Já jsem si koupil FG Baju 2WD, i když ta 4WD je lépe řešená - krytování a podobně.
Taky jsem nechtěl řešit větší složitost převodu a říkal jsem si, že s 2WD je větší zábava.
Možná jsem udělal chybu, ta 2WD je stejně silně nedotáčivá, jako 4WD..
U 4WD stačí vyndat buď přední poloosy, nebo řemínek a je z toho 2WD s bytelnějším předkem, kompletním zakrytováním diferencíálů.
Ty brzdy se mi taky zdály na nic - že jsou tam pro parádu a že to vůbec nebrzdí.
Je však pravda, že se s nimi musí člověk naučit pracovat (něco úplně jiného než u methylů) a taky se musí trochu "zajet" - obrousit.
Vyměnil jsem servo za SAVOX SC-0251MG digital (16kg/.18s), u nás novinka, ale vypadá slušně a za přijatelnou cenu.
Pozor, má tisícihran shodný se servy Futaba !!
No a je to čím dál tím lepší. Ne že by to blokovalo kola a auto stálo na místě, ale teď stačí v zatáčce "ťuknout" do brzdy a FG Baja se točí jak chci.
Když se s tím člověk naučí, tak to jde..
Teď už se do protisměru otáčím smykem bez problému - vlastně se tak už otáčím pořád..
Asi ještě lepší by bylo tam dát tunningové centrální kolo brzdy a úplně by to stačilo a to bez velkých nákladů na hydrauliku, nebo mechaniku na kola.
Stejně ty kila těžko zastavíš, jako lehkého "methyla", tak proč si přidělávat potenciální problémy mechanickou složitostí za zbytečně velké náklady.
Nějak jsem se rozepsal - sorry !! :oops:
FG Baja 2WD, MTA4-S28 a další....
http://vscharlie.rajce.idnes.cz/