Téma: Xray M18 zase trosku jinak :-)
pri svych toulkach jsem narazil na toto
[
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
pri svych toulkach jsem narazil na toto
[
Motor vepredu jezdi i Radek z Brna, tohle je jeho auto?
Motor vepredu jezdi i Radek z Brna, tohle je jeho auto?
neni, leda by byl ve Francii, mas nejake fotky?
obvykle kdyz jsou zavody tak ma fotak tata a svuj nemam... mozna je sem da on nebo Lada...
obvykle kdyz jsou zavody tak ma fotak tata a svuj nemam... mozna je sem da on nebo Lada...
kez by ;-)
Ja fotky nemam, ale reknu Radkovi at se podeli
Ja fotky nemam, ale reknu Radkovi at se podeli
dik
takze do tretice.. :oops:
dik za fotky
Dnes se uz kopiruje vsechno spis kdyby nekdo prisel s necim kdo nikdo nema
Dnes se uz kopiruje vsechno spis kdyby nekdo prisel s necim kdo nikdo nema
Kdybys trochu přemýšlel,tak zjistíš,že za tři dny od uvedení Tvého příspěvku to LtB nemohl stihnout okopírovat a vyrobit.Jestli jsi to ovšem myslel opačně tak se omlouvám.
Jak vim,LtB nad tím spekuluje už dlouho a on je jedním z mála kteřípřicházejí na závody s novými nápady.
Dnes se uz kopiruje vsechno spis kdyby nekdo prisel s necim kdo nikdo nema
Kdybys trochu přemýšlel,tak zjistíš,že za tři dny od uvedení Tvého příspěvku to LtB nemohl stihnout okopírovat a vyrobit.Jestli jsi to ovšem myslel opačně tak se omlouvám.
Jak vim,LtB nad tím spekuluje už dlouho a on je jedním z mála kteřípřicházejí na závody s novými nápady.
No ja sem LtB nemel na mysli tak u nej sem to videl poprve.
Šlo by popsat jízdní vlastnosti této koncepce v porovnání s klasikou? Klady, zápory. Díky za všechny.
Aby nedoslo k nedorozumeni - to auto delal kolega, ja jsem s nim moc nejel ale bylo rozhodne stabilnejsi nez klasika. Myslim ze hodne pomahaly i predelane predni tlumice, s Prostejovskymi hrby melo mnohem mensi problemy nez vetsina ostatnich.
Dík, myslel jsem si to. Já jsem před rokem udělal také konverzi s rozdělenýma baterkama. Motor zůstal na původním místě, proti němu byly 3 články AKB. Před motorem byly zbývající 3 články AKB a proti nim servo s přijímačem. Po té následovalo dovážení. Přední tlumiče byly více postaveny s uchycením přímo na dolním ramenu a na vyhotovených parohách. Zadní byly napřed předělány stejným způsobem a po té vráceny do původní koncepce. Předělání zadku totiž nemělo na nic vliv, ale díky stavitelnému předku se dala dobře ovlivňovat nedotáčivost - přetáčivost.
V naší oblasti se jezdí převážně na 5 článků. Tak jsem dále tuto koncepci netestoval a uložil k ledu.
Fota hledám na CD, ale asi jsem je nezálohoval. Pokud objevím, ukážu.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.