díly jsou za hubičku, tak testuj.
Zkoušel jsem dávat inzerát na zbytky i poškozený od TLek, ale nikdo nic... takže stavim v podstatě z novejch, až je mi to občas líto.
ještě uvidim dnes sem to začal kreslit ale ve měřítku 1/8 (abych nemusel zužovat nápravy) myslim si že to nakonec dopadne tak že to bude 1/10 ale poměr nebude přesný,utahly by to dva motory 540 z finala?? bude vadit že bude kratší a šírší??? myslim že průjezdnost by mohla být ok a celý model by mohl na rekreační ježdění stačit
no právě že TL01b má stejnou rozteč jako tatra 1/10, myslim, sem si to hledal, a píšou šířka 250, což odpovídá desetině ne?
Motor to utáhne s přehledem jeden, ale nelze použít originál motor, protože bys ho uvařil a s redukční převodovkou se tam nevejde.
Já osobně používám 100T atlas s převodovkou od RC4WD 1/4, ale je to už moc pomalý, 65tka by byla lepčí, protože mi to teď jede hrozně pomalu, cca 3,5km/h. Ale to je jen 4x4 a mam to na expedice, a teď mi 2200mAh baterka vydrží na 2h trvalé jízdy, takže nehonim rychlost.
Tatra mi teď zamrzla, čekám až přijdou frézky do mašiny, abych si mohl vyřezat pixlu na převodovku.
final má šířku i s kolama 31cm a tatra je 250cm myslel jsem že necham motory se stejnou převodovkou a regly tam taky zůstanou (zapojení přes Y kabel) a když už jsme u toho ,tak jakej slušnej motor a regl by tam šel dát??? co by to stálo????(elektromotorům moc nerozumím)
nojo, ale to nesmíš měřit originál kola, ty jsou nejen uplně mimo šířkou, ale i průměrem. Na tatru z tech levnějších pasujou rozměrově trail doctor XL, a na beadlockách z axika i odvedou dobrou službu za mrzký peníz. Mě se to povedlo slovit na inzerátech za pár korun, jen to chce trochu hledat a mít trpělivost.
asi bych tam nechal ty z finala,ale ještě uvidíme
Zdar tak jsem tu zas.a mám dotaz ohledně tatry 815.Nakonec bych na ní dal nápravy z axialu scx10 jelikož je to vyzkoušené a funguje to,ale potřeboval bych vědětkde se dají koupit za rozumné peníze díly na axial a jaký motor nebo jestli bych dal jeden na přední nápravy a jeden na zadek,hlavně co cca stojí .a jak udělat průchozí diferenciály ,a zda by bylo možné udělat nějakou manuální převodovku aby tatra jezdila i jinak než krokem... S pozdravem Tomajz
Díly na axial buď bazarově , nebo koupit celýho Axíka a zbytek rozprodat. Opačně se to finančně nevyplatí. U náprav Axial je nesmysl dávat dva motory , jednodušší je jeden motor s převodovkou a rozvodem. Pokud trváš na dvou motorech tak pak cravlera od Reely.
Co se týká rychlosti , stačí dát otáčkovější motor a zrychlíš dostatečně.
Cena motoru = plechovka Johnson 540.
Průchozí náprava se dá nejjednodušeji udělat složením dvou náprav v jednu se dvěma vývody.
já bych totiž potřeboval alespoň cca na kolik by to vyšlo
ale zase kdybych dal dva motory,jeden na zadní dvě nezatáčecí nápravy a jeden na dvě pření zatáčecí nápravy tak bych nemusel řešit ty prochody náprav
Ale uvědom si, že ty nápravy jsou relativně blízko u sebe a myslim že se nevejde převodovka s kardanama mezi, abys zachoval rozumný propružení náprav.
to je taky pravda ale fakt nem jak to udělat.......
Jako to má v originále V3S :-)
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.