Re: TRAXXAS Stampede XL-5 2WD
Bohužel já NiMH nepoužívám, takže s tím ti neporadím...jen pozor, kastlík má blbý tvar a né každá baterka se vejde
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Bohužel já NiMH nepoužívám, takže s tím ti neporadím...jen pozor, kastlík má blbý tvar a né každá baterka se vejde
Bohužel já NiMH nepoužívám, takže s tím ti neporadím...jen pozor, kastlík má blbý tvar a né každá baterka se vejde
Ok teda nevadíí tak sú tu predsa aj iný dúfam že niekto ochotný sa nájde a čo ten regulátor ani to by si mi nevedel poradiť? ale v nejakej prijateľnej a rozumnej cene pls ... no ja čo mam 4 baterky každá vôjde v pohode
bud hledej po bazaru,a klidně chvíli počkej,nebo napřed kup rovnou toto:
http://www.mz-racing.net/p4313-r01202-robitronic-speedstar-brushless-8-5/
a časem si tam dáš střídák a máš to-třeba taky z bazaru.
Počujte mám jeden záhadný problém s motorom od Traxxasu Stinger 20 T išiel som jazdiť vonka všetko bolo ok prišiel som dnu počkal som cca 20-30 min vzal som druhú batériu a chcel som ísť zasa jazdiť zapnem, motor nejde, pozrem sa na uhlíky sú celé, potom som troška s ním kýval už zasa šlo idem zasa vonka dám naplno a zastane mi na konci cesty, zasa som prišiel dnuka pozrem kývem točím s ním nič, tak som ho odpojil pripojil som motor LRP GT2 a išlo si predstavte , vyskúšal som a si predstavte ani regulátor sa veľmi nezahrieval pritom ste mi tuším že písali že sa na tento reg ani nesmie pripojiť ale zdalo sa mi že všetko bolo ok, v prípade toho nosramu už ale nie ten sa zahrieval nenormálne a regulátor od neho takisto... nevedeli by ste mi pls poradiť čo môže byť s tým motorom?
Edit: Problém vyriešený prepláchol som ho celý čistou vodou a už ide zasa
Edit1: Už zasa nefunguje ten Traxxasovský motor už fakt neviem kde je chyba neviete mi poradiť?
Teraz jazdím z LRP GT2 ide brutálne rýchlo rozdiel poriadny a regulátor ho drží ani sa neprehrieva!!!! Len strašne veľa žerie tento motor oproti plechovke -traxxasovskému ale aspoň viac zábavy...
Počujte chcem sa spýtať na ten traxxasovský diaľkový , ako dlho Vám v ňom vydržia baterky? A keď bliká LED-ka to znamená že už sú batérie vybité? Ja používam Sanyo Eneloopy 2000 mAh no zdá sa mi že nejako brutálne veľa žerie... Tak ja neviem no...
Co si pamatuju, tak vydržel docela dlouho. cca 10 hodin ježdění. Zkontoluj si baterky jestli třeba nemáš jeden článek špatný...
Nebo tam narvi LiPo a mas temer po problemu.
Co si pamatuju, tak vydržel docela dlouho. cca 10 hodin ježdění. Zkontoluj si baterky jestli třeba nemáš jeden článek špatný...
Tak to teda dosť dlho Akú kapacitu používaš? no ja netuším ani koľko vydržali moje ale nie veľa... stáli dosť dlhú dobu len tak v ovládači každý týždeň tak 4 dni bez pohnutia... Tak neviem či to mohlo byť aj tým, tie eneloopy mám síce nové ako prišli boli nabité takže ich nabíjam prvýraz ešte len...
Keď sa všetky dobijú tak dám vedieť čo som nameral...
scarabeus: Tak teraz nedávno som kúpil 8 AA Sanyo Eneloopy takže nové sa kupovať nebude teraz
metalbreath
mužu se tě zeptat, jak jsi v uvodu psal že jsi to koupil na e-bay kolik jsi za to tomu frajerovi dal peněz dík....
metalbreath
mužu se tě zeptat, jak jsi v uvodu psal že jsi to koupil na e-bay kolik jsi za to tomu frajerovi dal peněz dík....
SZ
Aha, pokud jsou nové tak u každého akumulátoru trvá několik cyklů než se dostane na plnou kapacitu(zformátuje)
Aha, pokud jsou nové tak u každého akumulátoru trvá několik cyklů než se dostane na plnou kapacitu(zformátuje)
Tak hádam to bude všetko ok
Fuuuuuuuuha chlapi teraz som bol jazdiť a pozerám dačo sa mi nepozdáva auto vôbec skoro nemalo výkon... tak jazdím jazdím išlo dosť aj dlho no dajako pomaly tak som zastal a skončil, pozrel som sa podkryt vybral som baterku a tak hneď pri drôte mínusovom roztrhaná tá fólia a batéria ohňová... zrejme odišiel jeden článok no neviem ako sa to mohlo stať... Tak som vzal druhú batériu X-cell 2300 a si predstavte že išla brutálne dobre pritom som ju tuším 4-5 krát pred tým nabíjal a šla hrozne biedne a pomaly tak som ju odložil že je zlá... (teda obe mám také dva) teraz som ju len tak vybral a nabil a už ide normálne tak neviem čo sa to s ňou stalo že tak zrazu ide dobre... A chcem sa ešte spýtať na údržbu akupackov treba vybíjať NiCd totálne že už sa ani auto nepohne či nie? Alebo ako poraďte pls či nie v tom robím chybu... Diky
Dotazy ohledně baterek řeš raději v sekci OSTATNÍ ELEKTRO, ale v principu NICD a NIMH vybíjet důkladně, ovšem do uplného mrtva je už trochu moc...
tak jsem narazil na malý problém. Při skoku se uvolnil motor o pastorek očesal zuby na spur gear. Stalo se to také někomu? Řeším jestli nový koupit origo plastový, nebo už v hliníku
Jo, stalo, xkrat. Priste poradne utahni motor, ale hlavne zalep srouby a budes mit po problemu.
Co se tyce vyberu, jestli origo plast vs hlinik, tak vyber je fakt jednoduchy. PLAST. Kov na kov nedela nikdy dobrotu. Zaprve je to hlucnejsi a zadruhe vzdycky jeden material musi byt mekci. Plast vs kov funguje skvele, jen se musi spravne vymezit vule. Kov vs kov je hovadina na ntou, sam jsem to kdysi udelal u jinyho auta a pak jen cucel na supiny, co z toho litaly.
Vyjimkou jsou prevody kov na kov, ktere jsou mazane, tzn. v samotne prevodovce nebo i ve velkych autech. To jen aby tu pak nejaky rejpal nerypal :-)
A jeste takova perlicka, ac se to nezda, muze byt plastove spur tvrdsi nez kov. Se stridakem se originalni pastorek na motoru ohobluje do kraaaaaasne spicatych zoubku. Cim? Plastovym spur-gearem... Resenim je ocelovy pastorek.
Děkuju za radu. Ono to nebylo dotažené z továrny... Jinak předpokládám že zalepit šroubky vteřinovým lepidlem, ale mám ho dát do závitu, nebo jen pod hlavu. Abych to ještě rozebral až budu měnit motor Díky
Vterinovy ne!!!! Je spesl lepidlo na srouby :-) Loctite nebo Ceys, moznosti je prevela. Stredni tuhost.
Vterinovy ne!!!! Je spesl lepidlo na srouby :-) Loctite nebo Ceys, moznosti je prevela. Stredni tuhost.
Fajn rada
No teraz sa chcem spýtať jak je možné že keď sa s autom len "mocem" je regulátor oveľa teplejší ako keď z autom idem skoro vždy naplno
Protoze pri rozjezdu mu muzes davat klidne mnohem vic na kotel nez plynulou jizdou uz ve vyssich otackach. Zkratka na rozjezd pri mensich rychlostech to muze byt narocnejsi.
Při plné kuli je trvale seplý (u stejnosměru,u střídy maká furt) při pomalé jízdě dává pulsy napětí prostě zavírá otevírá.?
Nazdar chystám sa kúpiť nejakú novú baterku...naj by asi bola Li-Po... niekto tu už písal že k regulátoru Hitec SP-520 ju môžem pripojiť, určite? nechcem oňho prísť totiž to :-D a inak chcem sa spýtať kôli čomu sa k niektorým regulátorom nemôžu pripojiť Li-Po baterky? Diky
LiPolku muzes pripojit k JAKEMUKOLIV regulatoru. Jde jen o to, jestli s ni umi regulator zachazet ve smyslu podvybiti. Viz Google, hledej. Je tam toho tuny.
LiPolku muzes pripojit k JAKEMUKOLIV regulatoru. Jde jen o to, jestli s ni umi regulator zachazet ve smyslu podvybiti. Viz Google, hledej. Je tam toho tuny.
Ok teda díky moc za radu a čo sa týka podvybitia nestačí kúpiť k nej nejaký pípák z HK?
Nazdar rozmýšľam o kúpe NiMh baterky do stampede, teraz mám 2300ku chcel by som dajakú 3600 alebo dajakú 4000 alebo tak, a chcel by som vedieť či sa tam bude vôbec zmestiť, lebo chystám sa z ebay-u objednať tak chcem mať istotu, diky