No jo, "v klubu bajistů.." ale není to HPI Baja, snad příště..
Jinak právě jsem se vrátil z hradu...
Z plochy, byl jsem to vyzkoušet a moje první poznatky ze "zabíhacího" ježdění po rovince, jsou následující...
1 - Není tam Failsave, budu ho muset dokoupit. (už jsem ho objednal.)
2 - Jako přijímačovky tam jsou MiCd 1500mA, je pravda že jsem je nenacykloval, jenom dobil, ale i tak mi "zdechly" po 15 minutách..
3 - Motor šlape jako hodinky, s olejem Titan Symix SL 1/25 vůbec nekouří a neprská, ale taky jsem to nevytáčel, jenom popojížděl se změnou otáček..
4 - To auto je šíleně nedotáčivé i ve 2WD, ale snad to spraví poštelování tlumičů a přední nápravy - geometrie.
5 - Plato na uchycení serv a přijímače je měké, chtělo by zpevnit a uchytit ve třech - čtyrech bodech. Časem si udělám z duralu.
6 - Chtělo by to dodělat průchodky - vedení táhel plynu a brzdy, tato táhla jsou hodně dlohá a zbytěčně se prohýbají a rezonují..
7 - Zakrytování karoserí je slušné, dovnitř toho moc nelítá, při mém zabíhacím ježděni se tam zatím nedostalo nic.
8 - Kola nejsou nic moc, sice jsou funkční, ale vzhledově - podle mě brrrrr... Časem si udělám jiný čtyřhran a dám tam kola z HPI Baji. Jinak někde na netu jsem minulý týden viděl k mání "adaptér", po jehoš našroubování jdou na FG namontovat origo kola HPI..
No a to je zatím všechno, napůl kosmetické a napůl jiné věci, které by chtělo pro klid duše udělat lépe. Aspoň já bych to řešil rozhodně jinak..
P.S: Takto nějak si představuji "stručné" informace, když se někdo ptá. Samozřejmě časem to chce doplnit a upřesnit podle zkušeností, ale na 15 minut ježdění je toho zatím dost..
Nic ve zlým.
FG Baja 2WD, MTA4-S28 a další....
http://vscharlie.rajce.idnes.cz/