Téma: Udrzba spalovaciho motoru 2.5ccm
Cau chlapi,poradte jak se postarat o motor kdyz prijdete z "velkych zavodu" vecer domu a jak ho pripravit na zimu?Cim a jak ho vycistit?Je treba ho komplet rozebrat?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Cau chlapi,poradte jak se postarat o motor kdyz prijdete z "velkych zavodu" vecer domu a jak ho pripravit na zimu?Cim a jak ho vycistit?Je treba ho komplet rozebrat?
vyčistit prostor kolem svíčky, vytahat zbatek paliva, vymontovat svíčku, after run olej pěkne natahat, kompetně vyčistit, rozebrat diferáky, ložiska, tlumiče, převodovku a všechny další ostatní věci a pak zase poskládat. . Asi tak všechno, snad sem na nic nezapoměl, jinak závody nejezdim. Těhle topiku je tu ale víc...
Pokud jde o motor, dam mu davku oleje a vic ho neresim.
Udělal jsme přes zimu to samý,zakonzervoval jsem ho na podzim jen After runem a na jaře naprosto v pohodě nastartoval
jen jeste dodam vzdy dat rukou pist do dolni úvrati...ja to vzdy delal tak ze jsem cely motor naplnil WD40kou a nechal pist v dolni poloze a vzdy ok...pred znovu spustenim motoru jsme jen vyndal svicku trosku protocil naprazdno rotem aby wd40 vyletala pryc a pak uz jen nalil palivo a vesele jsem jezdil dal...pouzivej after run a nebo treba to WD40 protoze nitro palivo pusobi korozivne
Proc by mel byt v dolni uvrati?
Aby se neotlačil píst v horní úvrati kde jde na fest.To saé se dělá když se spalovákem dojezdíš resp. po každé nádrži když chcípneš motor.
muzu se zeptat, afterrun olej se take nakape do valce...?
nebo mam radeji pouzivat po jizde WDcko
vytočí se svíčka a nakape se do válce a hrdla karburátoru pár kapek,motor se párkrát protočí.Buď se používá ten Afterrun nebo WDčko,doporučuji ale zůstat už potom u jednoho a nestřídat to.
Není třeba vytáčet svíčku jen se zvyšuje riziko padnutí bordelu do spalovacího prostoru.Pokud to tam natáhneš karburátorem tak se olej rozpráší v motoru. a je to více než dostačující.
takze jen odmontuji nasavani k filtru, striknu WD do karburatoru a naprazdno protocim...?
(a pri pristim startu mam normalne nastartovat, nebo nejprve vytahat WD z valce - to bych ale musel opet vyndat svicku ne..? )
Diky
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.