1

Téma: Losi miniT - team Bluegroove buggy - by tomsoyer

Dovoluji si představit můj nový projekt.
Po té co jsem prodal Sharka začalo se mi přeci jen trochu stýskat po 18tině navíc Nytrák a spol do mě začali hourat, že je skoro hotová offroad dráha a já nemám s čím jezdit.
Rozhodl jsem se že si pořídím něco levného jen na občasné sjetí na naší dráze. Nytrák mi dohodil Losi mini T téměř nejeté za super peníz tak jsem do toho šel stím že dám maximálně ložiska a tlumiče a budu jezdit.

Všichni co mě znají se divili ty a netunnit?  :twisted:

No došlo na jejich slova když sem pročítal UK fora o 18 tinách narazil jsem na konverzi od team Bluegroove - (partička z Kanady co vyrábí pár kastlí a konverzí na různé modely). Díky tomuto carbon plate se zvětší rozvor o 4,5 cm oproti klasickému miniT.
Dále je součástí buggy kastle, křídlo, carbon držák baterek a spodní kryt plate.

Takhle vypadá výsledek v barvách team Bluegroove
http://farm1.static.flickr.com/254/3263589143_cff725309a_o.jpg

Já budu stříkat do stříbrno modré kombinace a samozřejmě s logem Budweiser Beetles

zde jsou fotky mého nového miniT a konverze na buggy. jedná se kvalitní carbon plate který je čistě zpracován včetně všech otvorů na šrouby. Kastle je také dobře odlitý kvalitní lexan.
http://farm1.static.flickr.com/194/3264416670_9cd62dff4b.jpg
http://farm1.static.flickr.com/198/3264416434_c6a5d35ced.jpg
http://farm1.static.flickr.com/248/3264416940_014abe4e4a.jpg

No a když jsem se zmínil o tunningu tady je soupis co přijde na mini vyměnit :twisted:

- kompletní sada ložisek
- alu olejové tlumiče losi
- přední carbon držák tlumiču
- zadní alu držák tlumiču
- přední alu knuckle a céčka
- zadní alu kameny
- alu držák serva
- alu tělo převodovky
- alu nárazník
- alu spodní držáky předních a zadních ramen

dále nahradím servo nějakým kvalitnějším s kovovými převody, které chci upravit tak aby fungovalo s origo regulatorpříjmačem.
Jinak motor a elektroniku chci zatím nechat původní co jsem zkoušel s lipo 1300 zippy to lítá slušně a origoš rádio také není nejhorší.

Až dorazí tunning z HK tak se hned pochlubím wink

2

Re: Losi miniT - team Bluegroove buggy - by tomsoyer

.....já to říkal lol ...už je to tady

3

Re: Losi miniT - team Bluegroove buggy - by tomsoyer

Jojo,
...Když 1/18, tak jenom pro radost,...říkal....vyměnim maximálně tlumiče, ložiska, možná servo...říkal...nechci do toho strkat prachy, ty budu cpát do Coperheda,...říkal.

A už je to tady. Ještě neměl auto v ruce a už měl nakoupenej tuning v hodnotě dvojnásobku auta.  lol
Proč to Tome nedáš do Budveiserů, Aspoň by tam byl nějakej pohyb.  lol

4

Re: Losi miniT - team Bluegroove buggy - by tomsoyer

jj dám chci tam udělat takovej rozcestník mojich modelů wink

5

Re: Losi miniT - team Bluegroove buggy - by tomsoyer

Konečně dorazily díly, které posunou můj projekt tam kam chci.
Vybíral jsem hlavně přírodní barvu alu, nechtěl jsem vše jen modré jsem už toho nějak přejedený, původně jsem myslel že odstraním modrý elox ze všeho a nechám jen přírodní alu ale nakonec jsem se rozhodl, že pár dílů nechám v modrém eloxu budou ladit s modrou kastlí.

Takže malá ochutnávka co dorazilo - zleva do prava:
- alu tlumiče
- zadní držák tlumiču (původně červený)
- carbon spojky osiček ramen
- držáky přední části k montáži na carbon plate
- carbon přední držák tlumičů
- přední knuckle s titan poloosama
- přední "C"
- řízení set + carbon spojovačka
- titanové spojovačky - komplet
- zadní spojka ramen
- přední spojka ramen
- zadní kameny
- kompletní sada ložisek s prachovkami
http://farm4.static.flickr.com/3493/3306512669_ac49bf59db.jpg

Zadní držák tlumičů jsem sehnal pouze v červeném eloxu takže musel jít dolů. Ten jsem odstranil hydroxidem sodným což byl mžik a elox byl odstraněn lol

Před
http://farm4.static.flickr.com/3461/3306512401_263c56096a.jpg

A po
http://farm4.static.flickr.com/3549/3306512511_c62da1bc16.jpg

6

Re: Losi miniT - team Bluegroove buggy - by tomsoyer

Přidávám pokračování dojmů z přestavby.

Doposavadní průběh shrnuji jednou větou:
"Z hračky se stal plnohodnotný dospělý model"

Po té co dorazil tunning jsem se pustil do stavby.
Nejdříve přední část s rameny a řízením.
ramena s jejich držákem
http://farm4.static.flickr.com/3623/3321802823_c73570dc08.jpg

Ten samý pohled s tunnigovými díly - Alu C a knuckle, alu spodní držák ramen, carbon spojovačka
http://farm4.static.flickr.com/3645/3322632026_2dd0ea07e4.jpg

Další změnou je řízení zde na fotce původní plastové (modré díly jsou držáky nosu k carbon plate)
http://farm4.static.flickr.com/3555/3322625460_a6b79a916d.jpg

Komplet alu řízení na silonových pouzdrech s carbon spojovačkou
http://farm4.static.flickr.com/3542/3322624624_d7e16ca697.jpg

Sesazená kompletní přední část s carbon držákem tlumiču
http://farm4.static.flickr.com/3562/3322625968_534d11623d.jpg

Protože jsem potřeboval prostrkovat nos bugy kastle skrz přední držák tlumičů, musel jsem vyříznout a zabrousit vnitřní vzpěry držáku drill bruskou
před
http://farm4.static.flickr.com/3652/3322630508_70d72045e5.jpg

a po
http://farm4.static.flickr.com/3661/3322634120_9881a22de2.jpg

Dále jsem rozebral komplet převodovku, která mě překvapila dobrým řešením a kvalitou
pohled na převodovku a vnější kryt
http://farm4.static.flickr.com/3583/3322633282_71950ec49a.jpg

bez krytu pohled na velké kolo s kluznou spojkou
http://farm4.static.flickr.com/3662/3322626384_74d13b9fe8.jpg

vevnitř jsem vyměnil včechna ložiska za zatěsněná tunnigová a promazal všechny převody.
http://farm4.static.flickr.com/3659/3321803617_7c3f15736a.jpg

Pro montáž zadní části s převodovkou a držákem tlumičů jsem potřeboval vyřešit podporu právě tohoto držáku, uvažoval jsem o distančních sloupcích, ale jelikož jsem žádné vhodné nesehnal vyřezal jsem si tento díl z originál podvozku
http://farm4.static.flickr.com/3577/3321804429_8f27295043.jpg

Na toto jsem opět použil drill brusku, a opatrně jsem si díl vyřezal a vybrousil
http://farm4.static.flickr.com/3617/3321796643_a304a13aeb.jpg

Díky tomu, že zůstal celistvý je pevný a dobře plní svou funkci
http://farm4.static.flickr.com/3575/3321802351_8bb25557b1.jpg

Dále jsem osadil zadní ramena alu kameny, spodním držákem a carbon spojovačkou
http://farm4.static.flickr.com/3662/3321797823_6a455d2cb1.jpg

Následovalo vymyslet držák zadního křídla. Volba padla na kovové 2 cm dlouhé distanční sloupky, které jsem přidělal do navrtaných otvoru do těla alu držáků zadních tlumičů a na konci je doplnil držáky kastlí.
http://farm4.static.flickr.com/3566/3322625026_ac5b055122.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3568/3322627324_8b4136b783.jpg

Po těchto úpravách jsem sesadil celou zadní část a přidělal jí na carbon plate.
http://farm4.static.flickr.com/3659/3321804837_97fb8abbbe.jpg

Následovalo vystřižení tvaru a usazení zadního křídla. To sedí jak na nových držácích tak i na samotném držáku tlumičů. Fixuje se pomocí klasických sponek.
http://farm4.static.flickr.com/3578/3322628896_cabf9674f2.jpg

Finální carbon vzhled dostalo křídlo díky potažení kvalitní 3M folii s imitací carbonu, Toto se povedlo a zároveň samolepka křídlo zpevnila.
http://farm4.static.flickr.com/3611/3321805427_05c09bee44.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3626/3322636044_6fc2418edf.jpg

Již usazené křídlo na autě
http://farm4.static.flickr.com/3615/3322636950_2ab076c4d0.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3574/3321808077_33554ab8ba.jpg

Dále jsem namontoval naplněné olejové alu tlumiče, které mají nádherně lehký a měkký krok.
http://farm4.static.flickr.com/3598/3322630986_b59bc110b8.jpg

Po rozměření a vystřižení zadního křídla s čímž sem si hrál docela dlouho následovala karoserie, která mi také dala zabrat, protože na výlisku není nic naznačeno. Tvar ustřižení se musí rozměřit a rozkreslit stejně jako u křídla.
http://farm4.static.flickr.com/3632/3322623708_09603b8663.jpg

S vystřižením a napasováním křídla a karoserie jsem spokojen myslím, že se mi to podařilo wink
http://farm4.static.flickr.com/3591/3322636450_214840cc26.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3577/3321793923_058811600e.jpg

Nyní mě čeká nasazení zadních shaftů a všech spojovaček, které mám v titanu aby něco vydržely.
Pak již půjde do laku karoserie, ještě nevím přesně jak - pouze barevná kombinace je jasná - stříbrno modrá.

No a na závěr mi už pouze zbývá umístění elektroniky a výměna a úprava stávajícího serva za jiné.
A celkové nastavení geometrie.
To ale až v dalším pokračování tohoto vlákna wink

ps: zde je kompletní fotogalerie s fotkami v lepším rozlišení
http://www.flickr.com/photos/23981141@N … 021251379/