Re: Wheely King
Na vysilacce neudelas brzdu v neutralu.
Vysilacka muze mit nastaveni EXP, EPA, DR, ale ostra vs. mekka brzda, rychlost nastupu serv, brzda v neutralu - to je vsechno na reglu.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Na vysilacce neudelas brzdu v neutralu.
Vysilacka muze mit nastaveni EXP, EPA, DR, ale ostra vs. mekka brzda, rychlost nastupu serv, brzda v neutralu - to je vsechno na reglu.
Poslední dobou jsem si u wilíka všiml, že jakoby ztrácí výkon, motor je po ježdění hrozně horký - což dřív nebývalo ani v zimě ani v létě a dělá docela rámus (když odpojím ozubené kolečko z hřídele od motoru, jdou převody krásně tiše, takže odjinud ten hluk nejde). Když s ním vyjedu ven, brutálně ho obalím fólií, takže prach ani sníh/voda se k důležitým součástkám vůbec nedostanou nebo to aspoň není vidět, pouštím k tomu jen vzduch zepředu na chlazení. Napadlo mě, že motor nějak neustál, že jsem si vyrobil sněhové řetězy a tím pádem je na něj větší nápor, ale když řetězy sundám a jezdím bez nich, motor se stejně extra hodně zahřeje a netáhne. Nevíte někdo, co s tím?
to balis motor?
motor teda nechama dychat a chladit se u vsech aut
u finala je celkem dole a nemel jsem s nim pri jezdeni ve snehi zadny problem
pouze jsem u finala obalil ty diry z boku tenkou sitkou, aby mohl stale dychat, ale nedostal se tam vetsi bordel
u WK to nemam, ale vyhledove udelam taky
Urcite ten motor nicim neobaluj :!: At muze dychat nebo se ti tam uvari
Pokud Jako ze asi jo budes kupovat novej motor a nechces do toho dat majlant ta na trial speed 600 eco, a na rychlou jizdu nejakej od carsonu cca 15 zavitu
Motor jako takový nebalím, ale balím to vše okolo - obalím tu konstrukci. To obalení mě napadlo jako první, že je zdrojem toho problému, ale to auto nejede, ani když je motor úplně studený a baterka čerstvě vyndaná z nabíječky. A nikdy se takhle nepřehříval, toho bych si všimnul, protože po každém ježdění ve sněhu ho rozbaluji ve vaně. A jak jsem psal, jde z něj hluk, i když ho roztočím nasucho. Má někdo nějaký nápad, čím to může být?
Pokud bych si musel koupit motor nový, asi bych tam dal stejné parametry, to je takový kompromis mezi silou a rychlostí, občas mám chuť se hrabat pomalu přes překážky a občas si zase chci skočit ...
co tam mas za motor? ten puvodni HPI 27T ?
co tam mas za motor? ten puvodni HPI 27T ?
Absolutní stock set-up, vůbec nic jsem na tom autě neměnil ani nepředělával, takže asi ten, jak píšeš.
stejne si nedokazu predstavit, jak ho balis
i kdyz tam nechas pruduch, tak tam moc vzduch asi proudit nebude
ten 27T je celkem rychlej, osobne si myslim, ze se uvaril motor, s tema retezama to muselo byt celkem namahany, hodne se snazil, malo tocil a sly pres nej proudy
navic, jestli jde i v ruce naprazdno hur - drhne, hluci, tak to potvrzuje ten motor
na ostatni veci bych to netipoval
mel jsem tam tu 27T a pripadlo mi to zbytecne rychly, zvlaste k jeho nestabilite a soucasne celkem mala sila na sutrech
ja byl tim stock rtr celkem zklamanej, WK se mi zacal libit az po prestavbe
uvidis co reknou dalsi
Podle toho co píšeš tak je ten motor na pul privarenej. Takže ho muzes dodělat ale origo tam určitě nedavej za ty peníze mas aji lepší než ten stock.
ze se uvaril motor, s tema retezama to muselo byt celkem namahany, hodne se snazil, malo tocil a sly pres nej proudy
Tak to už vypadá jako použitelná diagnóza, skutečně jsem ho moc netočil, spíš zkouším, kam až se autíčko vyhrabe, takže málo plynu a citlivě přidávat, aby ve sněhu nehrabal. Takže možná velké proudy a malé chlazení, i když venku bylo tak -4. No ale jak se může elektromotor uvařit? Připečou se uhlíky? Jinak balím ho i v létě, aby se tam nedostala hlína, a fakt až na poslední 2 jízdy jsem problémy s teplotou motoru nikdy nepozoroval. Teď bylo horké i šasi, toho bych si při manipulaci určitě všimnul.
Jaký lepší motor podobných parametrů tam mám tedy dát, až tento odejde na věčnost?
to tvoje baleni auta mi furt nejde z hlavy
nemas to nekde vyfoceny?
navic si teda neumim predstavit, ze kdyz neco zabalim vodotesne a prachotesne, tak tam bude proudit vzduch
Klidně to vyfotím, až půjdu jezdit, je to sice vopičárna (mělo to být dočasné řešení před rokem a čtvrt ...), ale funguje to. Je to vodotěsné a prachotěsné hlavně tak, aby se tam nedostalo nic, co odletuje od kol, zepředu tam nic mokrého ani špinavého nepřiletí, takže zepředu to normálně nasává vzduch.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.