Téma: řemínek nebo kardan
Zacinam s rc autama a zajimalo by me jaky je rozdil mezi reminkem a kardanem ? Respektive vyhody a nevyhody jednotlivejch sistemu.
Za odpoved vsem dekuji.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zacinam s rc autama a zajimalo by me jaky je rozdil mezi reminkem a kardanem ? Respektive vyhody a nevyhody jednotlivejch sistemu.
Za odpoved vsem dekuji.
Každý má své pro a proti. Já osobně preferuji kardan, vyhovuje víc mému stylu jízdy. Myslím si ale, že začátečník velký rozdíl v pohonu nepozná.
asi tak ze reminek efektivneji prenasi silu, kardan zase dele vydrzi
asi tak ze reminek efektivneji prenasi silu, kardan zase dele vydrzi
dovolim si nesouhlasit, reminek ma imho vetsi ztraty. Jeho vyhoda je v tlumeni razu a v "mekcim" chodu
asi tak ze reminek efektivneji prenasi silu, kardan zase dele vydrzi
dovolim si nesouhlasit, reminek ma imho vetsi ztraty. Jeho vyhoda je v tlumeni razu a v "mekcim" chodu
:oops: Přesně tak, řemínek rozhodně sílu efektivněji nepřenáší!!!
tak asi jo, ale urcite kardan dele vydrzi
reminek je take hlavne tichy!nic proti ASSU.(to auto vrci jako muj soustrch,a to diky tomu kardanu!
reminek je take hlavne tichy!nic proti ASSU.(to auto vrci jako muj soustrch,a to diky tomu kardanu!
8O Jirko, Jirko, to auto nevrčí rozhodně díky kardanu, ale maximálně díky kuželovým převodům na diferenciálu.
ale stejne se mi zda ze jsem to dokonce nekde cetl, no nic hadat ne nebudu, je mi to jedno, rozhodne nikdy auto s reminkem nechci
tak asi jo, ale urcite kardan dele vydrzi
S tím už se dá souhlasit, u nového ASSA TC4 je už dostatečně zesílen a z lepšího materiálu, tak dofám, že nějakou pecku vydrží.
Je pravdou, že velká nevýhoda řemínku je ve výdrži a venku zejména. Dobře sebraný kamínek a je po řemenu a mnohdy i po kole.
Zacinam s rc autama a zajimalo by me jaky je rozdil mezi reminkem a kardanem ? Respektive vyhody a nevyhody jednotlivejch sistemu.
Za odpoved vsem dekuji.
hlavni vyhoda kardanu je na ryhlych tratich s tahlymi zatackami: kardan ma snahu "udrzet" se v rychlosti pri snizeni zaberu (napr. pri pusteni plynu) a jeho opetovnem zvyseni vyuziva setrvacnosti kardanu = roztaci mensi hmotu. Vse zalezi na charakteru trati... cim mene pomalych zatacek, tim lepe. Z toho vyplyva i nevyhoda.
Reminek uz tady byl popsan... je vyhodnejsi na technickych tratich s pomalymi zatackami nebo na rychlych tratich (rozumnej dlouhe rovinky) s vraceckama...
nicmene, ukazuje se, ze je fuk co v aute mas. V kombinaci s technikou (typ kotvy, baterie, pneu), rukama a hlavou se daji delat zazraky i s traktorem ;-)
Neni to tak davno co se jsem nekde nasel test kardan vs. reminek ... vysledek byl ten, ze pri pouziti stejnych komponent zalezi od charakteru trate.
tak asi jo, ale urcite kardan dele vydrzi
S tím už se dá souhlasit, u nového ASSA TC4 je už dostatečně zesílen a z lepšího materiálu, tak dofám, že nějakou pecku vydrží.
Je pravdou, že velká nevýhoda řemínku je ve výdrži a venku zejména. Dobře sebraný kamínek a je po řemenu a mnohdy i po kole.
pockej do konce mesice ... budu mit svoji prvni kardan, pak porovnam :-)
pockej do konce mesice ... budu mit svoji prvni kardan, pak porovnam :-)[/quote]
A copak to bude sokolíku. :twisted:
A copak to bude sokolíku. :twisted:
no co asi :-) TB Evo4 MS
HEJKAL NAPSAL:
asi TB Evo4 MS
a co nahradni dily?Kde je sezenes na zavode?
HEJKAL NAPSAL:
asi TB Evo4 MS
a co nahradni dily?Kde je sezenes na zavode?
a co nahradni dily?Kde je sezenes na zavode?
netrpim se tim, vzdycky jsem dily mel a mit budu i na zavodech :-) kdo me zna = vi
kdyz jsem pred rokem jezdil se 415, tak jsem mel dily na rozdavani
tak to jo.a odkud jsi mel tolik dilu na TAMIYU?tohle bych chapal s X-RAYEM.
tak to jo.a odkud jsi mel tolik dilu na TAMIYU?tohle bych chapal s X-RAYEM.
z MPM.
s Xray dily to nebylo tak ruzove.
nicmene tohle sem uz nepatri
....Kde je sezenes na zavode?...
X-Rayi, X-Rayi. Je lepší být připraven, než pak na závodech běhat jako Čuk a Geg a hledat Martina Kořínka. A kdo jezdí Tamiyu tak tohle móóóóc dobře ví. A že by byl Martin z nynější situace odvázanej.... Schválně se ho můžeš zeptat.
A tohle vše Hejkal dobře ví. Jen tak mimochodem, za poslední dva roky jsem sehnal všechny díly které jsem na Tamiyu chtěl a to maximálně do 1,5měsíce. Prostě - ty jezdíš na závody s prkenicí a já se škatulí s ND.
smazano Hejkalem
no co asi :-) TB Evo4 MS
Chystáš sa do Portugalska????
Chystáš sa do Portugalska????
ne, auto jsem mel objednane uz drive
jinak dal piste jen na tema reminek vs. kardan....
diky
Mockrat dekuji vsem za odpovedi i kdyz se to nejak zvrtlo jinym smerem.
Samozdrejme vim ze jako uplny zacatecnik rozdily nemuzu poznat ,ale zajimali me vase nazory.
Zatim se budu ucit jezdit se svou starickou znovu vzkrisenou 2wd dvanactinou doma ukutenou
A co takhle vydrz ? Jak casto se musi menit reminek. Kamos mi tvrdi ze reminek nevydrzi vic jak 15 jizd coz se mi moc nezda :?
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.