1

Téma: tamiya na parkoviště

Ahoj, potřebuju poradit s výběrem modelu od tamiye na ježdění na špinavým asfaltu. Chci tamiya kvůli karoseriím a celkovému vzhledu.
mám tyto varianty: TT-01D, TB-03, DF-03RA.
Na tt-01 se mi líbí planetový dif., protože oproti kuličkovým jsou naprosto bez údržby a problémů. Bojím se tu velkých vůlí a špatného řízení.
U TB-03 se bojím hlavně kvality kuličkových dif. (stejně jako u DF-03ra). No a u DF-03ra si nejsem jistý, jestli je dobrý kupovat tenhle podvozek na asfalt. 
Kdo poradí? Díky

2

Re: tamiya na parkoviště

mám tt01 a tb03d. Na dané použití co píšeš byh já osobně vzal tt01. Ale kouknul bych na vylepšenou tt01 - konkrétně mám na mysli TT-01R Type E - je tam pár vylepšení, který nakonec stejně uděláš.... No a na silnice a parkoviště je to supr, nelítá do toho ani tolik bince atd. jako to tb03, vše drží jak má... Df-03ra se mi líbí, zvažoval bych ji, také jsem o ní uvažoval - myslím si že to vůbec není špatná volba - ale at se vyjádří někdo kdo ji má....

Tom

3

Re: tamiya na parkoviště

Trváš na tom, že to musí být tamiya? Já jen že za cenu podvozku TT-01R typ E máš RTR set Himoto Nascada - v základu to má seřiditelnou geometrii, kuličkový ložiska, olejový tlumiče, a ještě ti zbydou peníze na pěknou novou karoserii. Stejně by jsi dělal /kupoval bordelkryt i na TTčko, ne? Tak ho udělej na tom himotu, a nemusíš mít těžkou hlavu z odkrytých převodů, jak tady všichni straší....

Nemluvě o cenách ND, když se něco nepovede, a s autem se někde práskne.... 

Abych řekl i druhou stranu mince - plasty od Himota nemají rády zimu, když je pod nulou, praskají kastle i třeba unašeče kol i při menším zatížení, které by za tepla v pohodě odpružily....

4

Re: tamiya na parkoviště

Pořád nějak nedržuju tomu TTčku. Je to intuitivní. jako řešení se mi líbí tt01E v základu i el v základu a udělat si radost s tímto:

http://www.rcmart.com/catalog/rc-tt01-yeah-racing-ttck01-coversion-tamiya-tt01e-p-28691.html

Jsou tyhle tuning věci kvalitní, nebo to jsou cetky? Znáte někdo tu firmu?

5

Re: tamiya na parkoviště

Vyhazuješ peníze, ale jsou tvoje, dělej si co chceš.

6

Re: tamiya na parkoviště

Nevim proč by vyhazoval peníze, jdi do tt- mam ho jak na cesty tak na bordel, tuning od yeah racingu tam mam komplet a potom je ještě lepší, chodíme jezdit do garáží a stíhám xraye T2 sice tam mam 13,5 T motor,oni 9,5T tak to na rovince moc nedávám:-) ale motor a régl si časem přendáš na jiné auto a tt je dobrá volba, tot sjo

7

Re: tamiya na parkoviště

ttčko je fajn, taky jsem ho měl, ale ono dát 130usd za podvozek a dalších 150usd za tuning.... není to trochu blbost? to už je cena třeba losi xxx-s, jetého xraye atd.... v tomto případě bych šel rovnou do něčeho lepšího.

TTčko je moc fajn, ale nevyplatí se do něho dávat moc peněz, protože zas o tolik dál ho to neposune jak by se zdálo...

8

Re: tamiya na parkoviště

No tak ale on chceš něco na parkoviště a na nečistoty,když pořídí XRay tak bude furt jen čistit bordel a ikdyž bude mít bordel kryt tak to tam vleze všude možně, do každého podvozku se narve hodně peněz,a korát bych zvolil nastavovací ramena místo těch YR

9

Re: tamiya na parkoviště

.... no popravdě nevím, ale dát za ten set 150 usd.., mno spousta věcí si myslím, že je zbytečná. Mám ty tlumiče, kardan, ložiska a nemyslím že jsou potřeba ty ramena atp... Ten yeah racing mám, nepřipadne mi že by to byl aušus...

Tom

10

Re: tamiya na parkoviště

, kardan je lehčí se mi zdá o dost, ty ramena sem koupil jako první věc, protože ty plastáky mi rupali, když to začlo rotovat vzduchem vždycky prdlo jedno, tlumiče tomu autu daj hodně, už jen že tam maš 3sady pružin, 3sady propouštěcích kroužků-takže nastavení v tomdle dá dost(asi jako u každýho auta:-)), ty původní třecí stojí za ....možná bych koupil jen čisté šasí to si myslim že stojí 250Kč a za 3tis do něho dokoupit ty věci, to by bylo rozumnější než koupit celé auto pak půl věcí vyházet protože to nemaš šanci prodat.

11

Re: tamiya na parkoviště

Děkuju za odpovědi. Ještě se zeptám, jaké máte zkušenosti s těmi kuličkovými diferenciály od tamiya u modelů v cenové relaci na úrovni toho TB-03? Ptám se proto, že i u těch profi modelů se jim asi musí věnovat hodně pozornosti a často se do nich dokupujou ještě ještě kvalitnější součástky. Chtěl bych od toho modelu, abych mohl víc jezdit než servisovat. Jezdím motokáry a chodím na letiště lítat s modelama, takže času není na zbyt. Před tím jsem jezdil závody1:8 Buggy a po autíčkách se mi trochu stýská. Proto ten zájem o elektru, bral bych si ji sebou na letiště, jen tak si trochu pojezdit pro radost.

12

Re: tamiya na parkoviště

Chlape kasli na ttcko a jdi do himota.Auto jak cumel  lol
foto : http://masakteritory.galerie.cz/
Jezdim snim pred barakem na parkovisti plnem bordelu, kaminku a
taky v praci na perfektni podlaze ale zase plne jemneho prachu a auticko
jede uplne uzasne.V zakladu je perfektne ovladatelne a motor ma paradni silu i rychlost   smile

13

Re: tamiya na parkoviště

Za himoto dám 5000,- polovinu vyhodím (aku, nabíječku, RC, kastli, asi i kola) protože to neprodám. Nelíbí se mi tam odkrytý převod. Jezdil jsem s takhle řešeným převodem Lazera od Kyosho a každou chvilku jsem musel čistit plastový kolo, do kterýho byly zasekaný drobný kamínky, který při jízdě rachtaj a je to hrozně otravný. (nebudu jeszdit na zametený dráze)
TDF-03ra vyjde zhruba na 4000,- s luxusní karoserií, za tisíc Lipolku a servo. Bohužel jsem se ještě nedověděl, jestli se s tím nechá jezdit dobře na tom asfaltu a jestli jsou dobrý ty difi.

14

Re: tamiya na parkoviště

pokud chceš jezdit v megahumusu, tak si kup offroada 8) jinak je to asi jedno, ale taky mi přijde trochu zbytečný koupit si tt-01 a pak do toho nacpat ty samý prachy za tuning, který tomu extra moc nepomůže wink
Ja na parkovišti jezdím v pohodě s řemínkáčem (Sprint 2) a zatím mi odešel jen zadní řemínek a to ještě na dráze, když jsem sebral šroubek a ten zapadl do "kapsy" za zadní řemenici, takže jsem pak rozkuchal podvozek a uřízl zadní kryt diferáku, aby bordel mohl lítat nejen dovnitř, ale i ven a od tý doby nemám sebemenší problém smile
http://grimreaper.rajce.idnes.cz/Diff/#P1020549.JPG
http://www.hpieurope.com/graphics/kits/kitpages/714/upclose/03.jpg
je to blbě vidět, ale každopádně to není na polní cestu, ale na "běžně znečištěné" parkoviště to stačí lol

15

Re: tamiya na parkoviště

Za himoto dám 5000,- polovinu vyhodím (aku, nabíječku, RC, kastli, asi i kola) difi.


Nevim jestli jsi videl foto co sem tam hodil.Baterka a nabijecka stoji uplne zahovno ale to je asi tak u vsech auticek v setu tak jako tak musis koupit novou ale co se tyka kol ty jsou naprosto paradni jak vzhledove tak i po jizdnich vlastnostech a karoserie se mi zda naprosto dokonala.Koupil jsem to i skastli za 4990 a rozhodne bych mustanga nemenil.Podivej se na himoto.cz

16

Re: tamiya na parkoviště

TT-01 je skvělá, mám s ní výborný zkušenosti, doporučuji postavit na cihlu a druhou cihlou do toho prásknout ze zhora, po vzplanutí lipolky následně opéct buřty a vyrazit na nákup pořádného podvozku, nejlépe Baju 5b , popřípadě vzhledem k tvým šmatlavým rukám doporučuji toto http://www.4kids.cz/shop/productdetail.aspx?pk=5d0771271d8a408f83ca6b10b5b37f24&dep=865

Čím větší odborník, tím větší kladivo

17

Re: tamiya na parkoviště

Asi bude pršet. Jak začnou svině rejt, vždycky prší... lol

18

Re: tamiya na parkoviště

Ja chtel jen rict ze v te cenove kategorii je himoto podle me nej smile a to auticko ke smatlavim rukam taky ujde  lol

19

Re: tamiya na parkoviště

já osobně jezdím tamiyi TA05, mám jen kryt na převodech, né přes celou vanu a s kamínkama jsem teda nikdy problém neměl a nikdy v převodech žádné nebyly ( jezdím jen venku na parkovištích atd...). Podvozek je to už docela solidní a není třeba dokupovat tuning - funguje dobře i na dráze, oproti tto1 má daleko lepší plasty a dify jsou bezproblémové ( mám je zakryté fólií zboku u unašečů proti prachu. Vše na autě po 2 letech je původní (moc nebourám no smile) a dá se s ním slušně jet i hobby závod. Takže já bych určo doporučil tohle auto smile

edit: a je brushless ready smile a výkon snese pořádný!!!!

http://rskedar.rajce.idnes.cz/rc_cerna_louka/#P1080230.JPG

20

Re: tamiya na parkoviště

koukni sem - tady je několik vláken k df-03ra:

http://forum.tamiyaclub.net/viewforum.php?f=107

Tom

21

Re: tamiya na parkoviště

TB-03 je podle mě na špinavý asfalt lepší, než TT-čko - já s TB-čkem jezdim rally a za polovinu sezony se mi do převodů nedostal žádnej kamínek. Do domků diferenciálu se dostalo jen pár zrníček prachu. Zatímco kamarád na TT-čku zlikvidoval převody po jedný jízdě na šotolině, protože se mu dostal bordel do zadního domku.

S diferenciálama je to tak - pokud je po první jízdě nastavíš a pak je necháš na pokoji, jsou v pohodě. Jak se v tom začneš hrabat a každou chvíli to přenastavíš, vymačkaj se pojistný kroužky v matkách a diferák se začne uvolňovat a musíš koupit nový šroubky a matky. Ale jinak jsem problémy s diferenciálama neměl, s vyjímkou těch, který sem si způsobil sám

22

Re: tamiya na parkoviště

No já osobně taky začínám a povedlo se mi sehnat z druh ruky TTčko asi za 1200 takže volba byla jasná. Zatím si naněj nemůžu stěžovat. odolnost proti bordelu je celkem vysoká ani jsem si nevšiml žeby se dostával do domků diferenciálů a podobně.

Honza D: Neměl náhodou ten tvůj kamarád někde v tom fomku prasklinu nebo něco? Jinak si moc nedovedu představit jak tam ten bordel procpat.