Chci obnovit toto tema,a to i proto,že mě to zajímá. Poznatky jsou sice hezké,ale jako člověk,co motorům trochu rozumí se musím ptát. Je jasné,že i sebemenší podložka zvětší prostor nad pístem a zmenší kompresi,což znamená,že posune bod vzplanutí o trošku později před horní úvrať. Takže čím více nitra v palivu,tím více podložek. To je mi jasné. To co dělá u benzínu předstih v rozdělovači,to tady udělají podložky. Nicméně spíše mne zajímá,zda při koupi nového motoru je nutné motor rozebrat a přidávat podložky,nebo ho prostě zajet,tak jak je.... Podotýkám,že nevím,zda se motory prodávají s podložkami pod hlavou,nebo s podložkami v krabičce.... :-)) Ale lezt do nového motoru jen kvůli podložkám se mi zdá poněkud podivné. Takže jak se zachovat u nového motoru. Rozebrat a kontrolovat podložky,nebo zajet,tak jak je koupený. To je to oč tu běží..... :-))
Losi 8IGHT, Motor Alpha, stanice Futaba 3PK, Personál 5551213, A na hraní Axial SCX 10
,