Téma: Karburátor?
Nazdar
V neděli jsem řádil s Mardrem a najednou zničehonic úbytek výkonu přechody v tahu a během chvilky chcípl.A nešel nastartovat,tak se koukám jiskra vypadá bez problémů tak jsem zhodil karbec rozebral ho do šroubku a vyčistil (mám s tím celkem zkušenosti) zase složil a teď vám popíšu co to začlo dělat (mám verzi se sytičem).
Nastartovat se sytičem jde ale není to tak jednoduché jak předtím problémem,tehdy to chytlo na druhé-třetí škubnutí chcíplo,vypl jsem sytič škubnul a jel.Teď to se sytičem chytne tak na podesáté a motor má krásný volnoběh (se sytičem!!!!????) nemá snahu chcípat.Jakmile sytič vypnu vyletí mi volnoběžné otáčky odhadem asi na 7000.Upozorňuju že jsem ten karbec ladil asi 3hodiny a k žádnému loudnému výsledku jsem se nedopídil,jedině že když jdu přes cca3otáčky! na přechodové jehle tak ten volnoběh začíná jít mírně dolů ale hodně málo a hlavně potom stojí přechody za kulové,jinak když to nastavím zhruba tak jak to má být motorjede jak pila ale nedostanu se k nějakému solidnímu volnoběhu,a co mě hlavně zaráží je to že čím víc povoluju šroub dorazu volnoběhu lezou mi ty už tak vysoké volnoběžné otáčky ještě víc nahoru a když mám přívod vzduchu uplně zavřený (doraz už se nedotýká šroubu protože šroub je už skoro úplně vyšroubovaný) vyletí otáčky skoro na maximum,nějak tomu přestávám rozumět chová se to úplně jinak než by mělo (a vždycky se chovalo) sundal jsem všechny těsnění mezi karbecem a hlavou ,přebrousil jsem i ten plastový držák ať tam nemůže někde sát falešný vzduch ,vypadá to že je vše v pořádku,ale výsledek veškerý žádný
Přece když mu zastavím klapkou přívod vzduchu musí chcípnout??Nebo mít aspoň snahu a on letí z otáčkama nahoru.Myslím že někde musí sát falešný vzduch ale kde?Nekoukal jsem ještě na motor,může být ruplé těsnění pod hlavou?Nebo mezi kartrama?Projevovalo by se to takhle?