Téma: podtlak sani
muze mi nekdo vysvetlit vyznam podtlaku sani na naturalu ?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
muze mi nekdo vysvetlit vyznam podtlaku sani na naturalu ?
Válec v motoru při startování natahne vzduch z karbecu,membrána se zachvěje a natahne palivo z nádrže a motor chytne a jede.Aspon co tušim a vim 8)
http://www.volny.cz/franaf/img/buggy/70319.jpg tohle je ten dil, jmenuje se to podtlak sani a je to urcene pro FG tak kurna kam s tim a co to vlastne dela ??
to co ty popisujes je princip karbose ale tohle se mi nezda
tady je fotky kde je to umistene
http://www.volny.cz/franaf/img/buggy/buggy2.jpg
nejedná se o pumpu kterou přeplavíš karbec před studeným startem?
no tak jsem to dodnes nezjistil,
vubec nemam zdani k cemu to tam je
Nevím k čemu to je a je to pro tebe živitně důležitý Libore? Radši si kup svěrák.......
hele jestli je nebo neni je detail,
a proc sverak ??
nebo sverac ?
Aby sis v něm mohl přes noc srovnat ruce páč to je důležitější než ten tvůj balónek
Prečítaj si toto vlakno na fore o skútroch.
http://www.scooter-tuning.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8983&hilit=Boost+Bottle
je to to isté len pre väčší motor ale princíp je ten istý.
No neřekl bych že je to jako Boost botle,protože boost botle se umisťuje co nejblíž k sacímu potrubí.Nevím k čemu to je ale do karburátoru to vůbec nejde.Ke karbci jdou žluté hadice,kdežto z toho měchu jde průhledná.
Nevím...ale pokud dobře vidím tak to vede před karburátor do tý příruby... ale opravdu nevím k čemu by to mohlo sloužit...
Posuďte sami.... http://www.volny.cz/franaf/img/buggy/buggy2.jpg
Když počkáte do zejtřka, tak se Frantu zeptám. Abych řekl pravdu, tak mne to také zajímá. :?: :?: Stránky odkud čerpáte jsou docela staré. Franta je snad už ani neprovozuje. Jinak doporučuji pohled na poháry v pozadí. Nádherná sbírka. http://www.volny.cz/franaf/img/buggy/pohary.jpg
ja jsem mu psal na email uvedeny na strankach,
bez odpovedi
ale je to cca rok zpet
Takže podtlak FG jak je na obrázku byla před několika lety zázračná věc na zvýšení výkonu. Motor měl být s přidáním tohoto izé bazmeku ostřejší a lépe šel do otáček. V harmonice je membrána s pružinou. Do karteru v prostoru klikové skříně se vyvrtal otvor 2,5 mm a jedinou hadičkou byla do prostoru klikovky zapojena membrána. Sloužila pouze k vyrovnání přetlaku a podtlaku pod pístem Tím měl být motor ostřejší a lépe jít do otáček. Vpodstatě odvětrání skříně. Není to originální výmysl FG, ale toto zařízení bylo převzato ze skůtrů. Protože se tento "zázrak" tak nějak prokazatelně, joko mnoho jiných věcí, neosvědčil, tak zapadl prachem v propadlišti dějin. Někteří šťouralové ale historii opráší a uváději ostatní do rozpaků, že blacks. Pokud máš o toto zařízení zájem, tak ho Franta minulý týden vyhodil nepoužité. Vzhledem k forů o bugynách Vás z osobní zkušenosti mohu ujistit, že výkon je mnohdy na škodu. Milikoníky bych honil na cesťáku. Na bugyně bych je nechal klidně spát.
nechtel jsem nekoho uvadet do rozpaku, jen jsem toto zarizeni videl jiz na nekolika zahanicnich forech ale pouze na fotkach a nic kloudneho jsem se k tomuto tematu nedozvedel
takze dekuji objasneni
za ostatni
nechtel jsem nekoho uvadet do rozpaku, jen jsem toto zarizeni videl jiz na nekolika zahanicnich forech ale pouze na fotkach a nic kloudneho jsem se k tomuto tematu nedozvedel
takze dekuji objasneni
za ostatni
Já si myslel, že vím hodně ale člověk vlastně ví prd.
ahoj všem,
kromě Pacesovo aplikace s vrtáním do karteru a vyrovnáváním tlaku u klikovky to lze aplikovat i na vyrovnání tlaku mezi karburátorem a motorem - konkrétně se tahle podtlaková komora našroubuje do příruby karburátoru (musí se pro ni připravit závit), nebo rovnou vyměnit přírubu za větší. Pří zátahu motoru se ta "gumová věc" krásně hejbe podle potřeby motoru.
Sám tuhle srandu mám a jsem s tím velice spokojen, pravda vyměnil jsem i přírubu za větší (širší) a na zátahu motoru je to sakramentsky znát.
můžu poslat foto i odkaz na jeden německý shop, kde se dá obojí pořídit.
jj hod to jsem se na to kouknu
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.