pravdu mas v tom, ze drive k tomu mohlo dochazet (a dochazelo), otazka tedy zni jak je to nyni.
Pokud o vikendu nebude hnusne, pak si zkusim pujcit nejake baterie a poctive dovazovat na hmotnost nejtezsi kombinace behem zavodu v Praze.
Mozna bude dostacujici porovnat lrp 28 a 40C
Opakuju, že bych si netroufnul někoho poučovat :oops: nicméně by to mělo být zhruba tak, že podle výkonu motoru se dá vypočítat proud - u slabšího stockového motoru to může být těch cca 30A. Když přidám odběr serva, přijímače, čipu a něco přidám na špičkový odběr, můžu odhadnou max spotřebu na 40A (bude to asi dost nepřesný a hodně zjednodušený "výpočet"). To pak znamená, že u LRP 28C využiju jen cca 27% a u 40C dokonce jen 19% možností baterky.
Zůstává otázkou, jestli novější baterka 40C je výsledek investic a vývoje, nebo spíš marketingu a "katování kostů", pak by klidně starší baterka mohla být i lepší. To jsou ale jen spekulace a zjistit se to dá jízdní zkouškou nebo přístrojem, jak píše JM.
Každopádně jsem zvědavej na výsledek Tvého porovnání, rozdíly v baterkách určitě budou, i když si myslím že budou menší než u NiMH...a jak píšu výš, pokud baterka umí dát 100A a víc, bude záležet se stockovým autem hlavně na výrobci, zpracování, povedené výrobní sérii článků apod.