Ahoj,
docela nedávno jsem zabíhal motor 3,5ccm sice u savyho, ale myslím že tyto motory budou dosti stejné, neee-li identické. Sám jsem taky vše konzultoval zde a určitě nemůžu říct, že jsem prohloupil! Nicméně!!! DOPORUČUJU udělat záběh motoru vybrbláním 2 nádrží na prázdno a potom se velmi přesně držet manuálu v přiloženém DVD a to i co se týče štelování motoru neboli jehel!!! Dostal jsem tu odkaz na určité stránky, kde (určitě zkušený) nějaký modelář popisuje, jak ladit tyto motory... Když jsem to zkoušel podle něj... No ani nechtěj vědět... Motor se dal hned po nastartování do maximálních otáček a ne a ne spadnout! Když jsem vše vrátil do nastavení podle přiloženého manuálu, vše bylo OK a autíko si vrnělo jak kocour. Dnes mám vyjeto 5L paliva a myslím že Savo jezdí jak o život a motor je v rychtiku.
To na co se tu ptáš, je vcelku dost obecná věc: výměna olejů... to bych asi řešil až to bude na místě, když jsi ještě ani nezaběhl motor, tak to nemá smysl řešit, ale s tím už Ti moc nepomohu... Jak jsem řekl, mám Savage GT-1 a podle mého je tam stejný ten motor.
Tak hodně štěstí a hlavně se ničeho nebát!!! 8)
Je: E-Revo VXL / SCX10 - Jeep Wrangler Rubicon / Axial Wrangler Wraith / Spektrum DX3C / Hitec Eclipse 7 PRO
Byl(o): Cross Tiger / Savage 3,5ccm / E-Revo VXL / E-Maxx 3908 / Blade Dancer / Gama 2100 / Scout
FOTO▼▲▼
VIDEO▼▲▼
WEB