26

Re: Li-Pol pro kategorii STOCK

...

pravdu mas v tom, ze drive k tomu mohlo dochazet (a dochazelo), otazka tedy zni jak je to nyni.
Pokud o vikendu nebude hnusne, pak si zkusim pujcit nejake baterie a poctive dovazovat na hmotnost nejtezsi kombinace behem zavodu v Praze.

Mozna bude dostacujici porovnat lrp 28 a 40C

27

Re: Li-Pol pro kategorii STOCK

Chtělo by to vzít nabíječku jako např. Schulze nextGen a na tý všecky zmiňovaný packy vybít těma 10A co to umí... pak to řekne celkem jasně, jaký to má vnitřní odpor (nižší - lepší akcelerace) a jak vypadá vybíjecí křivka (čim placatější a výš, tím větší top speed na rovinkách). Ono totiž ty čísla co na ty baterky píše výrobce, těm se zas až tak moc nedá věřit...

28

Re: Li-Pol pro kategorii STOCK

pravdu mas v tom, ze drive k tomu mohlo dochazet (a dochazelo), otazka tedy zni jak je to nyni.
Pokud o vikendu nebude hnusne, pak si zkusim pujcit nejake baterie a poctive dovazovat na hmotnost nejtezsi kombinace behem zavodu v Praze.
Mozna bude dostacujici porovnat lrp 28 a 40C


Opakuju, že bych si netroufnul někoho poučovat  :oops: nicméně by to mělo být zhruba tak, že podle výkonu motoru se dá vypočítat proud - u slabšího stockového motoru to může být těch cca 30A. Když přidám odběr serva, přijímače, čipu a něco přidám na špičkový odběr, můžu odhadnou max spotřebu na 40A (bude to asi dost nepřesný a hodně zjednodušený "výpočet"). To pak znamená, že u LRP 28C využiju jen cca 27% a u 40C dokonce jen 19% možností baterky.
Zůstává otázkou, jestli novější baterka 40C je výsledek investic a vývoje, nebo spíš marketingu a "katování kostů", pak by klidně starší baterka mohla být i lepší. To jsou ale jen spekulace a zjistit se to dá jízdní zkouškou nebo přístrojem, jak píše JM.
Každopádně jsem zvědavej na výsledek Tvého porovnání, rozdíly v baterkách určitě budou, i když si myslím že budou menší než u NiMH...a jak píšu výš, pokud baterka umí dát 100A a víc, bude záležet se stockovým autem hlavně na výrobci, zpracování, povedené výrobní sérii článků apod.

29

Re: Li-Pol pro kategorii STOCK

Hele mám 35A regulátor a bezuhlíkový motor s výkonem 200w převody mám podle doporučení výrobce komba firmy LRP mám dvě baterie Li-pol jednu 1900mAh 20C a druhou 2250mAh 20C po jízdě je jak motor tak regulátor vlažný možná teplý nic na čem by se v pohode nadeala dřzet ruka. Ale baterie jsou po jízdě o dost teplejší než motor nebo regl dost teplé a nafouknuté  :twisted:  evidentně to nezvládají, ale dle parametrů by to pro ně neměl být problém tak kde je chyba?

30

Re: Li-Pol pro kategorii STOCK

chybu bych videl prave v tom, co pise JM, ze se cislum moc neda verit. Ty baterky, ktere jsi napsal, jsou dimenzovane tak na 400vku motor, ne na 540, navic do auta. Pak se takto nafukujou...

31

Re: Li-Pol pro kategorii STOCK

mkarpala: nic ve zlým, ale jestli máš AI Pro revers, tak to je "150A regl", Eraser 9,5T si může vzít těch 40A+, takže baterky ždímeš na doraz (spíš až "přes doraz") a doslova riskuješ požár.

32

Re: Li-Pol pro kategorii STOCK

Jo jo nafouknutý jsou pěkně taky mi zítra přijde nová Li-polka od pana Kořínka CORALLY LiPo baterie 7,4V 3600mAh 28C jsem konečne schrastil nějaký peníze tak už se nubudu bát  big_smile