Re: 1/18 Crawler od LOSI
Je uuuzasneeej! :twisted:
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Je uuuzasneeej! :twisted:
Uz ji mam taky na ceste.... Nemuzu se dockat.
PS: noha, to by me fakt nenapadlo fotit auto ve vane.
ale vyslo to fakt dobre. no porad se mam co ucit.
Začal sem fotit ve vaně náhodou když jsem na to tak koukal říkal si ....sááákra dyt to je vono jaký pak bílé desky do rohu dyt ono to stačí ve vaně Pohlcuje to blesk a nevypadá to fakt zle
No dal sem ji zatím jednu baterku páč mi dneska přišel summit tak sem se kochal obouma kráskama
No gratuluji Já ho mám objednán a ještě mi nepřišel :cry:
Doufám, že jsi v té vaně při focení neudělal mamině nějaké šmouhy
Dotaz na majitele :
Máte tip na jiné, než originální LiPo baterie pro tohoto fešáka, které pasují ? Ideálně ty bez nutných úprav auta, ale pokud není jiná cesta, tak ani úprava není problém. Zvažuji nákup této mršky k mému E-Revu na překlenutí zimy, ale kupovat origo baterie s malou kapacitou za relativně dlouhé peníze se mi moc nechce - obvzláště, když to chci jen na takové to domácí kraw(l)ení :-)
Díky za Vaše tipy.
Baterie jsem neřešil, origo 1100nimh jezdí cca 1hod v terénu (v lese a na skalách). Dokoupil jsem raději hned druhou 1600minh VTEC, ale ještě jsem ji nepoužil
Čaute crawleři,pořídil jsem si Losi mini crawlera,je to pecka,blbnu s tim doma a fakt nářez,ale zdá se mi,že to má dost maly rejd kol.Už jste to někdo nějak řešil?U E-Reva jde rejd zvětšit výměnou součástky,Losinu mam par hodin a zatim jenom zkoumám.Dik za info/odpověď.
fabrym - moc s tím nenaděláš :? Jako první oddělej servosaver a dej tam jen samotnou páku, popř. můžeš dát i delší páku od serva, ale pozor, jak ti budou vycházet kola v rejdu k linkům od nápravy, moc místa tam myslím není...
Servosaver je venku a hned je to lepší,díky za radu.Jak velkej je problem řiditelna zadní náprava?Dle mě koupim díly na přední nápravu+servo,namontuju na zadek a propojim serva?!Co chlapi?
Zadní náprava hejbací problém není, přesně jak píšeš. Servo, konce nápravy, nějaký ty táhla a máš to. Jinak k tomu zatáčení - to servo co tam v základu je není nějak extra silný, takže když by se vyměnilo za nějaký silnější co těma kolama zatočí v každý situaci, tak to asi bude ještě lepší. Sám tam ale stále mám to původní, čekám až ho utopím nebo něco podobnýho a ono se pořád drží a drží
JM:Koukal jsem na tvy stranky,hezky.
Mate typ na silnější servo se stejnym uchycením,abych nemusel hned převrtávat novou Losinku?
Když by jsi chtěl silnější servo, tak tam můžeš dát i "normální" velký servo. Dá se koupit přímo na tuto losinku držák velkého serva a nemusíš nic překopávat...
Něco takového, akorát že pro velké servo:
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=237203_444&products_id=56732
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=237203_444&products_id=57704
Čau všichni v novém roce.
Už jste někdo řešil přehozeni baterky jinam,než na hornim platu?Asi nejlepší by byla nad přední nápravou.Nemáte někdo tip,jak ji tam uchytit aby držela a trošku to vypadalo?
Jeden čas jsem vozil lipolku na předním servu, chycené nějak lepící páskou. Funkčně paráda, jezdilo to líp, ale vzhledově hnus, navíc do servisního konektoru od lipolky lezl sajrajt od kol. Takže nakonec baterka putovala zpět nahoru, ale mám odstraněné to plastové plato, takže trošku níž je a navíc ta lipolka je lehčí jak ta nimh. Těžiště teda jakž takž v pohodě. Řešení který jsem viděl a který se mi líbí je použití malinkatý čtvercový lipolky a posunutí serva do boku. Pak je baterka a servo vedle sebe, ne na sobě, vypadá to rozumně, z hlediska těžiště taky nejlepší možný řešení. Nevýhoda bude malá kapacita té beterky, jestli to bude jezdit tak max. 10 minut, tipuju...
Tu je vidět ta lipolka na servu...
http://jmasnik.sunware.cz/fotky/losi-mini-rock-crawler/img00963.php
Čau chlapi,řešim takovejto problem.Jak jsem psal pár příspěvků zpátky,chtěl jsem mít zatáčecí i zadní nápravu,objednal jsem si všechny díly jako jsou na předku a předělal jsem zadek stejně jako předek.Obě serva jsem připojil přes Ykabel a zkusil zatočit.Jenže všechny kola zatáčely stejnym směrem.Tak mě napadlo otočit polaritu na jednom servu aby se točilo opačně než to druhý a tak jsem zapojil ty 3 kabílky co jsou v konektoru od serva v opačnym pořadí a přestalo to zatáčet ůplně.A pak jsem zkoušel přehazovat ty 3 kabílky náhodně mezi sebou,trošku to zasmrdělo a teď je Losinka mrtva.Ta zelena dioda na příjmači jen lehce problikává a už to ani nezatáčí ani nejede.Co se mohlo posrat?Regulátor nebo příjmač,nebo...?Diky za radu,jsem na sebe totálně nasranej.
Co si odpálil a zda vůbec jde těžko říci. Jedině to musíš zkusit postupně zapojovat. Tzn. odpoj serva a nech pouze zapojen regl a přijímač s napájením. Pokud to pojede tak připoj jedno servo. Pokud nepojede tak ideálně zkusit přes externí BECku zda jedou jen serva a přijímač. Prostě to prokombinovat a testnout co lehlo. Mrkni také do manuálu k přijímači, co znamená to blikání diody( většinou to znamená nějaké servisní hlášení, či stav ).
Přes Y kabel to nerozchodíš ( pokud by si neudělal to, že dáš páku druhého serva opačným směrem a "nějak připojil na nápravu" . Pro dokonalou funkčnost to bude chtít 3tí kanál a mixem tam dostat signál z prvního serva + revers. To je taky jediný způsob, jak to zatáčení zadní nápravy můžeš ladit ( zda jde stejně jako přední a nebo jen na třeba 50% apod. )
Ještě mě napadla jedna možnost. Ty stockové regulátory jsou dosti často dimenzované akorát na osazenou elektroniku ( přiznám se bez mučení, že neznám ten co je v Losince ). Pokud tam přidáš další servo, tak ho můžeš přetížit nebo přijímač Ti je nedokáže nakrmit potřebným proudem a nedá stabilní napětí ( protože ten BEC v reglu může dávat málo ). Pokud požaduješ bezproblémový chod ( hlavně pro silná serva ), tak se to řeší tak, že koupíš externí BEC ( například 10A od Castle ). Ten frkneš přímo na baterii a jeho výstup na přijímač do pozice napájení ( ne plyn ). Ještě před tím musíš vypojit střední/napájecí ( červený ) kabel co jde z regulátoru do přijímače na pozici plyn ( tzn. nejdou Ti z reglu do přijímače 3 ale jen 2 dráty ). Touto akcí si zajistíš stabilní napětí a dostatek proudu pro všechna serva a přijímač. Regl si pak jen řídí napětí a proudy pro motor.
Na servu nikdy nepřehzuj ty 3 kabílky nemám tu ted žádný servo abych ti řekl i barvičky kde co je ale je to tam následovně černý (hnědý) káblík je - pol serva červený (ten by měl být myslím uprostřed) je + pol serva a oranžovej (žlutej, bílej) je signál podle kterýho servo pracuje a zatáčí. S největší pravděpodobností ti vyhořelo servo a jde někde do zkratu a některý inteligentní regulátory popř. přijímače toto rozpoznaj a vypnou elektroniku. Zkus to servo odpojit a pak pustit a jezdit. Jinak zatáčení zadní nápravy se dělá přes 3 kanál na RC soupravě a nebo když jsi to udělal přes ten Y kabel tak to musíš prohodit na pákách zatáčení na servu.
Jinak máš asi SZ jestli se mi ji bude chtít psát.
Tak mě napadlo otočit polaritu na jednom servu aby se točilo opačně než to druhý a tak jsem zapojil ty 3 kabílky co jsou v konektoru od serva v opačnym pořadí a přestalo to zatáčet ůplně.
Dobrej sebevražednej pokus, v těch drátech nejde jen + a - k motoru, tam jdou řídící signály k elektronice v servu.
Pokud ti nedokáže třetí kanál samostatně ovládat vysílač (aby sis tam mohl zapnout reverz) tak si musíš koupit samostatný servoreverz, který zapojíš mezi servo a přijímač. Ve tvém případě by se asi nejlíp hodil rovnou Y kabel s reverzem, který sám výstup na jedno servo "otočí".
Ale celkem si myslím že jízda s trvale zapnutým otáčením zadní nápravy nebude nic moc, bude se to strašně špatně ovládat.
OTÁZKA: Pokud to zapojí Y kabelem, tak by to mohl udělat třeba jako u Cliff Climbera, kterému zatáčejí obě nápravy a to tím, že na zadní nápravě je servo otočené "vzhůru nohama" - šlo by to tak???
tak rano moudrejsi vecera.prijmac,ta zelena kontrolka,sviti,ale auto negeaguje vubec,ani po odpojeni serva nejede sam motor,tak mam podezreni na regl..skusim serva v jinym aute a pak uvidim,sem blb...
Reverz u serva se dá udělat přehozením polarity kabelů, ale musí se přepájet přímo na motoru a potenciometru, jinak bych to viděl na odpálený přijímač nebo bec v reglu, vyzkoušej ty přijímačovky
Všechno se odpojil,připojil zpět baterku a připojil do příjmače konektor od reglu a hele,motor funguje,kola se točí dopředu,zpátečka taky funguje,pokud ale k tomu připojim konektor od serva,tak servo začne jenom cukat jednim směrem a pak už to ani nejede.Zkusim vymontovat z druhý káry servo a hodim ho na losinu co to udělá.Kdyby byl odpálenej BEC v reglu,dá se to nějak opravit,nebo koupit novej regl?
Tak jsem zkusil připojit servo z druhýho auta a s nim to funguje,i to jede i to zatáčí,sice nezatáčí úplně,ale to připisuju tomu,že to zkušební servo je silnější a regl nemá sílu ho utáhnout(servo mám z himoto monster trucku s brushless motorem).Objednam nový servo a budu se modli,že to bude"jenom"servo.I když jsem tímhle experimentem odpálil 2 za 70 dolarů.Drahá sranda.
Kdyby byl odpálenej BEC v reglu,dá se to nějak opravit,nebo koupit novej regl?
ideální je koupit extrení bec třeba od Castle 10A ten maká výborně
tímhle experimentem odpálil 2 za 70 dolarů.Drahá sranda
proč dáváš do losiny tak drahý serva? já mám ve venomu na zadku Towerpro MG946R 12kg 55g / 12kg / .20sec
maká dobře a stojí 10.95 USD
Ma Losina lipostop,nebo musim něco přidat pro hlídání lipolek?Nemužu najít návod a na Losi stránkách to nevidim,díky.