1

Téma: Tamiya - zvýšení výkonu (max. rychlosti)

Zdravím,

předem chci podotknout, že jsem totální nováček, nicméně k věci. V pátek jsem koupil od jednoho dobráka z Ostravy-Poruby model, o kterém tvrdil že valí 100 km/h, což se mi nezdálo ... teď dělá tlaky a že je to moje chyba a když jsem to zaplatit, že už se nic vracet nebude. Určitě nejsem sám, kdo se s takovým chováním puberťáků už setkal, škoda jen, že to stálo 4 tisíce.

O co mi jde - auto jede odhadem cca kolem 30-35 km/h, víc určitě ne. Zajímalo by mě tedy, jestli se s tím dá něco dělat. Je to model TAMIYA CLK-DTM 2002 AMG Mecredes TT-01 a co se motoru týče, tak je v popisu uvedeno Graupner Eco Power 6N, ale nemám tušení, o co jde.

Chci se laicky zeptat, jak by se dalo postupovat, pokud chci zvýšit výkon a dostat z toho třeba dvojnásobek dosavadní rychlosti. Vím, že tenhle popis je prostě hodně obecný, ale uvítal bych nějakou radu - pokud něčemu nebudu rozumět, tak si to najdu na netu, ale nyní nemám ponětí co hledat, takže pokud budu umět zodpovědět vaše dotazy, abyste mi někdo mohl pomoci, rozhodně nebudu váhat. Ještě vím napětí 7,2V a kapacita baterie je 2000 mAh, ale to už na zvýšení výkonu nemá vliv.

Předem díky, JM

2

Re: Tamiya - zvýšení výkonu (max. rychlosti)

Rychlejší motor, rychlejší převody a lipolky a potom přijedeš do Ostravy za ním a ten bude kókat  lol

HB Lightning Stadium Pro 2 - 4.6ccm

3

Kazdopadne tvoje penezenka z toho radost mit nebude

Tekin!

4

Graupner Eco Power 6N je baterka, podívej se na motor co tam máš, bude to nějaká obyč. plechovka a jaký je regulátor,

našel jsem část toho inzerátu

"1/10 včetně dálkového ovádání se šasí TT-01 4x4 - Expert serie, k tomu vazelína kombinovaný klíč, imbus klíč, Graupner Eco - pover 6N - 2000 RC 7,2v 2,0 Ah, max rychlost až 100 Km v hodině. … Nabíječ Robbe Power Peak Infinity 2"

vzhledem k tomu, že tě uvedl v omyl a využil tvé neznalosti bych mu to vrátil, neboť... výrobek nesplňuje inzerované vlastnosti...