1

Téma: Podvozek bych věděl, ale co dál?

Ahoj.

Potřebuju poradit, jelikož jsem začátečník a nechci vyhazovat peníze zbytečně. Co se týče podvozku, tak v tom mám celkem jasno (TB-01 pro rally) chci skusit časem i závody.

Ale v tom ostatním už je to horší. Co jsem se dočet, tak součástí podvozku je mechanický regulátor a to asi není to pravé ořechove, takže ho potřebuju nahradit něčím jiným a s tím souvisí zda ponechat motor či ho nahradit taky?

Pak potřebuju poradit s bateriemi a s nabíječkou.

a) ponechat motor nebo vyměnit
b) regulátor jaký (cena max do 2000)
c) baterie (cenu až tak neřeším)
d) nabíječka (když by byla do 2000 tak to bude dobrý) když bude do 3000 i s vybíjením nebo vybíječku extra ?

Kdyby jste měli nějaké návrhy k RC soupravě, tak je nadhoďte.

Předem diky za rady.

2

Re: Podvozek bych věděl, ale co dál?

a)Motor měnit nemusíš..záleži jen na tom jak ti vyhovuje rychlost
b)regulátor bych mohl doporučit graupner v80r stojí sice 2100, ale je vodotěsný a myslím že lepší potřebovat nebudeš.
c)Nejlepší baterie jsou vybírané..ceny jsou tak okolo 1300,1600kč myslím ale rozdíl je rozhodně znát.
d)Dobrá nabíječka je Ultramat 10, myslím že vybíjení nemá ale měla by stačit.

3

Možna by stačil regl V4R je levnější a do nějakejch 15 z.A baterky bych doporučil GP 3700 na MZ racingu stojej asi 1500.Nabnijeěka tak stou souhlasim 8)

4

Ten regl V4R+ je na rc rally dostačující, protože většinou nebudeš používat superrychlé motory. A baterky ti plně postačí Sanyo 1700 (za tu cenu máš možná i tři packy) a vzhledem k tomu, že délka jedné RZ obvykle trvá 90-120s tak ten potřebný výkon z nich dostaneš.

5

Ten regl V4R+ je na rc rally dostačující, protože většinou nebudeš používat superrychlé motory. A baterky ti plně postačí Sanyo 1700 (za tu cenu máš možná i tři packy) a vzhledem k tomu, že délka jedné RZ obvykle trvá 90-120s tak ten potřebný výkon z nich dostaneš.

na takovyhle kratsi pojizdky jsou dokonce nejlepsi
a) bohate staci kapacita
b) rychle nabite