Téma: Novy Xray je tady
vice na www.masters.cz
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
vice na www.masters.cz
Muzu slibit, ze vice informaci bude dneska na www.teamairspeed.com :-)
Muzu slibit, ze vice informaci bude dneska na www.teamairspeed.com :-)
pochybuji, ze vice nez na www.teamxray.com a prici se mi myslenka a filosofie ostatnich webu - kopirovat stejne informace na 20 strankach v evrope ;-)
... se hodii to miit cesky, ne?
nebooj tim jsem nemyslel lakat ve smyslu, ze vime vic nez XRAY :-) to nevim e :-) jen proste ne kazdej umi anglicky, tak to prelozime, pokusime se sehnat dalsi info z ruznych diskuzi, sehnat kvalitni fotky...
Nedelam stranky ktere jen pouzivaji copy a paste
hm, zajimalo by me proc odklon od sroubku do kol a systemu naboju
to taky nechapu, mozna trosku inspirace od konkurence? ale paradni je, ze se daji ozubena kola a diferencial lehce vytahnout. kdyz jsem videl ty prorezy tech plat, prvni co me napadlo je odolnost proti narazum
hm, zajimalo by me proc odklon od sroubku do kol a systemu naboju
no, obecne ty sroubky dost vypadavaly a mozna i vaha unasece a hlavne prechod na mensi loziska ... jen nazor
nebooj tim jsem nemyslel lakat ve smyslu, ze vime vic nez XRAY :-) to nevim e :-) jen proste ne kazdej umi anglicky, tak to prelozime, pokusime se sehnat dalsi info z ruznych diskuzi, sehnat kvalitni fotky...
Nedelam stranky ktere jen pouzivaji copy a paste
o nejake lakani nejde. Na forech nic moc neni, az do vcera to bylo ticho po pesine - no comment :-) a preklad? Asi to delate dobre, ale pripada mi to zbytecne ;-) to je fuk, nebudem to resit
nebooj tim jsem nemyslel lakat ve smyslu, ze vime vic nez XRAY :-) to nevim e :-) jen proste ne kazdej umi anglicky, tak to prelozime, pokusime se sehnat dalsi info z ruznych diskuzi, sehnat kvalitni fotky...
Nedelam stranky ktere jen pouzivaji copy a paste
o nejake lakani nejde. Na forech nic moc neni, az do vcera to bylo ticho po pesine - no comment :-) a preklad? Asi to delate dobre, ale pripada mi to zbytecne ;-) to je fuk, nebudem to resit
Víš, já taky ještě nedávno začínal a vím, že to není tak jednoduché shánět informace. My to s klukama děláme pro radost a pro pomoc začátečníkům.
Ale zpět k T2, myslím, že pár nápadů je tam zajímavých, uvidíme jak se osvědčí.
no, obecne ty sroubky dost vypadavaly a mozna i vaha unasece a hlavne prechod na mensi loziska ... jen nazor
vypadavaly? kdyz ho nedotahnes, co ma delat...
o vaze to imho neni, ted to zas dohani ocel pres celou delku... a co se mechanickych vlastnosti tyce, je duty hridel lepsi nez plny pri stejne hmotnosti
je mozny ze za tim stoji loziska, potom teda otazka v cem jsou tyhle mensi lepsi?
hmmmm, ja to nemuzu najit :cry: :?
to auto vypada vyborne, je fajn, ze Jura vytahnul vyhody ruznych podvozku, dal tomu svou pridanou hodnoty a patenty...
pro me super zmeny:
- pristup k prevodovym kolum a diff
- sroubovani ramen k bulkheadum zvenku (skvele)
- maticky na kola - i kdyz je lehce povolena, neupadne mi opet kolo :-)
- a zda se - nizsi parohy
no, obecne ty sroubky dost vypadavaly a mozna i vaha unasece a hlavne prechod na mensi loziska ... jen nazor
vypadavaly? kdyz ho nedotahnes, co ma delat...
o vaze to imho neni, ted to zas dohani ocel pres celou delku... a co se machanickych vlastnosti tyce, je duty hridel lepsi nez plny pri stejne hmotnosti
je mozny ze za tim stoji loziska, potom teda otazka v cem jsou tyhle mensi lepsi?
nemam to nicim hmatatelne poverene, ale mel jsem pocit, ze mensi loziska ( diky mensim kulickam) maji mensi odpor treni nez ta velka, ale jsou bohuzel nachylnejsi na poskozeni pri narazu - vychazim z Tamiya 415
jinak sdilim nazor jednoho kluka z teamxray fora, ze diky zlepseni casu o 0,1 vteriny na kolo nekoupi nove auto nachylnejsi na zniceni :-) s myma rukama je to skoda penez. Mozna nekdy v budoucnu do vitrinky
hmmmm, ja to nemuzu najit :cry: :?
predpokladam, ze tohle www.teamxray.com
nemam to nicim hmatatelne poverene, ale mel jsem pocit, ze mensi loziska ( diky mensim kulickam) maji mensi odpor treni nez ta velka, ale jsou bohuzel nachylnejsi na poskozeni pri narazu - vychazim z Tamiya 415
hmmm :-| takze casteji zniceny lozisko
predpokladam, ze tohle www.teamxray.com
mel jsem na mysli to z masters.cz ale i tohle staci
Vypadá dost dobře!
Myslím že ty změny mu pomůžou. A zdá se mi že je tak nějaký širší plato...
predpokladam, ze tohle www.teamxray.com
mel jsem na mysli to z masters.cz ale i tohle staci
Na Masters.cz v Kratke zpravy.
Jak to vypada tak Jura Hudy vzal na vedomi spoustu pripominek od lidicek co jezdi XRAY a zakomponoval je do T2. Pri blizsim zkoumani mi pripadnou parohy jeste niz nez u FK05.
Pri blizsim zkoumani mi pripadnou parohy jeste niz nez u FK05.
jj, mam ten pocit take, byla to hodne kritizovana vec v testech RCCar action i v dalsich casopisech
JJ: plato bude minimálně stejně široký nebo užší... možná se ti to zdá širší, pže příčníky (to co drzí difroše, převodový... mno prostě to největší hliníkový na autě:) ) jsou blíž u sebe...
Tom Knop: kdyby to auto bylo lepší o 0,1s na kolo, než stávající modely, tak si ho koupí úplně každej!!!! I ti, kteří teď jezdí s úplně jinou značkou. To mi věř
I ti, kteří teď jezdí s úplně jinou značkou. To mi věř
vztahoval jsem to k sobe :-) me by nepomohlo ani kdyby bylo papirove rychlejsi o vterinu
Jen tak me napadlo nechysta se nahodou neco jako T2 Raycer ?
Takova ekonomictejsi verze T2
Vcera na MCR jsem mel moznost si tento podvozek poradne z blizka prohlednou. Je uzsi nez FK05 ma o poznani nize horni plato tak ze i teziste je ted nize, vse se "tlaci" blize podelne ose. Na druhou stranu ma opet o nekolik nastavovacich prvku vice zvlaste pak ve flexibilite spodniho a horniho plata bude tedy hodne zelezet na chopnostech a technickem umu kazdeho zavodnika spravne auto naladit na danou drahu.
Martin Hudy i Michal Bok s nim zajizdely neskutecna kola. Martin Hudy mimo celkove viteztvi s T2 zikal i TQ a nejrychlejsi kolo zavodu.
"XRAY FK'05 je mrtev at zije XRAY T2"
... "XRAY FK'05 je mrtev at zije XRAY T2"
:-) doufam, ze 3/4 nebude zas novy podvozek
jinak me desne stve, ze jsem se nestihl vratit do cech nejak rozumne. Na republiku jsem se tesil.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.