No já jedu do čelákovic v neděli, protáhnu ho a nejspíš taky bude sedět jiný nastavení, ta dráha je dost obloukovitá a technická.
Nevíte někdo jaká je hustota origo dodávanejch olejů? a taky jaký máte zkušenosti s různejma hustotama, nějak si nedokážu představit okolo jaký hustoty se to tak bude pohybovat...
Předem dík.
Já s Activem na asfaltu v Čelákovicích ještě nejel :oops: (btw nejedou se tam v neděli motorky?), každopádně já to ladil na mnohem menší, užší a klikatější trať v tělocvičně, takže venkovní dráha je proti tomu přímo dálnice!
S olejema jsem nelaboroval, když jsem prováděl servis, použil jsem žlutej olej Tamiya (btw se zdá, že tlumiče netečou, když jsem je rozdělal, byly plný) a měkčí pružiny.
virtual: koukam ze mas predni ulozeni tlumicu 1:12. ja sem na prednich ramenech odfrezoval vystupky a mam to jako 1:10M tezko rict coje lepsi kdyz rozdil mezi 1:10 a 12 je cca 3mm na zadnich ramenech a predni parohy
jak to vubec jezdi s plechovkou? a co ten chladic uchladi?
ja budu mit na life 19z plech a chladic hend made coz je cca 2cm vejir pres 60% prumeru motoru
Já mám zatím Lotus a tam to druhý uchycení nejde, ale funguje to dobře, tak ani o změně neuvažuju...
Parametry tý plechovky (Mabuchi) a 17,5z stříďáku jsou docela podobný, plechovka se možná víc rozjede na rovince, stříďák má víc toč. momentu v zatáčkách na výjezdech. U stříďáku nemůžu kvůli pravidlům použít doporučenej převod (snesl by težší), takže v podstatě nehřeje, plechovka v tělocvičně mohla mít s chladičem tak 60°? Dala se na něm v klidu udržet ruka...