26

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

jojo těch 100hodin jsem se taky ptal,otázka je o kolik více či méně to fakt bude big_smile  big_smile .Jak bylo řečeno bude to chtít počkat po sezoně v ostrým startu co a jak se bude sypat.Ta cena za řemen není tak děsná ale ten voprus celý auto rozebrat big_smile  big_smile .Nad tím hliníkáčem jsem taky bádal ale když vezmeš + 4 lepší serva,tak jsem koupil raději mcd.Na pohled je to fg competition vytrínák jak prase ale samej hliník při všemožných karambolech no nevím.

27

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

nasel jsem nekde v pocitaci PDF  4WD monstera
tak je tam krasne videt jak je to delane a konecne i katalog. cisla

http://www.sadovsky.eu/E.26000-47001-en.pdf


snad to nekomu pomuze

V sobotu bude čtyřkola od FG jezdit v Táboře na letišti tak zajdi aspoň na čumendu.

28

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

prosím tě máš nějakej kontakt na kluka co jí má,a má plastáka nebo competitiona?já jen než zas do něčeho skočím abych hnet neprodával jak se znám big_smile  big_smile

29

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

prosím tě máš nějakej kontakt na kluka co jí má,a má plastáka nebo competitiona?já jen než zas do něčeho skočím abych hnet neprodával jak se znám big_smile  big_smile

Má FG BAJA BUGGY COMPETITION 4WD/ 1:6 cena sakum prásk kolem  50 000.
V sobotu s tím bude jezdit poprvé,takže moc zkušeností nemá,tento týden jsme jen zajeli motor.
Zeptám se ho jestli mu nevadí když ti dám kontakt a potom bych ti ho poslal

30

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

skoda ze mi to zase nevyjde, musi v sobotu na mobilsalon,
otrava protoze tam s i s nicim nezajezdim a pochybuju ze neco odvezu

Popo  kdyztak se zmin o te vozici, nohajz ma nejake info

31

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

prosím tě máš nějakej kontakt na kluka co jí má,a má plastáka nebo competitiona?já jen než zas do něčeho skočím abych hnet neprodával jak se znám big_smile  big_smile

Má FG BAJA BUGGY COMPETITION 4WD/ 1:6 cena sakum prásk kolem  50 000.
V sobotu s tím bude jezdit poprvé,takže moc zkušeností nemá,tento týden jsme jen zajeli motor.
Zeptám se ho jestli mu nevadí když ti dám kontakt a potom bych ti ho poslal

nebo já ho neukousnu,a dej pak vědet jak to vypadalo při jízdě big_smile

32

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

Tak jak si vedla FGčko čtyřkolka a celkově jízdí projev tohoto modelu při vašem sobotním ježdění,bohužel jsem se sekl na bazaru a tak nemohl přiject :cry:  :cry: ,pokud jsou nějaký ohlasi sem s nima big_smile  big_smile díky

33

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

Když jsem ji viděl na stole tak jsem to obdivoval,protože je to fakt nádherně vyrobený.
Jinak proti dvoukole se to tak odlišně řídí,že jsem nebyl schopnej s tim pořádně zajet kolo,pod plynem to prostě nezatočí a řítí se to rovně jako buldok.
Za těch 10 min co jsem to řídil jsem to do ruky nedostal.
Kolega co to vlastní s tím jezdil daleko líp než já,ale prdel nám s tim nespráskal (což jsme teda popravdě čekali)  lol  lol

No prostě se to musí řídit natolik odlišně,že si na to člověk za jeden den nemůže zvyknout je to brutálně nedotáčivý.

34

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

popo.,    s tim rizenim to bude asi jako ty a kombinacky vepredu, HIHIHI

ma tam tuning vyfuk a komplet v kovu , coz je sice super ale jak ty jsi sam videl tak to bude neyvazene a je dost mozne, ze to prave melo vliv na zataceni, i kdyz 4kola se zakonite musi chovat jinak. 

mozna bych tam zkusil jeste jina kola jako DLD  a ty brzdy no nadhera ,
auto vypada lahodne, na zavody supr,  ale je to dalsi a hlubsi sahnuti do kapsy,
uz jen litr za reminek ktery se ma meit po 100 hodinach a tim padem rozborka auta, dalsi zdroj problemu predni dif.

ale to je tak z me strany vsechno,   fakt auto krasne ,
cenove mimo me

35

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

FG chválím za kompletní zakrytování diferenciálů,což je mimo jiné mohlo napadnout již dříve,ale výměna toho řemínku bude asi dost horor.
Jestli bude praskat,tak to bude rozebírací hrůza,ale nebudem řešit to co se neděje,třeba to tam v poklidu vydrží dva roky,to dnes nikdo neví.

Auto bylo na trati poprvé a je je jasný,že bylo syrový a nenaladěný.
Počkáme jak se to vyvine do budoucna.

36

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

tak díky za info,přesně takhle se chovalo mé mcd,prostě né a né zatočit big_smile měl na autě váš kolega hydrauliku nebo lanka na brzdu,v tom taky vidím zdroj problému při ježdění v mokru-blátě,chtělo by to zkusit i toho plastáka tam prý dost trpí plastový klece difu ale má to zas jen centrální brzdu tudíš o servo méně a ze skušenosti s mcd to funguje jak má wink

37

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

siky

Brzdy má hydraulický auto je v plný palbě.

38

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

Tak jsem vzal na odskoušenou taky tu baju competition zároven s rychlejším převodem v předním difu,což by mělo eliminovat tu nedotáčivost wink o kolik a jak poreferuji co nevidět wink  wink

39

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

Tak jsem vzal na odskoušenou taky tu baju competition zároven s rychlejším převodem v předním difu,což by mělo eliminovat tu nedotáčivost wink o kolik a jak poreferuji co nevidět wink  wink


Siky nevím, jestli je to to správné. Pokud dáš rozdílný převod, tak urveš řemínek. Nevím nevím jestli to půjde. Předek a zadek pojede rozdílně rychle a bude škubat řemen.  :idea:  :?:  :?:

40

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

To jsem si hnet taky říkal když mi to bylo doporučeno wink  wink ,proto jsem vzal hnet i řenem,je to o dva zuby na místo 42 se tam dává 40,tak uvidíme.Je pravda že venku to tak na foru řeší.Tak na parkovišti to nebude to pravé v terénu uvidíme,nic není dokonalé big_smile  big_smile

41

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

Tak jako majitel fg baji 4WD a s dřívější občasnou zkušeností s marderem za sebe říkám, příště bych kopil baju od HPI. Jak se píše výše, 4WD je zde za cenu slabého rejdu, váhy...zadní pohon je mezi těmito modely podle mne obecně lepší.

42

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

seví big_smile je to jen kus hliníku já to říkám pořád lol ,4wd bych ale uplně nezatracoval mcd ze středovým dif.funguje jak se na čtyřkolku sluší a patří smile Ten rychlejší převod v předním difu u fg nic moc neřeší,první co vyhodíš budou kotoučovky,jeden kotouč stačí a místo 4serv budou tři. 8O

43

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

Já mám ale jen tu levnější gumovou verzi - právě ty kotoučovky bych tam chtěl, přijde mi, že to moc nebrzdí - řízení mám 2x futabu s5050 a na brzdu hitec mg645 a představoval bych si to ostřejší, ještě je ale co ladit a navíc jezdím zatím jen na asfaltu. Nechtěl jsem ten "celohliník" kvůli váze,závody nejezdim,jinak je cenově asi výhodná, když dokoupím brzdy a nutnosti, tak budu cenově rychle vejš...No MCD je jasný, třeba bude BAJA brzy na bazaru.:-)

44

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

jojo počítám tak 14dní tři neděle a hodím jí tam wink ještě testnu dominátora a pujde big_smile servo tam dej na brzdu silnější a budeš spokojen,lepší než celý kotouče-mechaniky,stejně se na dráze vubec nebrzdí,prostě jen ubereš a je to tongue je to hrozně náchylný ty brzdy v těch kolech u ofroudu,mě po chvíly ulítly třmeny i s deskama u jednoho kola lol tak šli ven,ta 4kolka nemá moc setrvačnosti tudíš ta brzda netřeba extra blokovat kola

45

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

Já jsem si koupil FG Baju 2WD, i když ta 4WD je lépe řešená - krytování a podobně.
Taky jsem nechtěl řešit větší složitost převodu a říkal jsem si, že s 2WD je větší zábava.
Možná jsem udělal chybu, ta 2WD je stejně silně nedotáčivá, jako 4WD..
U 4WD stačí vyndat buď přední poloosy, nebo řemínek a je z toho 2WD s  bytelnějším předkem, kompletním zakrytováním diferencíálů.

Ty brzdy se mi taky zdály na nic - že jsou tam pro parádu a že to vůbec nebrzdí.
Je však pravda, že se s nimi musí člověk naučit pracovat (něco úplně jiného než u methylů) a taky se musí trochu "zajet" - obrousit.
Vyměnil jsem servo za SAVOX SC-0251MG digital (16kg/.18s), u nás novinka, ale vypadá slušně a za přijatelnou cenu.
Pozor, má tisícihran shodný se servy Futaba !!
No a je to čím dál tím lepší. Ne že by to blokovalo kola a auto stálo na místě, ale teď stačí v zatáčce "ťuknout" do brzdy a FG Baja se točí jak chci.

Když se s tím člověk naučí, tak to jde..
Teď už se do protisměru otáčím smykem bez problému - vlastně se tak už otáčím pořád.. lol

Asi ještě lepší by bylo tam dát tunningové centrální kolo brzdy a úplně by to stačilo a to bez velkých nákladů na  hydrauliku, nebo mechaniku na kola.

Stejně ty kila těžko zastavíš, jako lehkého "methyla", tak proč si přidělávat potenciální problémy mechanickou složitostí za zbytečně velké náklady. roll

Nějak jsem se rozepsal - sorry !!  :oops:

FG Baja 2WD, MTA4-S28 a další....
http://vscharlie.rajce.idnes.cz/

46

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

S těma brzdama máte asi pravdu. Auto není určený na to rozjet se na plný pecky po asfaltu a pak měřit brzdnou dráhu. :-)
Má někdo 2 rychlostní převodovku - FG 7450?

47

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

to tak,ještě dvoukvalt roll  roll možná na cesták ale u buggy snad nééé big_smile sice jsem motor trošku nadopoval big_smile  big_smile ale i z obyč motorem ta 4kolka jezdí dobře a v tom plastu  kort wink

48

Re: HPI Baja 5B SS vs. FG Baja 4WD

Je to tak.
Taky si myslím, že to rozhodně pro buggy není potřeba...
I když by bylo zajímavé zjistit, jak to s tím jezdí.  8O
Ale osobně si myslím, že tento 2st. převod je spíše vhodnější pro monstry.
Taky jediný odkaz, který jsem na netu na tu převodovku našel, je zrovna s fotkou namontování "převodovky" u FG Monstra - Big Foot..

FG Baja 2WD, MTA4-S28 a další....
http://vscharlie.rajce.idnes.cz/