Téma: Prevody
zdravim,
potrebujem poradit s prevodmi do m18.
ake na 180 motor,rychlu/technicku trat?
ake na 300 motor,rychlu/techmicku trat?
:?:
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
zdravim,
potrebujem poradit s prevodmi do m18.
ake na 180 motor,rychlu/technicku trat?
ake na 300 motor,rychlu/techmicku trat?
:?:
zdravim,
potrebujem poradit s prevodmi do m18.
ake na 180 motor,rychlu/technicku trat?
ake na 300 motor,rychlu/techmicku trat?:?:
me se na 180 motor osvedcil maly pastorek, nebot ten motor s velkym pastorkem docela hodne hreje ale na rychle trati mu neuskodi dat o nejaky ten zoubek vice, na technicke jsem jezdil asi 14zubu a na rychle 15-16
a na 300 to same ta ma hodne otacek takze zase technicka co nejmensi to jde a rychla zase o nejaky zoubek vic, technicka 13-14 zubu a rychla 17 ale dal ych i 18 ale bohuzel ten pastorek nebyl nevim jestli ho ted delaji. Ale mel jsem na obou motorech chladice takze se motor hral mene
zdravim,
potrebujem poradit s prevodmi do m18.
ake na 180 motor,rychlu/technicku trat?
ake na 300 motor,rychlu/techmicku trat?:?:
me se na 180 motor osvedcil maly pastorek, nebot ten motor s velkym pastorkem docela hodne hreje ale na rychle trati mu neuskodi dat o nejaky ten zoubek vice, na technicke jsem jezdil asi 14zubu a na rychle 15-16
a na 300 to same ta ma hodne otacek takze zase technicka co nejmensi to jde a rychla zase o nejaky zoubek vic, technicka 13-14 zubu a rychla 17 ale dal ych i 18 ale bohuzel ten pastorek nebyl nevim jestli ho ted delaji. Ale mel jsem na obou motorech chladice takze se motor hral mene
dik
a velke ozubene ake?
to velke asi 42 zubu to bylo, uz si to nepamatuji nebot to auto uz nemam
Osvědčené kombinace které jezdíme na naší technické trati:
jsou následující:
pro motor 180 (Nanda) s pětičlánkem či lipol jezdíme 18,19/36. S lehčími převody to bylo moc pomalé. Se zlatou 180-kou je rozumný převod 15-17/36 ale neradil bych ji s lipolkama. Obecně je u stoosmdesátek klíčové kvalitní chlazení.
Pro motor 300 na pětičlánek se osvědčil převod 14-16/42.
Ještě doplním převod který se včera testoval na stříďák (Tekin + Mamba 5400kV) a to 13/36. Rychlostí to s pětičlánkem odpovídalo zhruba třístovce s převodem 16/42.
Na rychlé trati si dovolím jen odhadnout převody pro třístovku, protože stoosmdesátka na nich nemá šanci a je to jen její zbytečná likvidace. Pro rychlejší ale užší tratě (osmnáctinové) by asi vyhověl převod 17-18/42 popř. i tvrdší, ale pak už to bude hodně o chlazení, tvrdosti baterek atd.
v prostejove/kostelci na hane (koberec) jsem jezdil pastorky 16,17,18 a 19 podle tvaru trati a kolo 42, venku na prostejovske draze 21/42
sesticlanky
Zdravim , jesli mužu zeptat nemate nějake odkazy kde mužu koupit pastorky z vice zubama mam 1:18 carson Mr.Fu. teda jesli na moje auto něco vubec pasuje děkuji
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.