26

Re: Mazání filtru

No nevim už taky nějakej ten pátek jezdim (ne jen RC) a filtry peru odjakživa a nikdy sem neměl problém že by se mi kvůli tomu nějak nadměrně opotřebovával motor. Když si spočítám kolik ten filtr stojí a kolik bych jich spotřeboval tak bych za to měl pomalu novej motor. Když se dobře vypere a dobře namaže tak vtom nevidím problém. Jediný co nedoporučuju je na filtry používat stalčený vzduch, hlavně na bavlněný od KN... Ten filtr má jemný póry a tim tlakem se ty póry roztáhnou a filtr ztrácí svojí účinnost. No ta taky nesušit fénem, na topení,... Jak je všem jistě známo bavlna se rychlím sušením sráží tím pádem filtr zase ztrácí účinnost. U molitanu to sušení asi neplatí ale vzduch bych na něj taky nebral.
_____________________________
HPI Baja 5B SS
SHARK 18 Monster
Spektrum DX2.0
http://psykojk.rajce.idnes.cz/

27

Re: Mazání filtru

Bavlňáky nejsou špatný filtry,ale většina lidí neví jak se o to pořádně starat.

Filtr vyjmeme z vozu.
Mírným oklepáním, popřípadě štětcem očistíme hrubé nečistoty.
Připravíme roztok (čistící sada) určený výrobcem rozředěný vodou do nádoby přiměřěné velikosti filtru (nejlépe kbelík) a filtr do něho ponoříme.
Necháme cca. 20 minut roztok působit.
Filtr vyjmeme z roztoku a vyplavíme nečistoty pod proudem vody.
Filtr necháme vyschnout.
Filtr - nanášíme olejem ve spreji určený výrobcem (také součástí čistící sady), dokud filtr nezbarvíme dle barvy oleje.
Necháme zaschnout cca. 2 hodiny a namontujeme nazpět do vozu.

Upozornění - filtr nikdy neprofukujeme vzduchem!!!!!!!


A hlavně nepoužívat na to odmočení nějaký srajdy,ale K&N sadu na čištění,protože ta nelikviduje tu bavlnu ze které je to vyrobeno.

Tady je toho o tom halda:
http://www.sportovni-filtry.cz/

wink  wink  wink