26

Re: rozložení hmotnosti

ja nemluvil o dodavkach ale o osobnich autech ale konec te diskuze :-)

27

Re: rozložení hmotnosti

MPV není osobní auto?  lol  lol  lol

28

Re: rozložení hmotnosti

zpět zas k rc ... 50:50 asi bude nejlepší, ale zeptal bych se i na trochu něco jinýho ... jaká je váha, kterou bych neměl překročit? mam TT-01

29

Re: rozložení hmotnosti

Já bych řekl, že těžší model bude mít lepší jízdní vlastnosti, bude stabilnější, nicméně by přinesl snížení životnosti podvozkových, elektrických a pohonových dílů. Se zvýšení hmotností klesne dynamika, výdrž baterií a motor se může více přehřívat. Dalším problémem je dle mého názoru nebezpečí destrukce vozu v případě nehody. Těžší vozy také asi nebudou při stejném převodovém poměru tolik kompatibilní s méně závitovými vysokootáčkovými motory, takže se hodí spíše pomalejší, ale silnější motor s vyšším točivým momentem, tzn. sériový motor, který tamiya dodává. V souhrnu si myslím, že do terénu je vhodnější těžší, robustnější vůz, na rovné povrchy naopak hbitý střízlík. Maximální hmotnost - co pružiny vydrží. Předpokládám, že budou sériově vyráběné, takže zničení podvozku nehrozí.

30

Re: rozložení hmotnosti

palinatore, trosku si protirecis-lehky auto=lepsi jizdni vlastnosti celkove. proc by se delaly vsechny podvozky co nejlehci? aby jely hur nez ty tezky? nemyslim si. sice cim vyssi hmotnost, tim vyssi pritlak na pneu, ale toto plati do prvni zatacky, kde se projevi odstrediva sila, ktera roste s vyssi hmotnosti, takze se auto posune bokem a nebude tak ovladatelny. vubec nemluvim o zrychleni, top speedu, hmotnosti rotacnich casti, brzdeni...

31

Re: rozložení hmotnosti

To je pravda, ale špatně sis přečetl moji odpověď, na rovné povrchy je rozhodně výhodnější mít auto co nejlehčí, ale na nerovném by se o tom dalo spekulovat, jelikož by podvozek lépe filtroval rázy a auto by tolik neposkakovalo, drželo by lépe zvolený směr, bylo by klidnější.

32

Re: rozložení hmotnosti

jo? a proc se teda i u 1:8IC buggy co nejvic odlehcuje? cim tezsi tim horsi, protoze to nema tu spravnou akceleraci a vykon.

Xray XB8e'16/Tekin 2050kv/Xerun 150A/Savöx/Graupner X-8N
Xray XB4/Trackstar 5,5/Dualsky XC870TF/Savöx
Team Associated SC10 4x4/Trackstar 4,5/Dualsky XC850TF/Savöx

33

Re: rozložení hmotnosti

souhlasim s ostatnima velka vaha je na obtiž a to i jak u malejch tak dospelejch aut jinak by se zavodni auta asi nedelali z carbonu a podobne ne .roči to tomdle tematu moc nepolemizuj protože to co řikaš je naprosta hloupost.