Může to být jedním, druhým, nebo i obojím.
Nebo taky servem, možností je spousta a je potřeba jít vylučovací metodou, od toho jednodužšího (méně finančně náročného), ke složitějšímu..
To jak to popisuješ, může mít třeba tyto příčiny:
- Vadná elektroinstalace - "vaklkontakt", který při skoku způsobí krátkodobý výpadek napájení.
- Vadný spoj na paku baterek (mezi články), při otřesu dojde k rozpojení a následnému snížení napájecího napětí, nebo jeho úplnému výpadku.
- vadné servo, s neúměrným skokovým nárůstem odběru při zátěži - skoku, tam jsou velké špičky, když se servo snaží udržet polohu.
- popřípadě kombinace "špatného" paku baterek s neúměrným odběrem serva.
- a jako poslední, může být i vadný přijímač a při otřesu "vypadne".
Já osobně doporučuji začít s eliminací - zjištěním příčiny u prověření elektroinstalace.
Pak bych vyměnil baterky (pack) i když podle toho co popisuje "filousz D" ja se mu to chová při nabíjení a vybíjení, se mi ty baterky moc nezdají.
Osobně bych ho vybil jednou ampérou na 0.9V na článek a pak znovu nabil proudem 0.3C a pokud nedá při vybíjení a nabíjení plnou kapacitu - minimálně 4000mA hodil bych ho do koše. :cry:
No a pak dál přes servo až k přijímači.
Pokud je navíc možnost otestovat postupně servo, přijímač a baterky v jiném autě, dost by to hledání zjednodušilo a urychlilo... 8)
FG Baja 2WD, MTA4-S28 a další....
http://vscharlie.rajce.idnes.cz/