Tenhle problém už mám za sebou,do Mardera Race jsem namontoval na řízení 2 x HS-5745 MG digital,(což je vlastně brácha RHINA 4 ale ale o 1000 levnější-teď nevím kdo koho vlastní ale je to prakticky jeden výrobce)
Mechanicky je zapojený přes poloviční páky(páky nedávat kovový-zásadně plast) na servo saver,chce to vyhrát si s nastavením závitovek hodně na přesno ,jinak se budou serva přetahovat.(to že ty serva trochu vrčí je normální-digitální servo se neustále snaží najít si optimální středovou polohu a ty nemáš šanci obě dvě tam přesně dostat to jsou desetiny mm-vzhledem k tomu že je servo saver plastový a serva jsou uložený v gumách a mají plastové páky, tak bych to ani neřešil,trochu se to podá cca 0,5mm)
Ještě proč ten plast-je lepší při případné bouračce na předek aby prdla plastová páka za pár korun než celý servo za 1500 x 2
Elektricky zapojený to mám jako u rc letadel,zkrácené napájecí silové kabely serva tj.černý a červený přímo na zběrnici napájenou přes nové kabely 4mm2 od rx aku (při těch proudových odběrech menší-tedy originální kabely od rx aku nemají smysl-tvoří se ztráty,tj.úbytky napětí-menší tah),nedávám to do příjímače protože serva berou při tahu kolem 6A každý a to nevím co by na to přijímač říkal.
Oranžový ,tedy signál je zapojen do příjímače.Ideální řešení je koupit novou dutinku do konektoru,originální konektory odcvakat ,smotat dráty a vložit do nové dutinky a zalisovat-(rozhodně nepájet na 100% se to v místě pájení zlomí) a pak smršťovací trubičkou zaizolovat.
Funkce perfektní hlavně v nižších teplotách,dost často jsem předtím 1 servo řízení utahal třeba na sněhu.
Má to jedinou nevýhodu,pokud odejde jedno servo ,tak to druhý ho bude velice rychle následovat,protože tahá nejen řízení ale i to mrtví servo.Teď testuju signalizaci chodu serv kvuli kontrole stavu ale je to už prakticky vyřešený.
Myslím si a mám vyzkoušený , že je lepší mít u šestiny či pětiny na řízení místo 18kg - 36kg