1

Téma: Off Road Buggy 4WD RTR

Zdar

Jsem začátečník a chtěl bych se zeptat jestli toto auto mi vydží a hned se mi tam něco nezlomí. Na závody s tím jezdit nebudu jen rekeračně.
další info: http://www.rcauta.cz/inshop/scripts/Detail.asp?kat=41072
Můžete mi doporučit i něco jiného, ale tak do 4000kč

2

Re: Off Road Buggy 4WD RTR

Momentálně, vyprodáno....Ale nějak nerozumím těm řečem co tam sou, jaký   model monster trucku?nechápu...Jinak, měl sem taky takovou levnou buggy, vydržela dost a blbly sem s ní dlouho, byla skoro nerozbitná. Ulomil sem jen závěs kola po tom co sem narazil do obrubníku.

3

Jo, asi by to chtělo přesunout z 1:18 do 1:10.

4

Za ty peníze by to nemusel být špatný nákup.Výrobce Tamiya,takže ND by mělo být v poho dostupný.Jen to nebude Monster truck,ale spíš buggy.Aspon podle obrázku.A jen na vyblbnutí je to skoro pěkný.

5

Přesunuto do 1:10. Porozhlédni se tady v tom téma a hledej monster Jamara a Final. To auto, na které odkazuješ je to samé, jen s menšími koly a jinou kastlí. Je príma, máme jedno doma  8)

6

dik za odpovedi.A nevite jak rychle jede :?:  :?:

7

dik za odpovedi.A nevite jak rychle jede :?:  :?:

... jede dostatečně rychle na to aby se rozbil lol

8

a to je kolik????? tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  big_smile  big_smile  big_smile

9

Mám to samý akorát teda tu druhou verzi (Monster Final) s velkejma kolama a jinou kastlí. Jezdí to kolem 45km/h

Jinak doporučil bych spíš ten monster...... jelikož to bude tvoje první auto, tak bude potřebovat hodně vydržet smile a ty velký pneu tlumí pády líp (teda pokud na ty pneu dopadneš smile )

10

asi pujdudo toho monstra,a vydrzi ten monster nejaky skoky??? nechci s nim delat zadne mega skoky big_smile ,ale trochu aby to skakalo wink

11

bla bla bla

Bugfoot: Jaký "regulátor" je v tom Finalu? Mech nebo "elektronický"?

12

asi pujdudo toho monstra,a vydrzi ten monster nejaky skoky??? nechci s nim delat zadne mega skoky big_smile ,ale trochu aby to skakalo wink