Téma: pastorek
cau je normalni ze pastorek se mi behem tydne znicil?je ten obyc kov. a nejezdim zas naky hardcore
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
cau je normalni ze pastorek se mi behem tydne znicil?je ten obyc kov. a nejezdim zas naky hardcore
Špatná vůle mezi zuby?!
aha ale ja tam mam spravnou vuli
No těžko říct co je dobra vule, nejlepší je proužek papíru dat mezi pastorky.
No ale jinak to normální není, v elektrikach vydrzi skoro věcně a ve spalovaku jak kdy ale pul roku určitě.
Pokud je ten pastorek z hlinikovyho masla, je to klidne mozny. Mel jsem origo Traxxas a sel do kopru asi do mesice. Koupil jsem poradnou ocel a ta drzi jak pribita.
jestli tim zničenim myslíš obroušení zubů tak to normální neni. U TT jde pastorek na plastový kolo ne? To by mělo když tak odejít. Každopádně zkoukni jestli nejsou zdeformovaný/obroušený zuby i na spuru..když tak vyměnit. Zkontrolu jestli spur nehází, jestli nejsou šikmo ložiska....ale ani to by nemělo oddělat pastorek během tejdne, ani měsíce ne :?:
aha ale ja tam mam spravnou vuli
nemas!!:)
Hele, řeknu to takhle... Taky jsem myslel, že mám správnou vůli, nakoec...
Origo hliník. pastorek na Axíka. Vojel se o plastový spur gear...
Kámoš má TT-01E jako ty a pastorek mu drží já mám TL XXX-S měl jsem dva ocelové pastorky a momentálně používám titanový a všechno v cajku. Hliníkovej pastorek jsem nikdy neměl, tak to nedokážu posoudit momentálně se mi jeví nejlepší ten titanovej je lehkej a přitom pevnej motor jde lépe do otáček, než s tím ocelovým.
No,aspon vim,co mně může čekat.
Jinak možný to určitě je,jelikož plastový kola se dělaj pružnější a i na ně je hliník moc měkký.Zvlášt v třeba v TTčku,tam hliníkový vydrží minimálně.
Hlinikovy pastorek = rychla smrt. Delrinovy kola jsou mnohem odolnejsi a hlinik sezvejkaj jako nic.
Pastorky zasadne z oceli, karbonove oceli nebo titanu (ten jsem jeste nemel tu cest ozkouset).
Já jo je fakt lehoučkej ale za pastorek z titanu jsem dal dvě stovky
Tak vono vůbec dělat oz. kola z hliniku je blbost. Neni otěruvzdornej. Překvapuje mě, že na TT použili hlinikovej když i na TL-01 sem měl ocelovej a na CC-01 jakbysmet(bůh nám dal slova aby jsme je používali každé zvlášť a proto se to píše dohromady ) :idea: Normal jsou ocelový nitridovaný nebo cementovaný-povrch tvrdej, vnitřek houževnatej
od včera mám na Losině Hard steel z ebay a všechny převody z oceli, nějaké ještě nitridotitanové ..
Doufám, že to něco vydrží, zatím vypověděl službu jen šestihran v disku :-D
takze ocelovy pastorek....a ty na tom obrazku vypadaji stejne jak ten muj a za kolik se da sehnat takovy lepsi past.??
takze ocelovy pastorek....a ty na tom obrazku vypadaji stejne jak ten muj a za kolik se da sehnat takovy lepsi past.??
No pokud jsi měl hliníkový pastorky, tak se dají oddělat opravdu hodně rychle. Já vyrábím pastorky v mosazi a třeba v on-road osmnáctinách je už několik roků jezdí dobře 40-50 lidí v republice. Životnost při dobře nastavený zubový vůli klidně i přes rok a to se stříďákama Novak Mongoose apod, který mají výkon skoro větší než ta Tvoje 540-ka v TT.
Pokud máš zájem mohu Ti vyrobit jakýkoliv počet zubů. Pastorky mám odvalovaný na švýcarskej mašinách, tedy žádný odlitý či vylisovaný bláto ale přesná výroba s kvalitní geometrií zubů.
Pokud máš zájem napiš SZ.
jestli tim zničenim myslíš obroušení zubů tak to normální neni. U TT jde pastorek na plastový kolo ne? To by mělo když tak odejít. Každopádně zkoukni jestli nejsou zdeformovaný/obroušený zuby i na spuru..když tak vyměnit. Zkontrolu jestli spur nehází, jestli nejsou šikmo ložiska....ale ani to by nemělo oddělat pastorek během tejdne, ani měsíce ne :?:
Hliníkovej lisovanej pastorek bez eloxu jde klidně oddělat během tak cca 5 až 10-ti baterek a pokud se jezdí na nějakým špinavějším povrchu tak zmizí doslova před očima....
A obvykle odejde pastorek, nikoliv plastový kolo, jelikož prach a nečistoty který se do plastu zaseknou následně na pastorek působí jako pilník...
Pochopitelně jakmile je něco v převodu načnutý, tak se to takříkajíc sežere navzájem velice rychle. Pokud se něco mění z důvodu opotřebení je vhodný měnit vždy oboje a to jak pastorek tak kolo. :!:
mel bych zajem..a kolik bys za 1 kus chtel?
no myslim ze ten stridak bude mit urcite vyssi vykon nez ta obyc 540.
a myslim ze casem bych taky mozna koupil tak bych dal vedet.
Tamijácký hliníkový pastorky jsou bláto. Na svém prvním modelu, též s RS540 sport tuned, už po dvou týdnech vypadal jak úsměv po rvačce v báru. Takže aspoň tu ocel.
Takže první kousky pastorků modul 0,6 v mosazi jsou už u mne k dispozici. Zatím 10-18T pro osu 2,3mm (do menších modelů než 1/10 - např Shark od LRP) a 13-18T na osu 3,17, tedy na klasickou 540-ku.
No a do konce září myslím, že doplním celou řadu až tak někam do 25T....
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.