Re: nový 1:18 MT od Thunder Tigeru ZK 2!!!
Alu podvozek domácí výroby
http://pecant.rajce.idnes.cz/alu_podvozek/
Thunder Tiger ZT-2
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Alu podvozek domácí výroby
http://pecant.rajce.idnes.cz/alu_podvozek/
hezká práce....
Povedený,takovej malej tank,zachoval si délku,nebo si to trošku natáhnul,myslím že cenťáček navíc by tomu jen pomohl.
Délka stejná. Mám v plánu ještě jedno delší plato, ale až bude čas. Inspiraci sem našel tu http://www.youtube.com/user/minircteam#p/a/C43A455B105778B8/1/sS2c_JJ8iuQ tak su zvědavý jak to pojede
Dlouhý podvozek je na světě
http://pecant.rajce.idnes.cz/Dlouhy_podvozek/
pěkná a kvalitní prácička,pak se musíš podělit o jízdní vlastnosti,vypadá to jak malej protipancéřák ,ale asi bych tam při takhle rozsáhlé upravě vrazil normal servo,míst je tam teď dost
Servo bude zároveň s řízením.Ty vůle jsou fakt peklo.
Jinak jezdí celkem pěkně. Je mírně přetáčivé a pro mě zábavnější, už to není jenom o tom zmáčknout plyn a jede zatáčka nezatáčka.
Vyhozeno původní řízení a nahrazeno jiným + servo velikosti standart.
Řízení je bez vůle a ani při couvání se auto nevlní jako had což byl původní záměr.
http://pecant.rajce.idnes.cz/Dlouhy_podvozek/#P1110925.JPG
Podvozek dobrej, ale to řízení asi není to pravý. Při propružení se ti bude dost mněnit sbíhavost. Spojovačku v celku bych na tenhle typ nápravy asi nepoužil.
Sbíhavost se mění jen neparně. Zatím s tím nemám problém tak uvidíme časem. Zatím proběhla jen jedna krátká testovací jízda.
Ahoj vespolek, mám dotaz na majitele ZT(K)-2. Trošku po tomhle modelu pošilhávám a vymýšlím čím nahradit originální akupack. V případě, že bych do toho šel, chtěl bych rozhodně používat LiPo, ale je tam celkem nestandardní rozměr držáku. Takže otázka je jakej je tam vlastně rozměr pro baterku? Pokoušel jsem se hledat, ale žádný smysluplný čísla na mě nevypadly
stejně řešený akupack má i Mini-T od Losi, tak hledej tohle
Technické údaje
* Kapacita: 1650mAh
* Zapojení článků: 2S1P
* Napětí: 7,4V
* Maximální vybíjecí proud: 33A (20C), špičkově 50A (30C)
* Hmotnost: 97g
* Rozměry: 44 x 69 x 17mm
* Konektor pro balancér: Ano
Tak ZT-2 už mám doma, Lipolky se válej na poště (zítra snad ještě přibudou ložiska).
Mám ale jeden problém. Vyměnil jsem v autě přijímač za Spektrum SR3000 k vysílačce DX2.0. Spárování s regulátorem jsme udělal podle návodu. Vše se tváří ok, diody na réglu blikají tak jak mají, ale auto prostě nechce couvat. S původním radiem na 40MHz to při tom fungovalo.
Má s tímhle někdo zkušenost, nebo aspoň nápad co s tím?
EDIT:
Tak problém vyřešen. V dokumentaci o tom není ani písmeno,ale ta zpátečka se dá vypnout/zapnout. Nevím přesný postup, ale základ je v tom, že se drží SET tlačítko při zapínání regulátoru.
Jaké si tedy použil Lipolky? Od Mini-T? Zkoušel si i tu originál NiMH? Je ta lipolka "znát"?
Vzal jsem z HobbyKingu Li-Po Turnigy 1300 mAh 2S1P 30C, je to hodně natěsno ale vejde se tam.
NiMh jsem zkoušel akorát když jsem testoval jestli je elektronika funkční. Takže žádný velký porovnání nemám. Já ty lipolky bral hlavně kvůli údržbě a rychlejšímu nabíjení. Dneska bych tam spíš možná hodil LiFe, s těma je ještě míň práce
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.